Strona 1 z 1

Za wysokie doladowanie!

: 2012-01-25, 13:20
autor: stefannurek
Problem w tym ze turbiny k03 za duzo laduja sa to wartosci ponad 1.4bara. N75 wywalilem i wstawilem MBC stad takie doladowanie program na tyle pozwala tyle ze szkoda mi turbin.
I teraz odlaczylem weze ktore ida do WG i dmuchajac ustalilem ze waż idacy do lewej puszcza powietrze ( nieszczelnosc ) drugi zas trzyma. Jak najszybciej i najtaniej dobrac sie do niego? mechanik powiedzial mi ze najlepiej bedzie wymontowac caly przod i zdjac te wszystkie rury dolotowe wtedy bedzie mozna dostrzec i usunac problem. Kolega podpowiada mi ze lepiej zdjac lape silnika i wtedy bedzie dojscie. Co myslicie ?

Re: Za wysokie doladowanie!

: 2012-01-25, 13:40
autor: skalarx
stefannurek pisze:Problem w tym ze turbiny k03 za duzo laduja sa to wartosci ponad 1.4bara. N75 wywalilem i wstawilem MBC stad takie doladowanie program na tyle pozwala tyle ze szkoda mi turbin.
I teraz odlaczylem weze ktore ida do WG i dmuchajac ustalilem ze waż idacy do lewej puszcza powietrze ( nieszczelnosc ) drugi zas trzyma. Jak najszybciej i najtaniej dobrac sie do niego? mechanik powiedzial mi ze najlepiej bedzie wymontowac caly przod i zdjac te wszystkie rury dolotowe wtedy bedzie mozna dostrzec i usunac problem. Kolega podpowiada mi ze lepiej zdjac lape silnika i wtedy bedzie dojscie. Co myslicie ?
może nieszczelność jest akurat przy samym WG i wystarczy zdjąć dolną osłonę silnika, trochę pokombinować... ;-). A może to WG puszcza a nie wężyk :?:

: 2012-01-25, 13:43
autor: stefannurek
A cholera wie moze i WG puszczać. Nie mam dolnej oslony silnika:) i tam od spodu nie widac tego ciula WG:/

: 2012-01-25, 15:09
autor: TROLU
Z dostępem jest masakra do samej gruszki , po odkreceniu stabilizatora była możliwość wsadzenia łapy do gruszki ciasno ale da się , najprościej kompresor i pompować delikatnie w węże przy zaworach,nieszczelność będzie od razu słyszalna..

Miałem u siebie podobną awarię tylko że już na k04
wężyk łączący zawór n75 a WG puścił przy samym zakuciu teoretycznie najpierw były minimalne wariacje , potem zaś pękł całkiem i lewe turbo stało

: 2012-01-25, 16:16
autor: sportmile
najprosciej podlaczyc sie przy n75 i sprawdzic szczelnosc do actuatorow. Na 100 % masz nieszczelne proponuje ci nie palowac bo szybko bedziesz musial motor wyciagac