Strona 1 z 2
					
				Trójnik
				: 2012-06-12, 21:00
				autor: alek
				Za kolektorami ssącymi są 2 trójniki. W każdym z nich jest wkręcona przez środek jedna śrubka. Problem mam taki że 1 trójnik mi się ukruszył. I nie mam pojęcia gdzie coś takiego dostać. 
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2012-06-12, 21:36
				autor: SID
				czasami są w akwarystycznych ale musi być mocny/sztywny.
najlepiej szukać w każdym sklepie motoryzacyjnym, są dostępne i tanio.
A czemu to masz zaślepione ? Ktoś ingerował ?
			 
			
					
				
				: 2012-06-13, 21:43
				autor: alek
				Podesłałem ci zdjęcia na meila.
Pozdro
			 
			
					
				
				: 2012-06-13, 22:30
				autor: SID
				musisz założyć te trójniki bo masz poodpinane troche gratów, słabo widać ale chyba jeden wg od N75 masz odpięty 

pewnie auto na błędzie lata ?
trójniki kup w ASO za około 7-10 zł/szt
 
			
					
				
				: 2012-06-13, 22:39
				autor: alek
				Przed pęknięciem tego niby trójnika nie było błędów,ale falowały obroty o 30rpm tylko na biegu jałowym. Auto równo przyśpieszało równo bez szarpnięć. Podesłałem ci fotkę co może powie coś więcej do czego idą te wężyki bo ja zielony jestem w tych tematach.
			 
			
					
				
				: 2012-06-13, 22:51
				autor: SID
				
			 
			
					
				
				: 2012-06-13, 23:44
				autor: BKMM
				
			 
			
					
				
				: 2012-06-14, 08:13
				autor: alek
				Jak komuś się chce to będę wdzięczny jak zrobi zdjęcie jak to powinno wyglądać.
			 
			
					
				
				: 2012-06-14, 09:42
				autor: nosb
				no jak to jak ? Zaloz nowy trojnik. W tej chwili masz odpiete WG albo podcisnienie z rur dolotowych. Musisz wymienic trojnik : maja w sklepach z czesciami , albo do aso bedzie grosze kosztowac.
			 
			
					
				
				: 2012-06-14, 09:54
				autor: SID
				no ta N75 nie steruje więc pewnie nie ma mocy auto,
strach będzie jak się okaże że tak jezdziłeś a tu nagle przybędzie mocy. Będzie banan na gębie 
 
znalazłem dla Ciebie trójniki ori
więcej info na pw
 
 
wąż podciśnienia pasujący do DV 
http://sidmotorsport.pl/pl/test/209-waz-podcisnienia-4mm.html 

 
			
					
				
				: 2012-06-14, 14:17
				autor: killerwik
				SID pisze:no ta N75 nie steruje więc pewnie nie ma mocy auto,
strach będzie jak się okaże że tak jezdziłeś a tu nagle przybędzie mocy. Będzie banan na gębie 
 
Jezeli byl pekniety to wlasnie powinien miec wiekszego boosta i powinien lepiej latac z tym ze beda bledy i przeladowanie nie tak.......??
 
 
			
					
				
				: 2012-06-14, 21:01
				autor: SID
				ale chyba to komp zobaczy i w awaryjny włączy
			 
			
					
				
				: 2012-06-14, 21:12
				autor: alek
				Dzięki wielkie za foty. Trójniki kupiłem w sklepie motoryzacyjnym. Jeszcze mi zostało założyć trójnik do blow off. Bo ten kondon straszy. Jutro przetestuje auto i zdam relację. Jutro będzie podpinane auto pod kompa to może jakiś nowy błąd wyskoczy jak wszystko jest uszczelnione hehe. Ogólnie obroty dalej mi falują. Moduły zapłonu wymienione, cewki dobre, świece dobre. Jutro napisze jak wyszło na kompie. Dzięki za pomoc. Pozdro
			 
			
					
				
				: 2012-06-14, 22:25
				autor: Gracjan
				A sprawdzałeś trójnik F ? U mnie też kiedyś falowało i to właśnie on był przecięty przez opaskę i coś tam powietrza uciekało...
			 
			
					
				
				: 2012-06-15, 09:16
				autor: alek
				Gdzie jest trójnik F. Jak pisałem wcześniej słabe mam pojęcie na temat mechaniki.