Strona 1 z 1

wiosenny wysyp errorów

: 2012-03-10, 16:31
autor: bartek75
ja wiem że zaraz mnie opierdolicie że nie szukam :-D aleeee po dzisiejszej przejażdżce po mojej wsi vag wypluł to:

10.03.2012

17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17866 Czujnik temperatury 2 recyrkulacji spalin - zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17547 Mieszanka za uboga strona 2 - regulacja długoterminowa - wolne obroty
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17535 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17537 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem


auto podczas jazdy nie używa sprężarek rzecz jasna. po wyłączeniu motoru i ponownym odpaleniu ta sama sytuacja.
po wyczyszczeniu błędów, po odpaleniu silnika natychmiast powraca:

17866 Czujnik temperatury 2 recyrkulacji spalin - zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

od czego zacząć, co sprawdzić, gdzie zajrzeć, co wymienić. pomóżcie chłopy

EDIT poszukałem w historii forum i wynika z tego że drugie EGT mam do wymiany? czy sondy również?

: 2012-03-10, 20:45
autor: buba
Egt strona pasazera z tego co pamietam

: 2012-03-11, 02:21
autor: nosb
Zacznij od EGT i dalej bedziesz patrzyl co znow wyskoczy :) USzkodzona sonda EGT automatycznie odcina doladowanie/moc.

Mieszanka za uboga/bogata to tak na nocne myslenie mozesz spojrzec czy wezyk od regulatora cisnienia paliwa przypadkiem nie spracial/pekl . Jesli ok to moze jakas nieszczelnosc byc w ukladzie .

: 2012-03-11, 15:48
autor: bartek75
z rok temu miałem 17865. wymieniłem egt i do tej pory hula.
17866 podejżewam że to następny i zarazem ostatni w kolejce egt :-)
nosb poka poka gdzie jest ten wężyk regulatora? poza tym w którym miejscu przeważnie szukać nieszczelności w dolocie?

: 2012-03-11, 16:57
autor: Racer
bartek75 pisze:z rok temu miałem 17865. wymieniłem egt i do tej pory hula.
17866 podejżewam że to następny i zarazem ostatni w kolejce egt :-)
nosb poka poka gdzie jest ten wężyk regulatora? poza tym w którym miejscu przeważnie szukać nieszczelności w dolocie?
na listwie paliwowej po pracej stonie stojac przodem do samochodu jest reg cis paliwa:da gdzie szukac nieszczelnosci hmm w zasadzie wszedzie:d poniewa zarowno lata pracy jak i tem panujace w silniku nie sluza dobrze ba gumowe wezyki:(

: 2012-03-11, 17:12
autor: bartek75
Racer żeby przejżeć ewentualne nieszczelności trzeba wyjechać z przodem? czy wystarczy dostęp góra-dół?

: 2012-03-11, 17:41
autor: Racer
bartek75 pisze:Racer żeby przejżeć ewentualne nieszczelności trzeba wyjechać z przodem? czy wystarczy dostęp góra-dół?
Wytarczy zdjac y-pipe i prawie do wszystkiego masz dostep:P

: 2012-03-11, 17:44
autor: buba
prawie bo jeszcze od spodu masz rury z IC'kow

: 2012-03-11, 17:56
autor: Racer
buba pisze:prawie bo jeszcze od spodu masz rury z IC'kow
dokladnie ale mowimy racej o nieszczelnosci na podcisnieniu...

: 2012-03-11, 17:57
autor: buba
to tak, wystarczy zdjąć Y i wszystko widać

: 2012-03-11, 18:13
autor: Racer
buba pisze:to tak, wystarczy zdjąć Y i wszystko widać
generalnie tak...

: 2012-03-11, 18:28
autor: bartek75
no to jak koledzy zgodni to rozbieram i swoją drogą kupuję egt. jeszcze raz dzięki za forumowe wsparcie!

: 2012-03-11, 19:23
autor: buba
5zl :-)

: 2012-03-11, 20:08
autor: bartek75
dobrze że nie 500 jak co niektórzy tutaj ze swoim marketingiem za 5 zł :-D

: 2012-03-12, 20:10
autor: Norbi
Pińć zeta sonda, to też biere :-P , bo ostatnio miałem błąd jakiejś sondy chociaż autko laga nie złapało.