Strona 1 z 1

Błąd 17965?

: 2012-06-16, 20:16
autor: RAFIII
Jak tylko przekroczę 0,5 bar to vag pokazuje:

17965 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża

na początku wywaliło jeszcze:

17956 - Zawór regulacji Turbo (TC) - otwarty obwód

po skasowaniu, delikatnie 0,5 bar i 17965 – co obstawiać N75 czy nieszczelność w dolocie a może actuatory? :?:
S4 2,7 BT 99r

: 2012-06-17, 23:50
autor: Papol
EGT pasazer

: 2012-06-18, 07:17
autor: RAFIII
"EGT pasazer" - możesz trochę wyjaśnić?
Dodam jeszcze, że wycięte są prekatalizatory i katalizatory + przelotowy wydech.

: 2012-06-18, 08:02
autor: buba
Sonda od strony pasazera

: 2012-06-18, 08:44
autor: RAFIII
17965 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża

sonda lambda czy czujnik EGT?
Zastanawiam się jak to sprawdzić? - czy od razu wymieniać :?:

: 2012-06-18, 08:57
autor: buba
EGT to tylko wymiana

: 2012-06-18, 21:59
autor: RAFIII
Zrobiłem logi na kanałach 112, 115, 004 niestety mam komputer lit. C

http://vaglog.rtnet.pl/sawkor1_88790.html

oczywiście wywaliło błąd 17965 - widać na 115 - po przekroczeniu 0,6 bar tryb serwisowy i 0,3 bar.

Skasowałem błąd odłączyłem złącze elektryczne od N75 i po uruchomieniu silnika wywala od razu błąd 17956 tryb serwisowy i 0,3 bar. Zastanawiam się dlaczego nie wywaliło 17965?
Do "pełni szczęścia" jutro odłączę przewody podciśnienia idące do zaworów WG i zobaczę jakie błędy wywali.
Pytanie mam do "Papol" jak rozszyfrowałeś, że to jest uwalone EGT od strony pasażera - z opisu nie wynika, że to błąd EGT? (i tak już zamówiłem moduł u SID-a :lol: )

: 2012-06-18, 23:26
autor: nosb
Masz popieprzone cos z podcisnieniami/gruszkami przy sterowaniu WG turbin czy n75. Sprawdzic wezyki , szczelnosc gruch itp.

: 2012-06-19, 21:41
autor: RAFIII
Dzisiaj odłączyłem N75 od przewodów podciśnienia ( nie bardzo czaję dlaczego idą na trójnik i tak dwa razy - przecież regulacja jest jednym?) wywaliło błąd:
17963 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczony górny limit > regulator
po skasowaniu błąd:
17956 Zawór regulacji Turbo (TC) - otwarty obwód
po odłączeniu EGT 1:
17861 Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 - otwarty obwód, zwarcie do plusa
po odłączeniu EGT 2:
17865 Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - zwarcie do plusa, otwarty obwód
PS: jak ładnie ładowało po odpięciu węży 1,2 bar i odpuściłem
Moim zdaniem to walnięty N75 lub zawory WG - jeden z dwojga - co o tym myślicie? :?:

: 2017-05-03, 03:06
autor: omzig
Czy temat został rozwiązany? Mam ten sam błąd...

: 2017-05-03, 10:26
autor: lukaszlsw
Pięcioletni odkop:) Błąd który N75? Połataj dziurawy dolot to problem zniknie, albo oddaj komuś kto ogarnia te motory to znajdzie przyczynę

: 2017-05-03, 11:27
autor: omzig
5cio letni odkop ponieważ: 2.7 mam od miesiąca, vagina pokazała błąd 17965, teraz jest 0,5bara... A temat tutaj nie został zakończony/rozwiązany, więc po uj mam nowy zakładać. ;)