Strona 1 z 2
					
				short shifter
				: 2012-01-04, 21:10
				autor: kaczy46
				jak w temacie czy taki short shifter pasuje do s4 b5 ? sprzedawca nie wie i powiedzial ze jesli jest tak samo jak w a4 to pasi...
 http://moto.allegro.pl/short-shift-audi ... 16464.html 
			
					
				
				: 2012-01-04, 21:14
				autor: kosiniak
				po co ci to? zeby szybciej skrzynie zabic?
			 
			
					
				
				: 2012-01-04, 21:18
				autor: kaczy46
				hmm a co az tak siada skrzynia od tego? pytam bo latalem zawsze nissanami i teraz jak przesiadlem sie do s4 to zmiany biegow wydaja sie bardzo dlugie dlatego zapytalem o shiftera ;) ale jesli to ma byc gowno i skasowac skrzynie to podziekuje
			 
			
					
				
				: 2012-01-04, 21:22
				autor: kosiniak
				jak kazdy ss, wystrzegaj sie tego!
			 
			
					
				
				: 2012-01-04, 21:26
				autor: kaczy46
				to nie wiedzialem oka wiec koniec tematu dzieki za info pzdr
			 
			
					
				
				: 2012-01-04, 22:01
				autor: Ppablo
				jak kazdy ss, wystrzegaj sie tego!
kosiniak, jakbyś mógł tak konkretnie to dlaczego?
 
			
					
				
				: 2012-01-04, 22:06
				autor: kosiniak
				ale co mam ci napisac? skok lewarka tak sie skraca ze bardzo latwo nie trafic i rozjebac skrzynie, rozumiesz? skrzynia w s4 nie jest jakos precyzyjna, nie ma co sie oszukiwac, to nie bmw!
			 
			
					
				
				: 2012-01-04, 22:48
				autor: kaczy46
				dokladnie z precyzja jest nie ciekawie ale najgorzej jak sie wrzuca z 1 na 2 pozniej jakos idzie przynajmniej takie moje odczucia
			 
			
					
				
				: 2012-01-04, 23:20
				autor: Rapix
				Ja mam u siebie w S3, ale nie wkładałem tego... poprzedni właściciel to zamontował da się jeździć tragedii niema ale czy sam bym to sobie zakupił to chyba raczej nie 

 
			
					
				
				: 2012-01-04, 23:27
				autor: Ppablo
				kosiniak pisze:ale co mam ci napisac? skok lewarka tak sie skraca ze bardzo latwo nie trafic i rozjebac skrzynie, rozumiesz?
rozumiem tylko przecież skracasz ramię a zasada dźwigni pozostaje więc dlaczego ma nie trafiać? ma większy opór ale docelowe miejsce jest to samo?! chyba że czegoś nie czaje?
 
			
					
				
				: 2012-01-04, 23:48
				autor: andy
				sam mozesz u siebei troche skrocic skok lewarka ale czy warto....
			 
			
					
				
				: 2012-01-05, 00:14
				autor: kaczy46
				kolego rapix co to znaczy tragedii nie ma? czyli co jakos zle ci sie jezdzi z tym czy jak bo piszesz ze sam bys nie zamontowal czyli nie za bardzo ci podpasowalo...
			 
			
					
				
				: 2012-01-05, 00:15
				autor: bracus
				no ja mam SS jakieś 30 tysięcy km i nie widze zadnego problemu nie ustawiony na hardcore tylko na środkowa dziurkę 

 nie mogłem znieść napierdzielania lewarkiem jak wiosłem w kajaku i chodzi o jazde codzienna (po to go kupiłem) a nie streety
p.s. mam prawie identyczny  

 o ile nawet nie ten sam
 
			
					
				
				: 2012-01-05, 00:29
				autor: ajax
				Bracus, jezeli SS zamontowales do jazdy codziennej, zeby nie machac jak wioslem to troche inna para kaloszy. Bo jezeli SS jest stosowany przy sprintach, gdzie jego glownym zadaniem jest szybsza zmiana biegu a co za tym idze szybsza praca sprzegla i reconnectu napedu to wtedy duzo latwiej o pomylki i awarie, o ktorych pisze Kosi. Probowaliscie kiedys zmieniac naprawde szybko biegi w Audi? Ja probowalem zarowno w Audi jaki i w BMW i z przykroscia stwierdzam, ze skrzynie BMW lamia Audi pod kazdym wzgledem - od predkosci po precyzje, jak i tolerancje na kiepska prace lewa noga.
#edit
Tak sie zastanawiam, jaki wplyw na lagi skrzyni ma naped Quattro - pod pelnym obciazeniem, mechanizm jest duzo bardziej obszerny niz w osce i stad moze wynikac przewaga BMW.
			 
			
					
				
				: 2012-01-05, 00:35
				autor: Nikolas
				Ja jeżdziłem kilkoma BMW i mi lewar akurat nie pasuje i skok też. Może dlatego że nie było to M. Ale w nowych S4/RS4 b7 skrzynia pracuje tak precyzyjnie i szybko że w b5 to jak muzeum.