Koło zamachowe (jednomas) S4 B5 + sprzęgło LuK RS4 B5
: 2020-08-24, 00:16
Cześć!
W ciągu ostatniego pół roku 3 razy zrzucałem skrzynię:
- 1: wymiana fabrycznego DKZ po przebiegu 290k km - wymiana na nowe LuK
- 2: wymiana DKZ z LuK'a (stukało przy gaszeniu) - producent uznał gwarancję, wymienił na nowe
- 3: wymiana DKZ z LuK'a (po 2000 km zaczęło stukać przy gaszeniu) - aktualnie założone
Czeka mnie to po raz kolejny w najbliższym czasie...
Za pierwszym razem ogarnąłem wszystkie "okoliczne" sprawunki typu: wysprzęglik, pompa sprzęgła, łożysko oporowe, łąpę, łożysko igiełkowe, śruby, docisk i tarcza sprzęgłowa z RS4.
Mam już dość wyrzucania siana na rwanie skrzyni i podmiankę kolejnego DKZ z nadzieją, że tym razem będzie ok.
Czas na jednomas...
Auta używam na co dzień, okazyjne jakieś ćwiartki.
Miałoby to jeździć z zestawem sprzęgła RS4 (dociskiem + tarcza) z LuK'a.
Czy zestaw sprzęgła j.w. z jednomasem nada się do użytkowania DD?
Nie występują jakieś niepożądane efekty?
Jaki jednomas polecacie, brać gotowe od SID'a (TTV Racing), czy strugać coś u Ali23 (z RF) albo Otoczaka? Może dorwać jakiś używany dwumas i zrobić, zaspawać go i wyważyć (nie zależy mi na zejściu z masy zamachu, jedynie na bezdźwięcznej i bezproblemowej eksploatacji)?
Ma ktoś jakieś doświadczenia z tymi kołami zamachowymi?
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam, Robert
W ciągu ostatniego pół roku 3 razy zrzucałem skrzynię:
- 1: wymiana fabrycznego DKZ po przebiegu 290k km - wymiana na nowe LuK
- 2: wymiana DKZ z LuK'a (stukało przy gaszeniu) - producent uznał gwarancję, wymienił na nowe
- 3: wymiana DKZ z LuK'a (po 2000 km zaczęło stukać przy gaszeniu) - aktualnie założone
Czeka mnie to po raz kolejny w najbliższym czasie...
Za pierwszym razem ogarnąłem wszystkie "okoliczne" sprawunki typu: wysprzęglik, pompa sprzęgła, łożysko oporowe, łąpę, łożysko igiełkowe, śruby, docisk i tarcza sprzęgłowa z RS4.
Mam już dość wyrzucania siana na rwanie skrzyni i podmiankę kolejnego DKZ z nadzieją, że tym razem będzie ok.
Czas na jednomas...
Auta używam na co dzień, okazyjne jakieś ćwiartki.
Miałoby to jeździć z zestawem sprzęgła RS4 (dociskiem + tarcza) z LuK'a.
Czy zestaw sprzęgła j.w. z jednomasem nada się do użytkowania DD?
Nie występują jakieś niepożądane efekty?
Jaki jednomas polecacie, brać gotowe od SID'a (TTV Racing), czy strugać coś u Ali23 (z RF) albo Otoczaka? Może dorwać jakiś używany dwumas i zrobić, zaspawać go i wyważyć (nie zależy mi na zejściu z masy zamachu, jedynie na bezdźwięcznej i bezproblemowej eksploatacji)?
Ma ktoś jakieś doświadczenia z tymi kołami zamachowymi?
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam, Robert