Strona 1 z 1

Problem z doładowaniem

: 2012-02-12, 12:49
autor: krzysiekv6
ktokolwiek wie ktokolwiek słyszał , a mianowicie mam problem z moim autem po odpaleniu auto przez kilka chwil jeździ jak marzenie ale już po chwili czar pryska s4 zachowuje się jak by nie miał turbin gdy auto odpalę ponownie wszystko wraca do normy może ktoś miał podobny problem , dodam że są dwa błędy sonda ( sporadycznie ) i przeładowanie .

Nie pisz DUZYMI LITERAMI!

: 2012-02-12, 12:53
autor: sokol22
wklej bledy, mi tez ostatnio tak zaczol sie zachowywac wkoncu przestal ladowac ile powinien EGT do wymiany

: 2012-02-12, 13:00
autor: krzysiekv6
byłem u mechanika ale on najlepiej powymieniał by mi wszystko i zebrał górę kasy , w moim mieście nie ma dobrych mechaników , więc szukam pomocy na necie , lubię swoje auto ale nie chce ładować w nie zbędną kasę , dokładnie jakie błędy były to już nie pamiętam ale na pewno coś z przeładowaniem turbin związane

: 2012-02-12, 13:03
autor: kosiniak
musisz zrobic logi, poszukaj kogos co ogarnia Vag Com, auto ewidentnie wpada w awaryjny ale diagnozy bez logow nikt nie postawi.

: 2012-02-12, 14:32
autor: krzysiekv6
na czym polegają te logi może ktoś podrzucić tak żebym mógł wytłumaczyć dla elektryka bo coś czuje że może nie wiedzieć :-/

: 2012-02-12, 15:00
autor: 1kowal1
podpinasz vaga pod kompa i najlepiej na czwartym biegu robisz logi
na kanale 115 w vagu
i wtedy szczytywane sa parametry jak samochod zachowuje sie pod obciazeniem-to tak w skrocie

: 2012-02-12, 15:04
autor: aw69
najprędzej masz gdzieś nieszczelnośc w dolocie

: 2012-02-12, 15:04
autor: Norbi
Jak nie wie o co chodzi, to nie wyjaśnisz mu w sześć sekund, musisz kogoś znaleźć kto potrafi to zrobić.
Może tu coś znajdziesz http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5141.0

: 2012-02-12, 15:44
autor: krzysiekv6
a tą nieszczelność to jak sprawdzić , w swoim garażu dam rady czy też potrzebny jest do tego jakiś dobry elektryk

: 2012-02-12, 16:00
autor: Nelson
Mówiąc krótko:
Podstaw nauczysz się tutaj:
http://forum.vw-passat.pl/threads/1019-VAG-COM-DIAGNOSTYKA
Zamów sobie kabel z tego linku - link

: 2012-02-12, 17:05
autor: krzysiekv6
mam jeszcze pytanie jak przekręcam stacyjko to zawór n75 powinien odrazu się włączyć i gdy go dotykasz to powinno się czuć jak elektrozawór tyka czy też działa on jakoś później .

: 2012-02-12, 17:13
autor: sportmile
Pekniety trojnik do przepustnicy albo pekniete wezyki do actuatorow ale stawiam raczej na przepustnice

: 2012-02-13, 22:21
autor: krzysiekv6
auto już jedzie tak jak trzeba nowy dv i wężyki , tak mała rzecz a cieszy , :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: