2.7T (430KM) zostało 50% mocy po wymianie silnika - LOGI
: 2021-05-23, 00:19
Witam.
Po awarii silnika i obu turbosprężarek przez druciarstwo jednego z bardziej znanych speców od 2.7T zakupiłem używany identycznie oznaczony (APB) motor z Anglii. Stan świetny. Różnił się tym, że posiadał EGR, który kazałem zaślepić. Turbo odbudowane na nowych rdzeniach (mam suszarki od RS6 K04). Program robiony ponoć przez Digitun wiele lat temu.
Po złożeniu wszystkiego do kupy przez mechanika okazało się, że zostało może 50% mocy. Adaptacja przepustnicy wykonana przy pomocy VAG COM zgodnie z instrukcją. W sterowniku silnika zero błędów.
Widzę w logach, że turbosprężarki nie ładują tyle ile komputer im każe ale nie wiem dlaczego tak się dzieje - proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny.
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_hIOh6.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_g2OMjEF.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8BwSv.html
Grupy 002, 115: http://vaglogi.pl/log-002_115_dv3vQ.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_dP7z85.html
Grupy 003, 021: http://vaglogi.pl/log-003_021_4pC8c2U.html
Grupy 003, 031: http://vaglogi.pl/log-003_031_kHA29.html
Grupy 015, 016: http://vaglogi.pl/log-015_016_7gY9H.html
Grupy 032, 033: http://vaglogi.pl/log-032_033_Dn4oC8N.html
Grupy 033, 115: http://vaglogi.pl/log-033_115_u2m16kQ.html
Grupy 033, 118: http://vaglogi.pl/log-033_118_B7Qpq2C.html
Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_JFOO3t6.html
Grupy 091, 092: http://vaglogi.pl/log-091_092_FJ0cG3.html
Grupy 112, 115: http://vaglogi.pl/log-112_115_lt64p9.html
Grupy 114, 118: http://vaglogi.pl/log-114_118_q8il9Sc.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4C56tlA.html
Po awarii silnika i obu turbosprężarek przez druciarstwo jednego z bardziej znanych speców od 2.7T zakupiłem używany identycznie oznaczony (APB) motor z Anglii. Stan świetny. Różnił się tym, że posiadał EGR, który kazałem zaślepić. Turbo odbudowane na nowych rdzeniach (mam suszarki od RS6 K04). Program robiony ponoć przez Digitun wiele lat temu.
Po złożeniu wszystkiego do kupy przez mechanika okazało się, że zostało może 50% mocy. Adaptacja przepustnicy wykonana przy pomocy VAG COM zgodnie z instrukcją. W sterowniku silnika zero błędów.
Widzę w logach, że turbosprężarki nie ładują tyle ile komputer im każe ale nie wiem dlaczego tak się dzieje - proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny.
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_hIOh6.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_g2OMjEF.html
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8BwSv.html
Grupy 002, 115: http://vaglogi.pl/log-002_115_dv3vQ.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_dP7z85.html
Grupy 003, 021: http://vaglogi.pl/log-003_021_4pC8c2U.html
Grupy 003, 031: http://vaglogi.pl/log-003_031_kHA29.html
Grupy 015, 016: http://vaglogi.pl/log-015_016_7gY9H.html
Grupy 032, 033: http://vaglogi.pl/log-032_033_Dn4oC8N.html
Grupy 033, 115: http://vaglogi.pl/log-033_115_u2m16kQ.html
Grupy 033, 118: http://vaglogi.pl/log-033_118_B7Qpq2C.html
Grupy 090, 093: http://vaglogi.pl/log-090_093_JFOO3t6.html
Grupy 091, 092: http://vaglogi.pl/log-091_092_FJ0cG3.html
Grupy 112, 115: http://vaglogi.pl/log-112_115_lt64p9.html
Grupy 114, 118: http://vaglogi.pl/log-114_118_q8il9Sc.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4C56tlA.html