Strona 1 z 2

Kanaly / logi / diagnostyka

: 2010-03-15, 22:02
autor: nosb
Panowie ktore kanaly do zlogowania aby ocenic z grubsza stan silnika ? Rozumiem ze przeplywka , lambdy, cewki , boost ?

Prosilbym kogos doswiadczonego w temacie o jakis poradnik dla mnie i potomnych :mrgreen:

Silnik AGB 1998 rok rpzed liftem .

BTW : ktory kanal w tym silniku to sondy EGT ?

Generalnie auto bez bledow ALE slabe doladowanie ( max 0,6 ) i wdg mnie nierowna praca jakos jakby nie do konca przepalalo :/

: 2010-03-16, 14:33
autor: pm-motorsport
Sady egt sa chyba na 95kanale.

: 2010-04-04, 19:17
autor: edi_nt
Nosb, ja robiłem logi grup:

002 - przeplywka i wtryskiwacze

004 -temperatura w dolocie i wody

015 - 016 : wypadanie zaplonu

020 - 021 : kąt zapłonu

033 - lambdy napiecie i korekcje

112 - sondy EGT (podobno tylko w poliftach, chciaż ja mam polifta i nie ma tam sond:( )

115 - boost (doładowanie)



Niech mnie ktoś poprawi jak coś jest źle.

EGT nie wiem na którym.

Dobrze by było jakby ktoś "mądry" pociągnął ten temat w ten sposób żeby opisać które kanały co mierzą. Nie chodzi mi tylko o te podstawowe ale o wszystkie. Bo do diesli jest opracowań mnóstwo a do turbobenzyn praktycznie wogóle.

: 2010-04-04, 19:44
autor: nosb
Ja na razie w sumie nie robilem bo silnik sie po swapie i dlugiej przerwie w jezdzie widocznie odmulil i smiga ok. No moze poza taka jakas deczko nierowna praca na wolnych ale wszystko wyglada ok.

Jesli chodzi o kanaly co przejrzalem :

002 - przeplywka i wtryskiwacze

004 -temperatura w dolocie i wody

015 - 016 : wypadanie zaplonu jak mowisz ;)

020 - 021 : kąt jak mowisz ;)

033 - lambdy napiecie i korekcje

115 - boost

To te podstawowe na wiekszosc problemow.

Sondy EGT nie znalazlem ( chociaz gdzies na jakims okolo 200 bylo cos z 1035 i wydaje mi sie ze moze tam )

: 2010-08-02, 14:41
autor: edi_nt
może komuś chce się przetłumaczyć??
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/

: 2010-08-04, 09:50
autor: skalarx
A może to się komuś przyda :-D

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

: 2010-08-04, 20:16
autor: ms_4
skalarx fajna rzecz, wrzuć to może na rapida albo inszy serwer coby szybciej się sciągało ;-)

: 2010-08-04, 23:15
autor: skalarx
ms_4 pisze:skalarx fajna rzecz, wrzuć to może na rapida albo inszy serwer coby szybciej się sciągało ;-)

http://www.4shared.com/file/QPDzEfvs/bl ... arowe.html

: 2010-08-06, 14:58
autor: ms_4
Dzięki serdeczne :-)

: 2010-08-09, 21:22
autor: SID
dobre - postaram sie na dniach wkleic na stałe

: 2010-09-11, 01:54
autor: edi_nt
Koledzy znalazł ktoś na którym kanale w Vag Comie bada się sondy EGT. Wyskakuje mi błąd właśnie sondy (17861) ale czasem pojawią sie zamiast tego błędu 17862 (że niby gdzieś nie łączy) i chciałbym to sprawdzić...


VAG-COM 311.2 jeśli to ma jakieś znaczenie. Silnik jak w profilu.

: 2010-09-11, 08:56
autor: Gracjan
Jak się nie mylę to są na 116 kanale.

: 2010-09-17, 21:04
autor: edi_nt
wyczytałem na innym forum że na 112, ale tylko w poliftach. Natomiast w moim polifcie nie ma na żadnym kanale. Przeleciałem wszystkie kanały i na żadnym nie ma :(.

: 2010-09-17, 21:59
autor: edi_nt
tu jest też fajny opis:
http://s4wiki.com/wiki/VAGCOM

: 2010-10-12, 15:48
autor: buba
tutaj chyba bedzie najlepiej zapytac.

Jaki powinien byc boost i przeplywka dla seryjnego AGB.Bo spotkalem sie z roznymi wersjami