Strona 1 z 1

Róznice w turbach s4 i a6 lub allroad bitach oraz rs6 z chin

: 2012-05-27, 16:05
autor: asi
Niestety padlo mi ktores turbo, tak troche w kiepskim momencie, gdyz wlasnie zaczalem inwestowac w hebel i zawieszenie, a moc miala isc w gore dopiero po wakacjach.

Niestety stalo sie jak sie stalo. Stoje przed dylematem, czy wymienic turba dalej na 03, czy pojsc troche w gore.

1. czy turbiny z s4 sa takie same jak w a6 i allroadach biturbo? wygladaja w zasadzie identycznie, jednak numery sie roznia. wiele portali podaje jednak, ze mozna stosowac zamiennie. jak to jest?

2. Gdybym jednak sie zdecydowal pojsc troche w gore (niesetety narazie troche tanim kosztem, bez wymian glowic, i calych dolotow), tak jak mial u siebie z poczatku Adam (aw69), to chcialbym uderzyc w turba z rs6 plus niezbedne modyfikacje, aby przeskoczyc prog 400koni, nie ruszajac glowic na chwile obecna. I tu pojawia sie pytanie:

czy ktos Was moze cos powiedziec o chinczykach? chodzi mi raczej o opinie od osob, ktore to sprawdzily na wlasnej skorze lub znaja kogos kto to sprawdzil na wlasnej skorze. z doswiadczenia wiem, ze nie kazdy chinski sprzet za 1/3 ceny jest mega smieciem. Przegladalem forum, ale nic konkretnego nie znalazlem.

link do aukcji

Oczywiscie biore pod uwage oryginalne uzywki, ale chcialbym tez poznac opinie nt tego dzwiadla.

3. Jakie stosujecie wiatraki od klimy przy Fmicu? czy w ogole z nich rezygnujecie? klima obowiazkowo musi zostac, tak samo kratki, choc to nie jest problem akurat.

Pozdrawiam!

: 2012-05-27, 18:07
autor: kosiniak
lubisz placic 2 razy, wloz chinczyki albo regenerowane. Masz hajs kup nowe, nie masz kup uzywki, np. ode mnie, oddam w mega atrakcyjnej cenie.

: 2012-05-27, 23:19
autor: asi
wiem Kosiniak, widzialem Twoje ogloszenie i nie ukrywam, ze jestem nim zainteresowany i biore pod uwage:)pw


Ale co do chinczykow, to dlaczego dwa razy. nie jestem z tych co oszczedzaja na autach, tylko nie lubie tez niepotrzebnie przeplacac. chodzi o to, ze jezeli takie turba podzialaja (wystarczy dwa lata), to dla mnie spoko opcja. Dlatego pytanie, czy ktos zna auta, osoby, kto na tym smiga i moze cos powiedziec nt ich trwalosci i czy sa porownywalnie wydajne do oemowych:)

: 2012-05-28, 09:19
autor: buba
Nikt ci nie odpowie na to bo jednemu dzialala rok a innemu tydzien. chinole omijaj z dalekabnawet jakbdostaniwsz polvwieku gwarancji. lepiej juz w hybrydy sie pobawic a najlepuwj od kosiniaka kup

: 2012-05-28, 11:01
autor: Szupryk
Tak jak piszą koledzy, kup od Kosiniaka używane K04 i ciesz się jazdą.

Jak chcesz mogę wyjąć swoje K04, ale musisz mi dać tyle, żeby na turbo Loba starczyło. No ewentualnie dopłace troche :mrgreen:

: 2012-05-28, 13:53
autor: asi
ok, chinole odpuszczam. prawdopodobnie wyladuja rs6 ori

jak to wyglada z tym wentylatorem klimy? chce zostawic kratki, spryskiwacze i halogeny. wentylator przy fmicu zostaje ori, czy wymiana na jakis inny, ew czy nie ma go w ogole?

: 2012-05-28, 18:17
autor: nosb
wywala sie go .

: 2012-05-28, 18:37
autor: Grondzi
Spryskiwacze da rade zeby zostały ale halogany bedzie ciezko...

: 2012-05-28, 18:40
autor: kosiniak
przy chinolu mialem i spryski i halogeny

: 2012-05-28, 18:41
autor: Grondzi
ale miałes całe rury spawane pewnie,ja mam łaczone silikonem i hologeny sie nie zmiesciły :-(

: 2012-05-28, 19:15
autor: asi
Jesli jest nadzieja, a widze, ze niektore auta maja tutaj chinola wlozonego i maja halogeny, to napewno ten temat zostanie opanowany. napewno bedzie zrobione tak, by auto bylo mozliwie seryjne z wygladu i w pelni dzialajace. dlatego, maja zostac halogeny, spryski i klima :)