Strona 1 z 4
					
				Wysokosc doladowania na programie
				: 2011-10-23, 18:24
				autor: kurpiu
				Sprawa wyglada tak. Kupielm S4 z programem podpiolem zegar doladowania i doladowanie idize tak trzeci bieg tak od dolu wali 1.5bara sprada na 1.1-1.0 i tak od 5.5tys spada do 0.9. Jak na moje oko jakos duzy rozrzut jest. Mysle na wrzuceniem mbc i ustawieniem na 1.2bara. Co wy na to??
			 
			
					
				
				: 2011-10-23, 18:49
				autor: Mieto
				Ja myśle, że mbc to sobie możesz darować
			 
			
					
				
				: 2011-10-23, 18:53
				autor: sokol22
				wogle to nie zaduze te doladowanie ??
			 
			
					
				
				: 2011-10-23, 18:58
				autor: Ppablo
				kurpiu pisze:Mysle na wrzuceniem mbc i ustawieniem na 1.2bara. Co wy na to??
chyba westegate walnięty albo jakaś nieszczelność
 
			
					
				
				: 2011-10-23, 19:05
				autor: Norbi
				Ppablo pisze:kurpiu pisze:Mysle na wrzuceniem mbc i ustawieniem na 1.2bara. Co wy na to??
chyba westegate walnięty albo jakaś nieszczelność
 
Dlaczego?
Wszystko jest tak jak powinno, poza tym,że trochę za dużo wskazuje na początku, bo w peaku nie ma szans na 1.5bara na K03, to że spada do 0.9 to norma.
 
			
					
				
				: 2011-10-23, 19:10
				autor: Ppablo
				Norbi pisze:Dlaczego? 
głównie chodziło mi o ta różnice miedzy 1,5bar a 0,9bar
 
			
					
				
				: 2011-10-23, 19:20
				autor: kosiniak
				w peaku powinno byc jakies 1,1- 1,2, jaki masz wskaznik?
			 
			
					
				
				: 2011-10-23, 20:04
				autor: kurpiu
				Wskaznik to AG smoke ale porownywalem go z manometrami i wskazuje nawet dosc dokladnie. Co do turbin to jest mozliwosc ze poprzaedni wlascicel wlozyl k04. Przy 1.5b idzie bardzo fajnie pozniej czuc znaczne oslabienie i doladowanei spada.Przy 6tys juz jest slabo a zaczyna isc tak od 3-3.5tys Myslalem na MBC zeby takiego strzalu nie bylo i ustawic na stale 1.1-1.2b w 1.8T MBC spisywal mi sie bardzo dobrze. Co do programu to niewiem jaki jest na kompie jest tylko napisane 98 oktan.
			 
			
					
				
				: 2011-10-23, 20:06
				autor: buba
				zrób logi
			 
			
					
				
				: 2011-10-23, 20:08
				autor: kosiniak
				ta, wlozyl k04 i cie o tym nie poinformowal, bo to maly szczegol 

 
			
					
				
				: 2011-10-23, 20:29
				autor: kurpiu
				Gosc z tymi turbinami sie sam tak zakrecil ze juz niewiedzial co jest. W papierach auta byly dokumenty z montazu k04. Logi na jakich kanalach zrobic??
			 
			
					
				
				: 2011-10-23, 21:19
				autor: buba
				115 i 002
			 
			
					
				
				: 2011-10-24, 14:00
				autor: kurpiu
				Zrobilem tylko 002 bo niemam zarejestrowanej wersji programu. Dodatkowo zrobilem ieszcze dwa kanaly.
http://vaglog.rtnet.pl/kurpiuozo_61021.html 
			
					
				
				: 2011-10-24, 16:04
				autor: nosb
				Zajrzyj tam i zrob zdjecie okolicy turbin od przodu i bedzie jasne. Wyjmiesz puszke powietrza i bedzie prawa bez mala na wierzchu bo jak nie wiesz jakie masz turbiny to co tu diagnozowac po logach  ? I nie zaczynaj znow rzezby bovy , mbc i inna prowizorka. Jak bed k04 to bedzie widac od razu. I powiedz mi jaki problem znalesc pelna wersje vaga na necie ?
			 
			
					
				
				: 2011-10-24, 17:07
				autor: buba
				to czy te te 1.5 to prawda czy nie 
