Strona 1 z 2

Trójnik

: 2012-06-12, 21:00
autor: alek
Za kolektorami ssącymi są 2 trójniki. W każdym z nich jest wkręcona przez środek jedna śrubka. Problem mam taki że 1 trójnik mi się ukruszył. I nie mam pojęcia gdzie coś takiego dostać.
Pozdrawiam

: 2012-06-12, 21:36
autor: SID
czasami są w akwarystycznych ale musi być mocny/sztywny.
najlepiej szukać w każdym sklepie motoryzacyjnym, są dostępne i tanio.
A czemu to masz zaślepione ? Ktoś ingerował ?

: 2012-06-13, 21:43
autor: alek
Podesłałem ci zdjęcia na meila.
Pozdro

: 2012-06-13, 22:30
autor: SID
musisz założyć te trójniki bo masz poodpinane troche gratów, słabo widać ale chyba jeden wg od N75 masz odpięty :-)
pewnie auto na błędzie lata ?
trójniki kup w ASO za około 7-10 zł/szt

: 2012-06-13, 22:39
autor: alek
Przed pęknięciem tego niby trójnika nie było błędów,ale falowały obroty o 30rpm tylko na biegu jałowym. Auto równo przyśpieszało równo bez szarpnięć. Podesłałem ci fotkę co może powie coś więcej do czego idą te wężyki bo ja zielony jestem w tych tematach.

: 2012-06-13, 22:51
autor: SID
Obrazek

Obrazek

: 2012-06-13, 23:44
autor: BKMM
:shock: :mrgreen:

: 2012-06-14, 08:13
autor: alek
Jak komuś się chce to będę wdzięczny jak zrobi zdjęcie jak to powinno wyglądać.

: 2012-06-14, 09:42
autor: nosb
no jak to jak ? Zaloz nowy trojnik. W tej chwili masz odpiete WG albo podcisnienie z rur dolotowych. Musisz wymienic trojnik : maja w sklepach z czesciami , albo do aso bedzie grosze kosztowac.

: 2012-06-14, 09:54
autor: SID
no ta N75 nie steruje więc pewnie nie ma mocy auto,
strach będzie jak się okaże że tak jezdziłeś a tu nagle przybędzie mocy. Będzie banan na gębie :-)

znalazłem dla Ciebie trójniki ori
więcej info na pw
Obrazek

wąż podciśnienia pasujący do DV http://sidmotorsport.pl/pl/test/209-waz-podcisnienia-4mm.html
Obrazek

: 2012-06-14, 14:17
autor: killerwik
SID pisze:no ta N75 nie steruje więc pewnie nie ma mocy auto,
strach będzie jak się okaże że tak jezdziłeś a tu nagle przybędzie mocy. Będzie banan na gębie :-)

Jezeli byl pekniety to wlasnie powinien miec wiekszego boosta i powinien lepiej latac z tym ze beda bledy i przeladowanie nie tak.......??

: 2012-06-14, 21:01
autor: SID
ale chyba to komp zobaczy i w awaryjny włączy

: 2012-06-14, 21:12
autor: alek
Dzięki wielkie za foty. Trójniki kupiłem w sklepie motoryzacyjnym. Jeszcze mi zostało założyć trójnik do blow off. Bo ten kondon straszy. Jutro przetestuje auto i zdam relację. Jutro będzie podpinane auto pod kompa to może jakiś nowy błąd wyskoczy jak wszystko jest uszczelnione hehe. Ogólnie obroty dalej mi falują. Moduły zapłonu wymienione, cewki dobre, świece dobre. Jutro napisze jak wyszło na kompie. Dzięki za pomoc. Pozdro

: 2012-06-14, 22:25
autor: Gracjan
A sprawdzałeś trójnik F ? U mnie też kiedyś falowało i to właśnie on był przecięty przez opaskę i coś tam powietrza uciekało...

: 2012-06-15, 09:16
autor: alek
Gdzie jest trójnik F. Jak pisałem wcześniej słabe mam pojęcie na temat mechaniki.