Kiepskie doładowanie

Moderatorzy: buba, Mod-Team

DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Kiepskie doładowanie

Post autor: DOGI »

A więc temat zaczęłem prowadzić tutaj:

http://www.sportaudi.pl/forum/viewtopic ... 4&start=15

ale zbytnio nie było zainteresowania.

Sprawa wygląda tak na dzień dzisiejszy auto ładuje 0,6 do niecałe 0,7 bara i to w środkowej części potem spada, dół też jest kiepski.

Po podpięciu VAGA okazało się ze jest niedoładowanie z dołu tj ok 2000obr zamiast 0,8 pakuje 0,4 dopiero koło 3 tys zaczyna się coś dziać.Poniżej słabiutko.

Przepływka przemierzona pokazuje ok.


Zrobiłem test- kiedyś zadziałało bo okazało się że N75 było padnięte. Odpięłem wężyk do WG i test kiedyś biło bodajrze koło 1.3 bara zanim przeskoczył w tryb awaryjny i wybiło błąd przeładowania.

Teraz wyglądało to tak. Z dołu dalej kiepsko wstawało potem pociągło i zonk doszło do 0,9 bara i tryb awaryjny. Oczywiście błąd przeładowania - a tu nawet do bara nie doszło. Ale co pojawiło się po tej próbie jak teraz jej dociskam to pojawił się niesamowity gwizd dźwięk podobny do tego w autosanach albo innych dieslach takie gwiżdżenie jak mocniej dociskam i jak mocniej ładuje dźwięk nasila się. Założyłem n75 do wg spowrotem a dźwięk występuje nadal -ładuje 0,6 do niecałe 0,7 w średnim zakresie.

Sam dźwięk nie jest najgorszy ale co z tego jak nie jedzie :-/ Czy może to być jakaś nieszczelność czy cu??


Z góry dziękiza pomoc :roll:
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
pm-motorsport
Posty: 97
Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
Tytuł użytkownika: rajdy
Lokalizacja: z kołyski
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pm-motorsport »

Sprawdz sczelnosc a szczególnie od dołu ten trójnik przed przepustnica najczesciej pekaja i nie ma pełnego booostu.
JohnyBI
Posty: 122
Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JohnyBI »

Witam!
Trójnik jak pisałeś szczelny-ok, ale dla mnie to oko pada na DV czyli szczelność, sterowanie(cienki wężyk) oraz czy trzymają w pełnym zakresie swoich parametrów fabrycznych.
JohnyBI
DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

DVki są metalowe nawet z mocniejszymi sprężynami sprawdzałem je dla świętego spokoju dmuchałem w nie i jest ok nie przepuszczają, świst wydobywa się gdzieś indziej i jedynie podczas jazdy jak mu dołoże i jest tak głośny że pod gimnazjum lepiej nie jeździć :lol: :lol: :lol:

Jest jakiś dobry sprawdzony sposób sprawdzenia szczelności całego układu bez wyciągania silnika oczywiście :-P U Was w Wawie jest Was dużo jest do kogo podjechać więcej ludzi w temacie a na śląsku nawet nie wiem do kogo z tym uderzyć ewentualnie..... Podejrzewam że 4Turbo nie bedzie chciało zaglądać do Audi :-/
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

To wiec u mnie podobny problem... But w podloge doladowanie na moment 0,7-0,8 potem na stale 0,6 ledwo i spada na wysokich :evil:

Fakt ze slychac przy nacisnienci gazu jakas jakby nieszczelnosc ale nic nie moge namacac :/
Obrazek
PatLove
Posty: 56
Rejestracja: 2010-02-12, 16:21
Lokalizacja: LBN
Płeć:

Post autor: PatLove »

U mnie jest taki sam problem, dokładnie ten sam dźwięk i tak samo z doładowaniem...
Chyba nie pozostaje nic innego jak szukać nieszczelności
DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

dlatego też napisałem może ktoś kto ogarnia lepiej temat tego silnika zna jakiś sprawdzony sposób jak sprawdzić szczelność ukłądu- czy jest jakaś możliwość zrobienia tego np kompresorem?? czy pozostaje rozbieranie przodu ( choć nie wiem czy to da wystarczające dojście) i szukanie tej nieszczelności :roll:
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
JohnyBI
Posty: 122
Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JohnyBI »

Witam!
Częstym problemem w biturbo to intercooler góra i dół z PCV + są ostro narażone na uszkodzenia zew.(z mojej praktyki)generalnie to dziurka jest napewno.
W wawie ProRacing ci sprawdzi bez demontażu.
Z Knurowa się potłuczesz trochę do Katowic a potem dwupasmówka i opór na Wawe daleko nie masz.
JohnyBI
adikrakow
Posty: 11
Rejestracja: 2010-03-16, 20:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: adikrakow »

jak przyjedziesz do KR to ja Ci sprawdzę, dorobiłem sobie taki gadżet zapinam normalnie kompresor z manometrem + moje sprzęciki i nie ma bata, jak będzie nieszczelność to wyjdzie na bank miałem minimalną dziurkę w IC i po naładowaniu 1.2 bara jak wywaliło dziurę to myślałem, że mi się warsztat wali ;)
DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

więc myślę adi że napewno Cię odwiedze na początku przyszłego miesiąca bo denerwuje mnie to co sie dzieje strasznie. Do krakowa mam 100 pare kilosów a do wawy jednak dość dalej
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
gruszka
Posty: 12
Rejestracja: 2010-05-03, 13:43
Lokalizacja: kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gruszka »

ja też szukam w krk kogoś kto znal by sie na agb. coś mnie wóz nie jedzie :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Koraszewskiego macie blisko, pod Opolem,
temat 2,7bi jest mu dobrze znany, serwisuje pare RS4 w PL
Obrazek
ODPOWIEDZ