Rs3 z OPF lub bez

2.5 T / 1.8 T / 2.0 T / 3.2 V6

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Skurka
Posty: 3
Rejestracja: 2021-05-06, 21:51
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Rs3 z OPF lub bez

Post autor: Skurka »

Jaka jest realna różnica w użytkowaniu i dźwięku?
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Popsy bez OPF są bardziej słyszalne. Generalnie każdy tuner zaleca wycięcie tego. Jeśli chodzi o katy to juz jak kto lubi, można założyć sportowe można usunąć.
Skurka
Posty: 3
Rejestracja: 2021-05-06, 21:51
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: Skurka »

Czy można kupić z i najwyżej wyciąć i zaprogramować przez tunera i będzie jak bez fabrycznie? Jaki koszt takiej operacji orientacyjny?
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Kupujesz DP z catem i on juz nie ma w sobie tego OPF. Swojego OPF wrzucasz na półkę i wrzucasz na auto jeśli jesteś przed SKP, czy serwisem :P. Robisz to na V-bandy i wtedy w miarę szybko możesz wrócić do serii. Wycięcie OPF trzeba usunąć też w sofcie. Pewnie wsadzenie OPF na czas przeglądu w skp czy serwisie też trzeba będzie zaprogramować spowrotem. Ogólnie jak masz auto na gwarancji to warto po prostu kupić drugie ECU i robić podmiankę za każdym razem jak musisz sie udać do serwisu. Chyba, że znasz kogos w ASO kto Ci przymknie oko na to że masz nieseryjne auto i nię bedzie podpinał online.

Ceny DP z kat możesz sobie popatrzeć na sidmotorsport.pl ale są też prostsze i tańsze metody wyspawać DP ze sportowym katem i myślę, że będzie dwa razy taniej niż taki wagner czy co tam markowego się sprzedaje.
Skurka
Posty: 3
Rejestracja: 2021-05-06, 21:51
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: Skurka »

Dzięki za super profesjonalne info :)
ODPOWIEDZ