Strona 1 z 1
					
				gwizd turbo
				: 2011-11-06, 11:01
				autor: pietro5
				hejka mam takie pytanko odnosnie  halasu jakie wydaje turbo mam zregenerowane turbo od ko4 w renemowanej firmie   

  teraz zwrucilem uwage ze poprzednie ko3 tzn wydobywal sie dzwiek tak jakby z nawiewu taki lekki gwizd teraz po wymianie szczegolnie na zimnym jest znacznie glosniejszy tak ma byc  

 
			
					
				
				: 2011-11-06, 13:00
				autor: sportmile
				nie powinno tak byc
			 
			
					
				
				: 2011-11-06, 13:03
				autor: pietro5
				tzn , ze zle zregenerowane?
			 
			
					
				
				: 2011-11-06, 13:57
				autor: sportmile
				niestety nie potrafie Ci powiedziec co jest nie tak . Musialbym uslyszec bo z opisu wynika ze sprezarka posiada luz . Lekki odglos zawsze slychac ale skoro jest on duzo glosniejszy niz twoje stare k03 to raczej nie jest dobrze . Nie jest takze powiedziane ze Ci padna i tu przyklad np Rafala ktory w rs4 jezdzi juz 1.5 roku a wyja jakby mialy zdechnac zaraz. Sprawdzales luzy przed montazem ? Zalales ja olejem i przepompowales zanim odpaliles ?
			 
			
					
				
				: 2011-11-06, 14:15
				autor: pietro5
				tak wszystko bylo robione jak mowisz, zero luzow  byly wymieniane wirniki w rem poland.Nie jest to jakis przerazliwy gwizd poprostu jest je slychac przy ko3 myslalem ze to nawiew byl tak delikatny  a teraz wyraznie slychac delikatny gwizd moze panikuje ale torche bym sie zmarszczyl jak by sie okazalo ze zle zregenerowane  tymbardziej ze wiesz jak to z reklamacja turbin 

 
			
					
				
				: 2011-11-06, 14:20
				autor: sportmile
				a czy cichnie czy jest jednostajny . Przy ok 2700-3300 slychac i cichnie ? Mozliwe ze panikujesz ale najlepiej jakby ktos tego posluchal kto mial stycznosc z problemem gwizdzacych sprezarek .
			 
			
					
				
				: 2011-11-06, 14:23
				autor: pietro5
				no jest jak mowisz cichnie tak jakos jak wstaja pozniej jest tylko slychac ssanie pow. pod maska ale to chyba zasluga ITG aha znanaczam ze jest przed softem narazie pompuja cos kolo 0,7
			 
			
					
				
				: 2011-11-06, 14:44
				autor: sportmile
				To raczej panikujesz jakby wyla przez caly zakres swojej pracy to bym sie martwil . KKK troszke slychac na " rozpedzie " . Dla spokoju mowie podjedz do kogos kto mial stycznosc z takim autem i wie jakie " odglosy " powinny sie z niego wydobywac .... ide na obiad pozdr.
			 
			
					
				
				: 2011-11-06, 15:24
				autor: pietro5
				dzieki wielkie i smacznego 

 
			
					
				
				: 2011-11-07, 12:25
				autor: skalarx
				Mam również turbiny z ream poland i mam taki efekt jakby karetka jechała gdzieś blisko 

. Przejechały już kilka tyś i jest OK. Chyba więc nie masz się czym martwić.
 
			
					
				
				: 2011-11-07, 16:49
				autor: pietro5
				skalarx pisze:Mam również turbiny z ream poland i mam taki efekt jakby karetka jechała gdzieś blisko 

. Przejechały już kilka tyś i jest OK. Chyba więc nie masz się czym martwić.
 
no ja mysle ze to nic niepokojacego   ale po 2500obr juz nie slychac pewnie martwie sie na zapas bo juz 2 razy silnik opuszcalem piep... podkladka miedziana 

 
			
					
				
				: 2011-11-07, 17:05
				autor: Flyer
				dokladnie, teraz bedziesz podejrzewal kazdy szmer... jezdzij dopoki sie nie wysra 
 
tylko czy przypadkiem do strojenia nie powinno sie oszczedzac suszarek? bo ecu chce zeby ladowaly z samego dolu jak k03, a one nie chca? 

 
			
					
				
				: 2011-11-07, 17:20
				autor: pietro5
				Flyer pisze:dokladnie, teraz bedziesz podejrzewal kazdy szmer... jezdzij dopoki sie nie wysra 
 
tylko czy przypadkiem do strojenia nie powinno sie oszczedzac suszarek? bo ecu chce zeby ladowaly z samego dolu jak k03, a one nie chca? 

 
oszczedzam 

 tylko kurna czasu na program brak bedzie dopiero chyba na przyszly rok