Moja S4 B7
: 2020-09-15, 16:21
Witam Panowie, a może też Panie,
Przesyłam kilka zdjęć z naprawy 4.2 V8 BHF. Auto kupiłem niecały rok temu, jak dotąd zrobiłem w niej cewki, świece, kompletny remont silnika, wymienione sprzęgło z dwumasą, olej w skrzyni. Zacząłem trochę od dupy strony i zrobiłem w niej customowy wydech na 2.5 cala na wzór marki Fast Intentions, downpipy bez katów. Później przyszedł czas na 19 felgi z Audi RS4 B7 i opony Pirelli P Zero. Podczas naprawy założona została carbonowa klapka w kolektorze oraz podkładki termoizolacyjne od SID'a.
Co do sedna remontu to zostały zregenerowane głowice, blok, oczywiście nowe pierścienie, panewki główne oraz korbowe, cały rozrząd z regeneracją fazatorów (ehh Mehenker), odma, zaworki zwrotne ciśnienia oleju i jeszcze wiele różnych duperelek, których nie sposób spamiętać. Przesyłam dziś część fotek, w tygodniu podeślę więcej gdyż mam je na różnych nośnikach.













Niestety nie mam tylu szczegółowych zdjęć ile bym chciał, ponieważ mam pracę wyjazdową i bardzo często mnie nie ma mnie na miejscu, a mechanik nie zawsze pamiętał by zrobić zdjęcie każdego detalu.
Jak już wspominałem w innym temacie Mehenker zawalił temat regeneracji jednego nastawnika i w efekcie motor będzie musiał być wyjmowany ponownie, a rozrząd ustawiany raz jeszcze.
Mocno zastanawiam się na zrobieniem baranów i lekkiego koła pasowego i zamachowego z JHM.
Przesyłam kilka zdjęć z naprawy 4.2 V8 BHF. Auto kupiłem niecały rok temu, jak dotąd zrobiłem w niej cewki, świece, kompletny remont silnika, wymienione sprzęgło z dwumasą, olej w skrzyni. Zacząłem trochę od dupy strony i zrobiłem w niej customowy wydech na 2.5 cala na wzór marki Fast Intentions, downpipy bez katów. Później przyszedł czas na 19 felgi z Audi RS4 B7 i opony Pirelli P Zero. Podczas naprawy założona została carbonowa klapka w kolektorze oraz podkładki termoizolacyjne od SID'a.
Co do sedna remontu to zostały zregenerowane głowice, blok, oczywiście nowe pierścienie, panewki główne oraz korbowe, cały rozrząd z regeneracją fazatorów (ehh Mehenker), odma, zaworki zwrotne ciśnienia oleju i jeszcze wiele różnych duperelek, których nie sposób spamiętać. Przesyłam dziś część fotek, w tygodniu podeślę więcej gdyż mam je na różnych nośnikach.













Niestety nie mam tylu szczegółowych zdjęć ile bym chciał, ponieważ mam pracę wyjazdową i bardzo często mnie nie ma mnie na miejscu, a mechanik nie zawsze pamiętał by zrobić zdjęcie każdego detalu.
Jak już wspominałem w innym temacie Mehenker zawalił temat regeneracji jednego nastawnika i w efekcie motor będzie musiał być wyjmowany ponownie, a rozrząd ustawiany raz jeszcze.

Mocno zastanawiam się na zrobieniem baranów i lekkiego koła pasowego i zamachowego z JHM.