Kurpiu i moje toczydlo
: 2012-06-03, 20:19
Moze nie jest to jakis super projekt jak chłopaków na forum ale zawsze od czegoś trzeba zaczac:)
Na początku przedstawię autko jest to Audi S4 B5 1998r. Kolor na który zawsze chorowałem odkąd zobaczyłem po raz pierwszy:) Co do środka czarna skora z alcantara. Poprzedni właściciel zaniedbał trochę autko i postanowiłem doprowadzić je do odpowiedniego stanu. Z wnętrza do obszycia poszla kierownica, mieszek i podłokietnik wszystko w czarna skore wykończana niebieska nicią.
Zawias wleciał od RS4 amory, sprężyny oraz stabilizatory do tego tylnie wachacze z zółtym poliuretanem. Całość prowadzi sie sympatycznie:)
Co do silnika. Po poprzednim wlasicielu został jakiś program. Jedna turbina powoli umierała wiec wziolem sie za calosc.
Wleciały drugie turbiny, głowice od 2.4 z walkami, świece od RS4, sprzęgło od RS4, duży centralny IC, stożkowy filtr powietrza z obudowa oraz wydech przelotowy na jednym tłumiku ( nie jest za głośno ). Komplet nowych uszczelek z rozrządem oraz kolektory wydechowe robione przeze mnie. Calosc staram się robić sam w garażu wiec człowiek uczy się na własnych błędach:) hehe Silnik dostał nowy olej Castrola 10W-60. Skrzynia zalana Motulem. Hamulce wymienione na nowe. Autko zamierzam doprowadzić do jak najlepszego stanu i cieszyć się bezawaryjna jazda:)





Chciałbym podziękować Sidowi za pomoc w załatwianiu części:)
Na początku przedstawię autko jest to Audi S4 B5 1998r. Kolor na który zawsze chorowałem odkąd zobaczyłem po raz pierwszy:) Co do środka czarna skora z alcantara. Poprzedni właściciel zaniedbał trochę autko i postanowiłem doprowadzić je do odpowiedniego stanu. Z wnętrza do obszycia poszla kierownica, mieszek i podłokietnik wszystko w czarna skore wykończana niebieska nicią.
Zawias wleciał od RS4 amory, sprężyny oraz stabilizatory do tego tylnie wachacze z zółtym poliuretanem. Całość prowadzi sie sympatycznie:)
Co do silnika. Po poprzednim wlasicielu został jakiś program. Jedna turbina powoli umierała wiec wziolem sie za calosc.
Wleciały drugie turbiny, głowice od 2.4 z walkami, świece od RS4, sprzęgło od RS4, duży centralny IC, stożkowy filtr powietrza z obudowa oraz wydech przelotowy na jednym tłumiku ( nie jest za głośno ). Komplet nowych uszczelek z rozrządem oraz kolektory wydechowe robione przeze mnie. Calosc staram się robić sam w garażu wiec człowiek uczy się na własnych błędach:) hehe Silnik dostał nowy olej Castrola 10W-60. Skrzynia zalana Motulem. Hamulce wymienione na nowe. Autko zamierzam doprowadzić do jak najlepszego stanu i cieszyć się bezawaryjna jazda:)





Chciałbym podziękować Sidowi za pomoc w załatwianiu części:)