Strona 1 z 1

2.0 tfsi dziwne piszczenie

: 2020-06-17, 10:49
autor: pawelosinski83
Cześć,
może nie eska, ale dłubnięte turbo to pewnie mądre głowy się znajdą co coś podpowiedzą...
A4 B8 2.0tfsi 3gen 224KM CNCD s-tronic DL501 gen2 + hybryda IS20 z wirnikami IS38 + DP 3" z katem 100cpsi na dole + catback S4B8 2x2,25"+ duży FMIC + dolot 3" K&N
Wystrojone na 376KM/445NM, doładowanie 1,3-1,4 bara jakoś tak...
TCU też trochę ruszone - wyższe ciśnienia i szybsza zmiana biegów, ostrzejszy LC, wyższe punkty przełączania biegów
Na pierwszych 2 biegach czasem też na 3 ale mniej pojawia się dziwne piszczenie w zakresie 6000-7000 obrotów (odcinka przesunięta). Na wyższych biegach i prędkościach autostradowych tego nie ma.
Ktoś może podpowiedzieć co to może być?
Auto jeździ OK, płynnie i poza opisaną sytuacją nie wydaje żadnych innych niepokojących dźwięków. Przejechałem już tak ponad tysiąc KM i wszystko działa.
Sugestie są, że jest nieszczelność, bo mogło coś wydmuchać, uszczelkę podwinać itd albo odma jebła...
Testowo dmuchnęli na 1,7 bara i wypluła 390 i 405, ale tylko na rolkach. Na drodze brakowało podobno zapłonu i falowanie obrotów się pojawiało na wyższych biegach powyżej 1.4 bara. Była przez to wymieniona DV-ka i niby pomogło, ale finalnie i tak zostało na niższym ciśnieniu i 376, bo nie chciało to dobrze działać na drodze ja kbyło więcej.

https://www.youtube.com/watch?v=b1zHqLbyfm4

https://www.youtube.com/watch?v=z-NkchbhMrg

: 2020-06-17, 11:59
autor: emay
wyłącz ten czajnik :mrgreen:

: 2020-06-17, 13:21
autor: pawelosinski83
no właśnie bym chciał :lol:

: 2020-06-22, 20:13
autor: daw2
Stawiam na odmę. Ona długo serii długo nie wytrzymuje.

: 2020-06-23, 13:55
autor: pawelosinski83
daw2 pisze:Stawiam na odmę. Ona długo serii długo nie wytrzymuje.
thx
dziś przyszła nowa, wymienimy, zobaczymy ;-)