Strona 1 z 1

Witam wszystkich

: 2011-11-14, 09:11
autor: zabba88
Witam wszystkich.
Jako byly posiadacz mocnych osiek wybor padl na s4. Mam nadzieje ze dostarczy wiecej funny z jazdy jak poprzednie wydumki

1 byl golf 3 1.9TDI 231PS i 437NM
2 golf 3 1.8T 329PS i 390Nm(4 dni temu nowemu wlascicielowi zostala wymieniona glowica+kolektor ssacy i po drobnych korektach wyszlo 346PS i 420Nm )

Teraz jako posiadacz S4 musze pomyslec co z nim zrobic:)

Napewno nie bedzie zadnych etapow przejsciowych jezeli chodzi o moc. Tak jak poprzednio albo ide na maxa w miare moich mozliwosci $ albo wogole.

: 2011-11-14, 10:59
autor: Nikolas
Max w S4 nie istnieje ;) Witamy.

: 2011-11-14, 12:48
autor: zabba88
Nikolas, napisalem max w miare moich mozliwosci $
Przedzial 500-700 bedzie satysfakcjonujacy:)

2 plany:
-seryjny dol i moc 500-600
-zakuty dol+zakute glowy po portingu 600-800 tylko w tym momencie boli mnie kolejna kwestia, ktora nie jest tania. Mianowicie kolejny worek $ ,aby napedy wytrzymaly Nm
Wszystko wyjdzie w praniu panowie.
Zima bedzie upalany seryjny motor o przebiegu 91tys.

Wiosna beda wymieniane i remontowane takie rzeczy jak:
-napedy
-zawiecho kpl.
-poliuretanowe poduszki silnika, skrzyni+podpora walu
-Heble przod 345 badz 360mm zacisk porche 6-tlok, tyl 312mm
-malowanie auta+ maybe body rs4
Lato:
-kpl. gratow do silnika
Zobaczymy co z tego wyniknie. Opcji jest duzo. Zaczynajac od Single turbo, 2xgt28rs, swap na 4,2biturbo po swap na r32/r36 wzdluznie na osprzecie r32+gtx35 badz inny wynalazek za wielkiej wody jak turbonetic,precision itd. Wszystko wyjdzie w praniu:)
Narazie wiem iz to auto bedzie u mnie dobrych pare lat jak weekendowka do upalania.

Jedno jest pewne nie chce zadnych etapow przejsciowych jak seria+soft+IC+wydech, K04+glowy 2.8 itd. Jak juz wyciagne silnik to bedzie musiala zapasc konkretna decyzja.
Wiec nie jest to projekt jedno sezonowy.

: 2011-11-14, 14:13
autor: bracus
dziwne te przedziały mocowe (500 - 600 ?) ale niech będzie :-) ja bym napisał +/-500 KM i więcej bo dokładnie to co napisałeś

soft+IC+wydech, K04+glowy 2.8 itd. (ja bym napisal 2.4) + wtryski i sprzęgło

da Ci 460 - 500 KM a później to już ile dusza zapragnie...
tyle ze te 450+KM to już taki standard i ten setup robi się coraz "tańszy"(oczywiście cały czas mowa o K04) a 600+? to ja nie wiem czy robił bym to na 2.7 bi turbo

: 2011-11-14, 14:26
autor: Nikolas
Plany ciekawe. Koszta jeszcze ciekawsze. Trzymam kciuki.

: 2011-11-14, 14:27
autor: Flyer
Nikolas pisze:Koszta jeszcze ciekawsze. Trzymam kciuki.
Na tuningu mozna sie dorobic :-P

: 2011-11-14, 14:45
autor: kosiniak
chyba cenzura garbu :mrgreen:

: 2011-11-14, 14:55
autor: zabba88
bracus, ten przedzial to nie dla mnie. Nie interesuje mnie wiem ile wychodzi na K04. 500+to juz gt28rs i inne wynalazki ktorych jest troche dostepnych.
600+ to nie bedzie juz 2,7 wolalbym strokera na 3.0 aby napedzic lepiej sprezarki, badz sprezarke:)
Sprzeglo jest juz upatrzone tylko musze rozeznac temat wytrzymalosci helixa 2-tarcza na jednomasie. Bo patrzac na clutchmastera fx300 czy tez to fx400 w roznych stage-ach to dla mnie porazka na ori dwumasie. Wyrzucic flote po to aby sie sroby scinaly itd. Ale za to komfort jazdy na fx400 bardzo mi sie podoba.
Tak jak mowilem czas pokarze. Choc kto wie ile to bedzie trwac. Wiem jak wygladaly dotychczasowe moje weekendowki. Brak czasu odklada wszystko na pozniej. Wpierw klient, pozniej przyjemnosci.
NIE ODRAZU RZYM ZBUDOWANO :mrgreen:

[ Dodano: 2011-11-14, 14:57 ]
Nikolas, co do kosztow to ty chyba Nik najlepiej powinienes wiedziec:) Niestety nic nie jest za darmo. Mi jedynie odchodzi koszt robocizny ale za wszystko inne trzeba tak samo wybulic dukaty:) A nie samym autem sie zyje.

: 2011-11-14, 15:36
autor: kosiniak
zabba88 pisze:Bo patrzac na clutchmastera fx300 czy tez to fx400 w roznych stage-ach to dla mnie porazka na ori dwumasie. Wyrzucic flote po to aby sie sroby scinaly itd. Ale za to komfort jazdy na fx400 bardzo mi sie podoba.
a co nie mozna dokupic jednomasu? albo zeszlifowac srub? jezeli myslisz ze sie nie da, to cie wyprowadzam z bledu, da sie zrobic i na jednomasie i na dwumasie zeby bylo ok :)

: 2011-11-14, 15:51
autor: Gracjan
Witam sąsiada ;-)

Może uda się kiedyś jakiś spot zorganizować :mrgreen:

: 2011-11-14, 15:56
autor: Nikolas
Akurat w moim przypadku robocizna była najmniejszym zmartwieniem. Jednak jak chcesz iść profi i w sporą moc to napewno koszta bedą spore, ale napewno interesujący projekt wyjdzie jeżeli nie skończy sie na chęci.

: 2011-11-14, 16:38
autor: zabba88
Nikolas, na checi sie nie skonczy. Kilka projektow juz zrobilem i zdaje sobie sprawe z kosztow. Dlatego projekt nie jest jedno sezonowy. Z tego co sie orientowalem nie liczac mojej robocizny ok 50-70tys trzeba wrzucic.
kosiniak, mozna dokupic jednomas lecz w moim przypadku taniej wyjdzie helix na 2 tarczu badz wynalazek ktory siedzi u SID-a , gdy odlicze vat i dochodowke:)
Druga sprawa Co to za sens wywalac 3-4k za sprzeglo i odrazu je modernizowac jak moge miec w podobnej kasie juz zestaw z jednomasem do 1000Nm. Tylko nie wiem jak wyglada sprawa z kultura pracy tego sprzegla:/
Co do kosztow jak jestes w stanie zalatwic w rozsadnej $ clutcha+jednomas do niego to pisz na PW. I tak musze cos kupic, a gdy motorownia bedzie na wierzchu nie mam zamiaru zostawiac ori sprzegla, a potem ponownie wyciagac motor lub mordowac sie pod autem w celu jego wymiany.

Moze ktos mial doczynienia w swojej S z helixem ?

Gracjan, mozna, nie widze przeciwskazan. Jest juz kilka S w okolicy, a takze mocne auta z ktorymi mam kontakt i organizowalismy swoje spoty w tym sezonie.

Pozdrawiam panowie, a teraz czas isc dalej spawac przelot w IBI

: 2011-11-14, 23:07
autor: SID
No grubo, Witam ponownie 8-)

: 2011-11-15, 22:29
autor: digi
Witam, kolejna S4 an sląsku