Strona 1 z 1

Gwint KW V1

: 2020-01-06, 21:26
autor: RRyb
Lata ktoś na takim gwincie? Wszelkie opinie mile widziane. Na co zwrócić uwagę przy zakupie używki? Znalazłem jeden serwis do regeneracji czekam na przybliżone koszty

: 2020-02-07, 10:50
autor: Tobi
Mam wlasnie kw v1, ale dziwna konfiguracje, bo z wkładami KONI przez co mam regeulacje twardosci.

Kupilem używke, dałem do regeneracji i mega przyjemny gwint, wybiera naprawde dobrze dziury, a nie dobija nic, ani nie jest to beton.

: 2020-02-08, 01:58
autor: RRyb
A gdzie dałeś do regeneracji?

: 2020-02-09, 04:05
autor: kubawd
Mam ten gwint w S3 8L, na 235/40/18 jest całkiem okej, nie jest to beton. Warto wspomnieć że u mnie są jeszcze poliuretany Powerflex Black wszędzie gdzie się dało. Gdybym miał go porównać do Bilsteina B16 z mojego B6, to twardość jest podobna do prawie najtwardszego ustawienia.

: 2020-02-09, 15:55
autor: Tobi
RRyb pisze:A gdzie dałeś do regeneracji?
W Poznaniu do takiego goscia, jak chcesz to moge poszukac numer do niego gdzies, bo robilem to jakos w czerwcu u niego. Mega profi robote zrobil.

: 2020-02-10, 15:22
autor: duffy
st suspension to to samo co kw v1 tylko w innej obudowie i imnej cenie

: 2020-03-05, 07:50
autor: RRyb
Duffy to potwierdzone info?

: 2020-03-05, 08:19
autor: SID
KW V1 to obudowa ze stali nierdzewnej , ST to stal ocynkowana , taka różnica
więc do 5 lat ocynk będzie OK a potem różnie bywa