Rs3 z OPF lub bez
Rs3 z OPF lub bez
Jaka jest realna różnica w użytkowaniu i dźwięku?
Kupujesz DP z catem i on juz nie ma w sobie tego OPF. Swojego OPF wrzucasz na półkę i wrzucasz na auto jeśli jesteś przed SKP, czy serwisem :P. Robisz to na V-bandy i wtedy w miarę szybko możesz wrócić do serii. Wycięcie OPF trzeba usunąć też w sofcie. Pewnie wsadzenie OPF na czas przeglądu w skp czy serwisie też trzeba będzie zaprogramować spowrotem. Ogólnie jak masz auto na gwarancji to warto po prostu kupić drugie ECU i robić podmiankę za każdym razem jak musisz sie udać do serwisu. Chyba, że znasz kogos w ASO kto Ci przymknie oko na to że masz nieseryjne auto i nię bedzie podpinał online.
Ceny DP z kat możesz sobie popatrzeć na sidmotorsport.pl ale są też prostsze i tańsze metody wyspawać DP ze sportowym katem i myślę, że będzie dwa razy taniej niż taki wagner czy co tam markowego się sprzedaje.
Ceny DP z kat możesz sobie popatrzeć na sidmotorsport.pl ale są też prostsze i tańsze metody wyspawać DP ze sportowym katem i myślę, że będzie dwa razy taniej niż taki wagner czy co tam markowego się sprzedaje.