Strona 1 z 1

Rozłożone ręce B6 BBK + Bilstein

: 2021-12-11, 10:40
autor: Heniek22
Siema.
Majstry bo rozkładam ręce.

Mam taką jedną fajną A4 B6 S-line na 3.0 V6 ostatni miesiąc ostatni wypust.
Mniejsza z tym .

Całe zawieszenie tj. wahacze przód i tył zostały wysłane do Regumu na regeneracje. Kosztowało to nie mało ale ogarneli nawet spoko wszystko nowe
Dodatkowo wjechał używany Bilstein B6 Gwint + przód ZR18 + tarcze z merca standardowo.

Wszystko poskładane jak należy. Pierwszy mój błąd to nie dałem śrub od SIDA do zacisków tylko kupiłem zwykłe utwardzane. Niestety zaciski zaczęły stukać co raz mocniej i w końcu się lekko odkręciły ... Już wiedziałem ze to ie zda egzaminu i zamówiłem śruby od SIDA dokręciłem i spoko siedzą sztywno. Ale dalej coś stuka . szczególnie jak jadę po płytach betonowych no to masakra, coś jak górne mocowanie amora ale czuje to na pedałach hamulca i kierownicy. Po autostradzie czy wiejskich równych drogach nic, cisza jak tylko zaczną się dziury to klepie.
Jestem podwójnie wkurzony bo wcześniej było ori zawias BV S-line na czerwonych amorach i totalnie wywalony zawias i nic nie stukało a teraz jest wszystko nowe i klepie. Zastanawiam się czy ten bilstein przód nie klepie

Re: Rozłożone ręce B6 BBK + Bilstein

: 2021-12-11, 10:58
autor: SID
źle skręcili i to wszystko, daj do innego mechanika

Re: Rozłożone ręce B6 BBK + Bilstein

: 2021-12-11, 11:58
autor: Arthur
cale zawieszenie się usztywniło i może teraz przekładnie słychać, drążki, końcówki kier. nowe ?

Re: Rozłożone ręce B6 BBK + Bilstein

: 2021-12-16, 13:35
autor: Heniek22
SID pisze: 2021-12-11, 10:58 źle skręcili i to wszystko, daj do innego mechanika
Panie aj to sam wszystko robił :D

Końcówki i drążki zostały stare bo nie było na nich luzu. Ale wstępnie tez je obstawiam chyba ze przekładnia zębata w przekłądni ma poprzeczny luz.