Problem z S4 B8 wypadają zapłony , epc itd
: 2020-05-21, 08:47
Auto Audi S4 B8 . Trasa prędkość 130 km/h pedał w podłogę bo chce wyprzedzić dwa auta. Zapala się kontrolka trakcji ( moment) następnie kontrolka silnika i epc . Auto zaczyna się trzaść i nie reaguje na gaz. Zatrzymuje wył auto , po kilku minutach włączam . Kontrolki zniknęły auto zgubiło 200 koni lub wiecej. Reaguje na gaz ale przyspiesza jak 1.6 może 100 konne. Silnik pracuje równo obroty wzorowo. Zostaje podl komp. Dopiero przy 3.5 tys załącza się kompresor i przy 5.5 tys wywala zapłon na 1,3 cylindrze. Objawy jak wyżej opisane w trasie . Czyli kontrolka silnika nierówna praca itd. kasujemy błędny jest ok ale auto dalej nie przyspiesza. Drugi pomiar wywala zapłon na 1-2-3 cylindrze i odłącza jeden cylinder. Znowu kontrolka silnika - kasujemy błędy i znowu równa praca i ale mamy muła 1.6 . Jadę na inną stacje diagnostyczna , podl kompa zero błędów ( jak nie wstawię mocno w palnik to nic nie wywala ale auto muł.
Diagnoza przez zakład jest taka , czy to możliwe ,że przez padnięty katalizator auto przestało przyspieszać ? Bo mam pewne obiekcje , że katalizator mógł paść bo jest usterka jakaś inna i to jest skutek ?
Wykonaliśmy diagnostykę silnika błędy zapisane w sterowniku silnika na
przestawianie wałka rozrządu lewa strona i sprawność katalizatora,
podczas testu sterowania zmiennymi fazami rozrządu nie wykryliśmy
nieprawidłowości. Podejrzenie jest na uszkodzenie lewego katalizatora .
Diagnoza przez zakład jest taka , czy to możliwe ,że przez padnięty katalizator auto przestało przyspieszać ? Bo mam pewne obiekcje , że katalizator mógł paść bo jest usterka jakaś inna i to jest skutek ?
Wykonaliśmy diagnostykę silnika błędy zapisane w sterowniku silnika na
przestawianie wałka rozrządu lewa strona i sprawność katalizatora,
podczas testu sterowania zmiennymi fazami rozrządu nie wykryliśmy
nieprawidłowości. Podejrzenie jest na uszkodzenie lewego katalizatora .