Audi S4 by Gracjan
: 2011-12-19, 18:44
Oto moje auto:
Mechanika:
- Wkładka filtra K&N
- Wydech przelotowy + obejmy V-Clamp
- Silikonowe przewody podciśnienia
- Wymiana turbin na nowe K03
- Program by EcuProject - 335KM i 494Nm
Nadwozie:
- Lampy przód po II lifcie + BiXenon + żarniki 6000k
- Lampy tył po II lifcie
- Podszybie poliftowe
- Xenon HID 4300k w halogenach
- Dokładka zderzaka Cupra R
- Osłony słupków w połysku z polifta
- Ramiona wycieraczek z polifta
- Detailing
Wnętrze:
- Tunel z podłokietnikiem
- Podświetlane kratki nawiewów
- CB Radio ( Uniden 520XL + President Missouri )
- Ringi na zegary
- Roleta tylnej szyby + rolety tylnych bocznych szyb
- Osłona ręcznego w skórze
- Wskaźnik doładowania AutoGauge z peakiem
- Obszycie kierownicy, ręcznego, mieszka + gałki zmiany biegów i klapki podłokietnika
Hamulce:
- Seria
Koła:
- Lato: Sportec Mono 10 8,5Jx19 ET35 + Yokohama S-Drive 225/35/19
- Zima: Avus II 7,5Jx17 ET45 + Falken HS439 225/45/17
Zawieszenie:
- Zawieszenie gwintowane KW Variant 1
Car Audio:
- skrzynia basowa + wzmacniacz + radio ( Blaupunkt GTA 460 + Blaupunkt GTB1200 + Blaupunkt Bremen MP74 ) + wygłuszenie drzwi + komplet głośników Hertz
Plany:
Coś się zawsze znajdzie
Kilka zdjęć:
Zima:
Lato:

Wymiana turbin:


Auto już tydzień jeździ, wybór padł na nowe turbiny. Całe podciśnienie wymienione na silikonowe, cały dolot wymyty, coolery wyczyszczone + uszczelnione.
Pierwsze 15 tyś km razem:

Mechanika:
- Wkładka filtra K&N
- Wydech przelotowy + obejmy V-Clamp
- Silikonowe przewody podciśnienia
- Wymiana turbin na nowe K03
- Program by EcuProject - 335KM i 494Nm
Nadwozie:
- Lampy przód po II lifcie + BiXenon + żarniki 6000k
- Lampy tył po II lifcie
- Podszybie poliftowe
- Xenon HID 4300k w halogenach
- Dokładka zderzaka Cupra R
- Osłony słupków w połysku z polifta
- Ramiona wycieraczek z polifta
- Detailing
Wnętrze:
- Tunel z podłokietnikiem
- Podświetlane kratki nawiewów
- CB Radio ( Uniden 520XL + President Missouri )
- Ringi na zegary
- Roleta tylnej szyby + rolety tylnych bocznych szyb
- Osłona ręcznego w skórze
- Wskaźnik doładowania AutoGauge z peakiem
- Obszycie kierownicy, ręcznego, mieszka + gałki zmiany biegów i klapki podłokietnika
Hamulce:
- Seria
Koła:
- Lato: Sportec Mono 10 8,5Jx19 ET35 + Yokohama S-Drive 225/35/19
- Zima: Avus II 7,5Jx17 ET45 + Falken HS439 225/45/17
Zawieszenie:
- Zawieszenie gwintowane KW Variant 1
Car Audio:
- skrzynia basowa + wzmacniacz + radio ( Blaupunkt GTA 460 + Blaupunkt GTB1200 + Blaupunkt Bremen MP74 ) + wygłuszenie drzwi + komplet głośników Hertz
Plany:
Coś się zawsze znajdzie

Kilka zdjęć:
Zima:





Lato:





Wymiana turbin:



Auto już tydzień jeździ, wybór padł na nowe turbiny. Całe podciśnienie wymienione na silikonowe, cały dolot wymyty, coolery wyczyszczone + uszczelnione.

































Pierwsze 15 tyś km razem:

