Strona 1 z 1

Witam

: 2012-06-02, 16:20
autor: Barton66
Witam wszystkich zapaleńców i miłośników Audi, myślałem że już dawno się przywitałem, jednak tego nie zrobiłem :-) lepiej później niż w ogóle :-D od tygodnia jestem posiadaczem Audi S4 rok 2000 + LPG, stan licznika 226 000km Kupiony od kolegi z forum, więc pozostaje na forum:)
-Od razu na wstępie podpięty pod kompa wypluł błąd: czujnik cieczy chłodzącej. Temperatura wody wariowała podczas jazdy od 70-90C w zależności od tego jak go przycisnąłem:) Czujnik wymieniony i po kłopocie, zagrzany pokazuje równe 90C
- Drugi temat jaki wjechał to oponki Continental ContiSportContact 5 na oryginalnych kołach r17.

-W najbliższym czasie czeka mnie wymiana oleju, już w drodze Motul 300v competition 15w50
-Odszczurzenie wnętrza i prace kosmetyczne z blacharką( poprzedni właściciel trochę go zapuścił)+ pasowanie przedniego zderzaka bo krzywo był złożony.
- oryginalny zestaw bose + navi ( ale to za jakiś czas)

: 2012-06-02, 16:25
autor: Z0_RS2
hej ;-)

: 2012-06-02, 23:20
autor: LCQ
Barton66 pisze: Continental ContiSportContact 5

mądre posunięcie :mrgreen: "black chili" daje rady ;-)

witaj na forum :-)

: 2012-07-03, 15:44
autor: Barton66
Ostatnio zostały zrobione: 227 000km
- Wymieniony olej Motul 15w50 300v competition + filtr oleju Bosch + filtr paliwa Bosch
- Ustawiona zbieżność
- Pomiary doładowania w normie, turbiny ładnie dmuchają
- Wyczyszczone wszystkie złącza
- poprawione zimne luty przy komputerze
- dodatkowa podpięta masa
- wymienione łożyska tył Ruville
- uszczelniacze tylnego mostu
- wymienione osłony przegubu zewnętrznego
- naprawa alternatora - regulator napięcia

Także sprawy kosmetyczne i wszystkie wycieki zwalczone ;-) Już się nie mogę doczekać aż się uporam z mechaniką i zacznie się estetyka lakier + bose i porządne pranie :mrgreen:


teraz muszę zabrać się za moc bo ostatnio mam problemy z doładowaniem...
Mam problem przy 3 tys jak dam mu ostro to wchodzi w tryb awaryjny i turbiny się odcinają i jedzie jak maluch. W najbliższym czasie to sprawdzę. Może jakiś wężyk doładowania dziurawy może zaworek daje ciała, DV, N75, a może coś innego cholera wie ma ktoś jakiś pomysł jeszcze?

: 2012-07-07, 13:20
autor: Papol
3nik przepustnicy zobacz na wstepie.Czestas bolaczka.Peka pod opaska,zdejmij ogladnij.

: 2012-07-18, 16:58
autor: Barton66
Ok panowie temat ogarnięty, będzie dla potomnych:)
-kontrolka ESP/ABS pojawiała się przez luźne zimne luty... luty poprawione problem wyeliminowany.
- Kolejny problem to odcinanie turbin powyżej 3 tyś i błąd przeładowania rozwiązany... w deszczowy dzień zajrzałem pod machę i sprawdziłem N75 okazało się, że rozleciał się w 3 pupy, zamówiony w poniedziałek, zamontowany dzisiaj i problem zniknął :-)
P.S
dzięki Sid za szybką wysyłkę!

Mam jeszcze dziwne wrażenie, że to nie jest jeszcze 100% mocy, a turbiny nie dają pełnego boosta. Może to być ten zawór DV? gdzie on się znajduje?

: 2012-07-19, 01:27
autor: CoLo
Czasem moze pomoc zresetowanie ECU po takich zabiegach....
Odlacz wtyczke ECU i podepnij, pojezdzij normalnie zeby sie zaadoptowalo.
Po tym zabiegu sprawdz czy cos sie zmienilo.

: 2012-07-19, 13:48
autor: Barton66
Colo,
zrobiłem jak mówiłeś ale nie pomogło...

już znalazłem, ten z prawej strony miał mały wężyk ok 2cm przecięty na wejściu. Obciełem zasadziłem i jakby trochę się polepszyło. Ten dolny wężyk od prawej DV jest trochę usmolony ale jego jeszcze nie ruszałem...

[ Dodano: 2012-07-24, 11:41 ]
Dzisiejsze fotki, na mojej dzielni :-P
S4

[ Dodano: 2012-07-31, 22:23 ]
Krótki filmik z przyspieszenia. Seria + program( podobno nie sprawdzałem, ani nie hamowałem autka)
S4 b5 0-170

[ Dodano: 2012-10-24, 18:19 ]
Ostatnio:
- wjechał zestaw bose + radio concert
- nowy podłokietnik
- wyeliminowanie skrzypiącej kierownicy
- wjechał nowy ECU chyba z jakimś programem nie wiem co to za wirus tam siedzi :-D wcześniej było ABT ale ten wydaje mi się że jakiś żwawszy od dołu
- wycięte katy, wydech jeszcze siedzi ori
- Nowe kompletne sprzęgło od RS - dzięki SID
- zregenerowany dwumas
- Dwie nowe plecionki do wydechu

W planach...
- zrobić porządek z turbinami bo już trochę ciekną
- powymieniać wszystkie węże
- uszczelnić tylny dyfer
- FMIC + Wydech + hamownia i strojenie
- może jakiś gwint


.....a na wiosnę malowanie i kosmetyka obym dotrwał nerwowo i finansowo :-D