Strona 1 z 1

brak komunikacji z całym autem + kilka innych

: 2012-01-31, 21:08
autor: TROLU
Mam mały problem który utrudnia mi i nie tylko mi walkę z autem..

Problem dotyczy tego że przez vaga nie ma komunikacji z niczym
auto odpalało i gasło - dokładnie jak awaria immo z tym wyjątkiem że kontrolka nic nie komunikowała , wyrzuciliśmy immo ze sterownika auto odpala , ale komunikacji nadal nie ma..
ze sterownikiem silnika łączymy się przez piny 43 62 bodajże błedów zero
Licznik po odpaleniu auta chodzi normalnie , jednak po ruszeniu czy dodaniu gazu przebieg zamienia się w choinkę.. auto to 98 r czyli epoka kamienia łupanego licznik szara tarcza zegarek analogowy , i teraz :

Czy brak komunikacji z cąłym autem może powodować licznik ?
I kolejne pytanie , jako iż nie ma liczników takowych których potrzebuję ( szara tarcza + analog )
czy jeżeli kupię licznik z A4 benzyniaka który który ma identyczne wtyczki z tyłu i piny oraz wszystkie wskazniki na blacie jak u mnie po przekodowaniu i przełożeniu cyfer blatu bedzie działać normalnie ? czy to jednak nie ruszy w ogóle

Przepraszam za pytania dosyć banalne, jednak w audi jestem mierny :) :mrgreen:
w BMW jaki by licznik nie włożyć można go zakodować itd ( nawet z M5 do diesla :mrgreen: )

: 2012-01-31, 22:24
autor: SID
licznik przełożysz, immo pozniej odpalisz,
ja mam kilka liczników RS4 i przekładam do jakiego auta chce :-)

: 2012-02-01, 22:42
autor: TROLU
spoko temat ogarnięty cała komunikację blokował uszkodzony zegar.. wsadziłem dzisiaj z A6 z identycznymi wtykami jak u mnie i komunikacja żyje.. jeszcze coś siedzi w wiązce bo po odpaleniu znika komunikacja ze sterownikiem silnika a na samym zapłonie jest :)
jutro wiązka silnika out..

: 2012-02-02, 00:27
autor: SID
zegary od A6 czyli paliwo odwrotnie pokazuje :-)
wiem coś o tym he he

: 2012-02-02, 01:11
autor: nosb
Moze ginie przez tego offa ? Wroc do ori stanu i zaprogramuj immo spowrotem a nie wyjmowac wiazke silnika.. Co to da?

: 2012-02-02, 01:52
autor: TROLU
SID pisze:zegary od A6 czyli paliwo odwrotnie pokazuje :-)
wiem coś o tym he he
to już zostało ogarnięte za jednym strzałem


Na drugim sterowniku immo jest ON i jest ten sam objaw , poza tym jak pisałem na zapłonie sygnał nie ginie , po odpaleniu auta z przebiegu robi się choinka i komunikacja znika.. ewidentnie coś leży po stronie wiązki..

Generalnie w aucie zero błędów na każdym ze sterowników.. czary mary :mrgreen:

: 2012-02-03, 00:21
autor: nosb
Odepnij pompe ABS i zobacz bez niej . Cos sieje zamet na linii k po odpaleniu.
BTW : ten two sterownik to jaki setup byl ? ( napisz mi na pw jakie byly turbinki , wtryski , przepplywka , glowice ) :roll:

: 2012-02-03, 01:22
autor: TROLU
mapa była wgrana lajtowa 400ps i 570NM i miało być ładowane dalej ale właśnie się zesrało ;)

wtryski 630ccm deka
turbo k04 rs6 z wsadzonymi wirnikami naj większymi jakie się mieściły w muszlach itd
sterownik wsadzony 551 C
głowice 2,4
dolot = Y z rs4 bipipe na turbo z rs4 ori + rury łaczące Y wyspawane 70mm
przepływka rs4

Już usterka znaleziona , uszkodzona wiązka silnika przy czujniku stukowym lewym
+ pompa abs faktycznie siała jakiś zamęt

: 2012-02-03, 16:02
autor: kosiniak
tak to jets dac auto menelom co im sie wydaje ze jak pija wodke to sa w tym dobrzy!

: 2012-02-03, 16:05
autor: buba
widzę że niezłe przeboje z furą