S4 B5 BiT 500+
: 2019-12-04, 00:07
Witam wszystkich,
Samochód kupiłem rok temu, po ostatnich projektach, które ciągnęły się latami postanowiłem, że lekko tym razem przyspieszę i postaram się spersonalizować samochód trochę szybciej.
Samochód to S4 B5 Avant 99r
Auto kupiłem całkowicie seryjne, jeżdżące, zwyczajne S4, gdzieniegdzie wycieki oleju, pęknięta szyba, luz na wahaczu itp rzeczy do zrobienia. W ciągu dwóch tygodni naprawiłem wszystkie usterki i zacząłem stopniowe modyfikacje. Niestety warsztat w którym mogę coś zrobic jest 160km od mojego miejsca zamieszkania wiec wszystkie prace muszą być zrobione w weekend abym mógł wrócić samochodem do domu. Starałem się raz w miesiącu pojechać coś pogrzebać.
Na ostatni etap czyli montaż dużych turbospężarek wziąłem tygodniowy urlop.
Wszystko robię sam. Postanowiłem zostawić seryjny sterownik jako, że jest to moje auto do jazdy na codzień więc strojenie zostawiam koledze. Nie ogarniam WinOlsa.
Wygląd zewnętrzny:
Seria, felgi zima/lato 18"
Wnętrze:
Podsufitka obita Alcantara, Radio Pioneer SPH-DA230DAB, głośniki przód hertz + zewnętrzny wzmacniacz, głośniki tył BOSE audi TT, fotele z Porsche 911
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane D2 Racing
Hamulce:
Przód Brembo Z18 345mm, Tyl 330mm z seryjnym zaciskiem
Napęd:
Sprzęgło RS4, zmieniony dyfer z 2.4 V6, zregenerowany wybierak zmiany biegów
Silnik:
Wtryskiwacze Bosch 630cc, pompa paliwa bosch 044,
turbosprężarki z nowego audi S8 (prawie identyczne jak RS6),
customowy dolot od filtra (ITG) do kolektora dolotowego z intercoolerem centralnym FMIC,
spawane kolektory wydechowe, wydech 2x3" ->2x2.75" ->3" z przepustnica
wywalona wiskoza, zamontowany wentylator elektryczny









Samochód jeszcze nie wystrojony, niestety brakło czasu i zmniejszyłem moc na okolo 480KM żeby bezpiecznie wrócić do domu,
wrzucam wykres z jednego z hamowań żeby pokazać jaką wydajność mają sprężarki.
Cały słupek seryjny, wygląda na to że głowice nie blokują przepływu dla tej mocy.
Moc i moment na kołach

Samochód kupiłem rok temu, po ostatnich projektach, które ciągnęły się latami postanowiłem, że lekko tym razem przyspieszę i postaram się spersonalizować samochód trochę szybciej.
Samochód to S4 B5 Avant 99r
Auto kupiłem całkowicie seryjne, jeżdżące, zwyczajne S4, gdzieniegdzie wycieki oleju, pęknięta szyba, luz na wahaczu itp rzeczy do zrobienia. W ciągu dwóch tygodni naprawiłem wszystkie usterki i zacząłem stopniowe modyfikacje. Niestety warsztat w którym mogę coś zrobic jest 160km od mojego miejsca zamieszkania wiec wszystkie prace muszą być zrobione w weekend abym mógł wrócić samochodem do domu. Starałem się raz w miesiącu pojechać coś pogrzebać.
Na ostatni etap czyli montaż dużych turbospężarek wziąłem tygodniowy urlop.
Wszystko robię sam. Postanowiłem zostawić seryjny sterownik jako, że jest to moje auto do jazdy na codzień więc strojenie zostawiam koledze. Nie ogarniam WinOlsa.
Wygląd zewnętrzny:
Seria, felgi zima/lato 18"
Wnętrze:
Podsufitka obita Alcantara, Radio Pioneer SPH-DA230DAB, głośniki przód hertz + zewnętrzny wzmacniacz, głośniki tył BOSE audi TT, fotele z Porsche 911
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane D2 Racing
Hamulce:
Przód Brembo Z18 345mm, Tyl 330mm z seryjnym zaciskiem
Napęd:
Sprzęgło RS4, zmieniony dyfer z 2.4 V6, zregenerowany wybierak zmiany biegów
Silnik:
Wtryskiwacze Bosch 630cc, pompa paliwa bosch 044,
turbosprężarki z nowego audi S8 (prawie identyczne jak RS6),
customowy dolot od filtra (ITG) do kolektora dolotowego z intercoolerem centralnym FMIC,
spawane kolektory wydechowe, wydech 2x3" ->2x2.75" ->3" z przepustnica
wywalona wiskoza, zamontowany wentylator elektryczny









Samochód jeszcze nie wystrojony, niestety brakło czasu i zmniejszyłem moc na okolo 480KM żeby bezpiecznie wrócić do domu,
wrzucam wykres z jednego z hamowań żeby pokazać jaką wydajność mają sprężarki.
Cały słupek seryjny, wygląda na to że głowice nie blokują przepływu dla tej mocy.
Moc i moment na kołach
