Strona 1 z 9
					
				S4 R32Turbo GT3788R by zabba88
				: 2011-11-27, 16:37
				autor: zabba88
				A wiec po kilku projektach mk3 czas przyszedl na 4 buta. I o to stalem sie posiadaczem Audi s4 2,7TT 265PS AGB
Kilka fotek po zakupie oraz obecnego stanu wizualnego.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d61 ... 21fa5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba5 ... 0a661.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ae ... 0fd36.html
I zaczely sie 1 mody. Kola zimowe na czarny polysk+gril na czarno+znaczek s4 ktorego nie bylo+pomalowanie lamp na czarno.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/034 ... 940cb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db4 ... 38899.html 
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/31c ... 922b5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f95 ... 1ee9c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/113 ... 8985a.html
Mialo byc 2,7TT+ lecz zapadala decyzja o swapie na 2,8 24vT
-zakup jednostki 2,8 24V 2002r. na cekach
-przepustnica r32(na fotce widac doskonale roznice wielkosciowa 2,8 vs. r32)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52e ... 61eeb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e64 ... c3ab6.htmi
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/242 ... c7b82.html
to by bylo na tyle narazie. 
Trzeba kpl kolejne graty i zobaczymy co z tego wyjdzie
Narazie trzeba sprzedac 2.7TT o przebiegu 92tys. i rozsadnie polaczyc skrzynie s4 z silnikiem.
 
			
					
				
				: 2011-11-27, 17:24
				autor: ble
				fotki nie dzialaja
			 
			
					
				
				: 2011-11-27, 18:10
				autor: Flyer
				Poprawilem linki do fotek.
			 
			
					
				
				: 2011-11-27, 18:16
				autor: zabba88
				Jak zrobic aby sie obrazki wyswietlaly? Bo wykorzystujac skrot IMG nie pojawiaja sie zdjecia:)
Z gory dzieki to moj 1 raz buahahaa 

 
			
					
				
				: 2011-11-27, 18:29
				autor: Gracjan
				Kiedy zaczynasz coś działać z autem?
			 
			
					
				
				: 2011-11-27, 18:58
				autor: Fiko
				Mam dwa zastrzeżenia:
1. Nie wrzucaj zdjęć na fotka.pl . Nie ma chyba większej szmiry od tego serwisu.
2. Dlaczego lampy na czarno? Zalatuje mi to Mk1 18-letniego gówniarza.
Swoją drogą,dlaczego zdecydowałeś się na swap na 2,8?
			 
			
					
				
				: 2011-11-27, 19:08
				autor: kosiniak
				zabba88 pisze:Mialo byc 2,7TT+ lecz zapadala decyzja o swapie na 2,8 24vT 
moim zdaniem bezsens, trzeba bylo zakladac jakies gt30 i stroker robic na 3,0 ale tak czy tak, powodzenia.
 
			
					
				
				: 2011-11-27, 20:40
				autor: buba
				jest fajnie bo jest coś innego niż biT. powodzenia i czekamy na relację
			 
			
					
				
				: 2011-11-27, 20:41
				autor: Rafalek114
				kosiniak pisze:zabba88 pisze:Mialo byc 2,7TT+ lecz zapadala decyzja o swapie na 2,8 24vT 
moim zdaniem bezsens, trzeba bylo zakladac jakies gt30 i stroker robic na 3,0 ale tak czy tak, powodzenia.
 
Jezeli chcesz to zrobic na seryjnym ECU i bedziesz to stroil tam gdzie mysle to sie beda musieli sporo napocic zeby sie cokolwiek udalo ,dlatego zdecydowanie latwiej by bylo zostac przy 2,7bit ,ale kazdy robi tak jak lubi.powodzenia
 
			
					
				
				: 2011-11-27, 20:52
				autor: zabba88
				Fiko, 
1. nie posiadam tam konta.
2. nawet jakbym posiadal to juz moja osobista sprawa gdzie wrzucam zdjecia i je upubliczniam
3. Na czarno poniewaz nie podobaja mi sie ori xenony za zadne skarby. I powiem lepiej Caly chrom pakiet wylatuje i wszystko bedzie robione w stylu BLACK
kosiniak,  vr6 moim zdaniem ma duzo lepszy dzwiek niz v6. Poza tym aby zrobic mocne 2.7TT trzeba wiecej $ niz na ten projekt. 
2 zaleta vr6 to diagnozowanie usterek. Co przy 2.7tt jest dosc trudne i uciazliwe.
Rafalek114,  dobrze myslisz gdzie bedzie strojone. Bo teraz zarowno to moja firma. A mianowicie u mnie jest druga filia. A trzeba sie rozwijac i isc do przodu:) Jak beda problemy ze strojeniem na ori ECU to wjedzie VEMS lub MS2 ale to ostatecznosc:)
Panowie wiec narazie daleka droga przedema.
Gracjan, narazie kompletowanie gratow+ duzo przemyslen na temat rozwiazan technicznych. A wiecej bedzie sie dzialo gdy sprzedam ori silnik ktory chodzi pieknie i jest w zajebistym stanie
			 
			
					
				zmiana planów
				: 2011-11-27, 20:55
				autor: zbychu504
				Zmieniasz plany???wisiał jakiś czas na sprzedaż w dobrej cenie. brak chętnych??
			 
			
					
				
				: 2011-11-27, 20:59
				autor: sokol22
				bedzie przekozak :D vr turbo brzmi mega, a to nie jest ta pokradzierzowa bez wnetrza ? czy jakos tak ? powodzenia w swapie mocowania sam robisz czy kupujesz gotowce ?
			 
			
					
				
				: 2011-11-28, 00:32
				autor: zabba88
				zbychu504, wisial chetnych wielu. Ale w ostatniej chwili zostal skombinowany $ na wykup mieszkania. Wiec powiedzmy iz auto moich marzen dalej zostaje u mnie. 
sokol22,  tak to ta sama. I bardzo dobrze. 
Byl plan dokupienia wnetrza od SID-a ale niestety brak boczkow i listew do fotelow RS4 zapoczatkowal pomysl iz jednak bedzie swap+ wydumka z 2 kublami jak moje poprzednie mk3 1.8T 340PS.
Auto do jazdy na codzien mam wiec weekendowka morze byc glosna itd. A projekt bedzie sie rozwijal w miare czasu. Do poltora roku chcialbym wyjechac VRT 500+ jak bedzie wszystko ok i urzeknie mnie ten projekt to zostaje i bedzie dalej rozwijany. 
Ale tak jak mowie panowie.
Teraz priorytetem jest sprzedaz 2.7tt+poskladanie vr ze skrzynia i docelowym sprzeglem. 
[ Dodano: 2011-11-28, 00:35 ]
sokol22, sie okaze. Ale z wyspawaniem lap nie ma problemu. Juz nie raz spawalem do innych projektow czy to lapy skrzyni czy silnika i wieszalem na podloznicach wiec nie widze problemu:) Ale i tak kupie lapy co leza u cowboy-a zobaczymy jak beda pasowac.
			 
			
					
				
				: 2011-11-28, 00:45
				autor: aw69
				z tym 2,8 to głupi pomysł i to bardzo.....Jak juz decydujesz sie na taki krok to lepiej było wrzucić 3,2 litra.
			 
			
					
				
				: 2011-11-28, 00:45
				autor: sokol22
				ta buda ma cos w sobie mimo wieku dalej jest ladna :) ja swojej mialem dosc poki nie dala znakow zycia wczoraj (moj pierwszy swap), dobre podejscie do tematu niema co brak boczkow to laduje VR turbo:D 
Pozdro