Strona 1 z 1
					
				Wysoki boost
				: 2011-12-02, 18:19
				autor: Norbi
				Czasami, nie zawsze zegar pokazuje nawet 1.5 bara i słychać że aż jęczy turbajna tak jej bidulce ciężko :) 
Co może być powodem takiej sytuacji, DV, kończące się turbo powodujące przeladowanie? Od czego zacząć sprawdzanie ?
			 
			
					
				
				: 2011-12-02, 18:25
				autor: aw69
				niema czegos takiego jak przeładowanie przez kończące się turbo.....nie działa jak nalezy sterowanie sprężarkami...... trzeba posprawdzać wszystkie, wężyki, trójniki, n75, aktuatory itp. rzeczy które są odpowiedzialne za sterowanie sprężarkami. 
[ Dodano: 2011-12-02, 18:27 ]
zegar pokazuje nawet 1.5 bara i słychać że aż jęczy turbajna tak jej bidulce ciężko :) 
wcale się nie dziwie.....K04 nie jest przystosowana żeby pompować 1,5 bara. dawno juz jest poza zakresem pracy :)
 
			
					
				
				: 2011-12-02, 18:31
				autor: Norbi
				17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
        P1131 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
        P1137 - 35-00 - -
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
        P1139 - 35-00 - -
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
        P1555 - 35-10 - - - Intermittent
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
        P1113 - 35-10 - - - Intermittent
Błędy raczej z przypadłością nie związane, a sondy obie wymienione z pół roku temu  

 
			
					
				
				: 2011-12-02, 20:54
				autor: ziut
				Norbi pisze:
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
        P1137 - 35-00 - -
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
        P1139 - 35-00 - -
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 137/004407
Norbi pisze:
 17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High 
 P1131 - 35-10 - - - Intermittent 
 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded 
 P1555 - 35-10 - - - Intermittent 
 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High 
 P1113 - 35-10 - - - Intermittent
Najpierw usuń błędy i sprawdź zawór n75 i węże idące od zaworu do turbin (zaworu WG).
jeżeli zawór jest cały czas otwarty( bądź dziurawy przewód) powietrze nie dociera do zaworów WG i bedzie przeładowanie.
 
			
					
				
				: 2011-12-02, 22:36
				autor: Norbi
				Coprawda jestem najebany, alee skadowałem błedy i pojechałem do kumpla na lychę, to max boost był 1.1 i o co kaman!?
Wszystko było ok
			 
			
					
				
				: 2011-12-02, 23:05
				autor: Suchar
				a ja wypuiłem pare piw i skoro nie moge ładowac w woz, to laduje megahertze w proca C2D E7500 w kompie z 2.9 na 4 Ghz i jeszcze jest moc. bee próbowac najwyzje sie spali :D heheh
			 
			
					
				
				: 2011-12-03, 08:13
				autor: ziut
				Norbi pisze:Coprawda jestem najebany, alee skadowałem błedy i pojechałem do kumpla na lychę, to max boost był 1.1 i o co kaman!?
Wszystko było ok
Wbudowany alkomat ograniczający boost?? :)
Stawiam na zacinający się zawór N75! wyciąg go i przelej go preparatem do czyszczenia hamulców..
 
			
					
				
				: 2011-12-03, 10:53
				autor: Norbi
				O cenzura ale umieram, a trzeba zara na barborka jechać. Jeszcze mnie trzymie jebany dżim bim :))
A propos auta to zrobię jak radzicie, tzn jak suchar radzi, zmienię procka na szybszego  łoo cenzura ale trzymie...
			 
			
					
				
				: 2011-12-03, 11:25
				autor: Flyer
				 
 
ja wybieram sie na karowa dopiero, bo musze kiblowac w robocie 

 
			
					
				
				: 2011-12-03, 11:26
				autor: sportmile
				przeciez masz jak wol napisane co mu jest zapijaczona mordo
			 
			
					
				
				: 2011-12-03, 11:36
				autor: Norbi
				sportmile pisze:przeciez masz jak wol napisane co mu jest zapijaczona mordo
Gdzie? :) mówisz o sondach?
 
			
					
				
				: 2011-12-03, 11:51
				autor: deSigner
				PIJAKI 
 
 
BTW u mnie też błąd, który notorycznie wyskakiwał to od sond, mimo że je wymieniałem. Na diagnostyce przedsprzedażowej też wywaliło 1 błąd i własnie od sondy. Co prawda u mnie boost nie skakał jakoś diamteralnie, choć ostatnio jak Adam go badał to zapikował na 1,55 z tego co pamiętam. Te sondy to jakiś słaby punkt tych aut chyba...
 
			
					
				
				: 2011-12-03, 12:37
				autor: sportmile
				17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded 
n75 sie zesralo nowe z aso ok 200 zl
			 
			
					
				
				: 2011-12-03, 12:51
				autor: ziut
				http://audi.elfly.pl/N75/N75.htm
mam stary zawór... starałem się zrobić w/g tego ale ciężko z regulacją:) więc odpuściłem. Poczekam aż będzie ciepło i dokończe :)
 
			 
			
					
				
				: 2011-12-03, 17:05
				autor: Norbi
				Po skasowaniu błędów jest wszystko ok, ale N75 chyba profilaktycznie wymienię jak Adamek radzi  
