Strona 1 z 2

Nowe klocki czy cale heble?

: 2012-03-02, 22:47
autor: kaczy46
Witam jak w temacie skonczyly mi sie wlasnie klocki w mojej s4 mam tarcze nawiercane zimmerman i teraz pytanie jakie klocki dac zeby to dobrze hamowalo widzialem ferodo u sida i czy dadza rade? wiem ze heble w s4 nic specjalnego ale chodzi mi glownie o hamowanie z 200-110 lub np 250-140... co do zmiany na lepszy zestaw to piszecie ze p&p pod 18 wchodza od cayenne Q7 i touareg i tera pytanie z kazdej wersji silnikowej czy tylko poszczegolnych sa te 6 tloczkowe?

: 2012-03-02, 22:53
autor: LCQ
z klocków bierz DS Performance, DS 2500,
kaczy46 pisze:200-110 lub np 250-140
a czemu nie z 210 na 120 lub np 260-150?? :lol:

: 2012-03-02, 23:10
autor: kaczy46
heheh tak przykladowo rzucilem bo na trasie jak latam to przewaznie 3ba wyhamowac do 120 bo tak wiekszosc smiga... ale nie powyginaj sie tarcze i klocki dadza rade przy mocniejszym hamowaniu? bo narazie jak hamuje to w miare spokojnie a nie podloga odrazu ;)

: 2012-03-02, 23:59
autor: LCQ
jak masz kasiorę zmieniaj na większe, jak nie to sprawdzony zestaw

-seryjne tarcze
-dobre klocki
-przewody w oplocie
-dobry płyn hamulcowy np: Motul RBF 600

ale i tak będzie słabo po kilku dobrych hamowaniach ;-)

: 2012-03-03, 10:10
autor: nosb
Tak przy okazji : bo mam zestaw hebli mikody po znikomym przebiegu. Warte to cos ? Tzn seryjne S4 b5 przed liftem ( tyl lity ) .

: 2012-03-03, 10:45
autor: LCQ
opinie z mikodą są podzielone, ja miałem i już nigdy bym ich nie kupił

: 2012-03-03, 10:48
autor: kasku22
nic nie warte a odemnie chce mln dolcow za tył :evil:

: 2012-03-03, 11:16
autor: kaczy46
w nissanach jak chlopaki pchali nawiercane mikody to mowili ze dobre byly... w audi nie iwem jak to wyglada pzdr

: 2012-03-03, 11:52
autor: LCQ
też miałem nacinano nawircane, gówno warte, zwykłe zimmermanny są sto razy lepsze

: 2012-03-03, 14:38
autor: wujek 2pac
Mikody to tylko atrakcyjny wyglad, nic wiecej...

: 2012-03-03, 16:02
autor: buba
Mikody w hundzie też się dobrze sprawowały. Kiedyś to był szajs. Teraz podobno już lepsze robią

: 2012-03-03, 17:57
autor: KRZYSZTOFF
Też skończyły mi się klocki przód i pytałem wczoraj ,to za Performance 550 pln a ds2500 że nie dostępne do S4 ?

: 2012-03-03, 21:59
autor: SID
seryjne zaciski w S4 B5 to kupa i dopiero kombinacja tarcz i klocków za około 2 tyś zł będzie solidnie hamować,
ale cena bez sensu

: 2012-03-03, 23:12
autor: buba
wystarczy wymienic zaciski na jednotloczkowe i roznica kolosalna

: 2012-03-04, 00:51
autor: kaczy46
juz dogadane i w przyszlym tygodniu wleca do mnie 6 tloczkowe od porsche i 345 tarcza :) fele mam 18 wiec musze kuknac jakie ot i dam znac podpowiecie co mam zrobic zeby weszly te zaciski