Strona 1 z 2
					
				przełożenia dyfra i skrzyni
				: 2011-10-03, 19:40
				autor: sebastian855
				Witajcie 
 
 
Orientujecie się może jakie przełożenie ma skrzynia i dyfer z s4?
Generalnie to chodzi mi o to ,
że zamierzam zmienić swoją skrzynię w A6 na manual,
 i zastanawia mnie czy skrzynia i dyfer z s4 podejdą do a6.
Jeśli tak to problem załatwiony,
a jeśli dyfer z s4 nie podejdzie, to jaki inny podejdzie?
Pomoże ktoś 

 
			
					
				
				: 2011-10-04, 17:08
				autor: nosb
				Dyfer z S4 nie podchodzi do a6 bo sa calkiem inne. Skrzynia pochodzi spokojnie. S4 ma 37/9 . Musisz sprawdzic jakie masz przelozenie w A6 dyfra i dopasowac pod to skrzynie zeby ograniczyc koszty ( wymiane dyfra) .
			 
			
					
				
				: 2011-10-04, 18:28
				autor: sebastian855
				nosb, już prześledziłem temat i w moim dyfrze jest 35/9, więc dyfer też do wymiany.
Niedługo skompletuje wszystkie graty i zabieram się za montaż 

 
			 
			
					
				
				: 2011-10-04, 22:19
				autor: nosb
				Niekoniecznie do wymiany. Mozesz tez wrzucic skrzynie od 2,5TDI z takim przelozeniem. Drogi masz dwie :)
			 
			
					
				
				: 2011-10-05, 08:21
				autor: sebastian855
				nosb, A 2.5TDI nie będzie miała za krótkich biegów? W końcu to diesel.
			 
			
					
				
				: 2011-10-05, 09:37
				autor: Flyer
				Skrzynia od 2.5TDI ma 3 pierwsze biegi takie same, potem sa dluzsze. 4 jest ok, na 5 juz brakuje troche dynamiki przy mniejszych predkosciach. Ma chlodzenie oleju. Ja jezdze na skrzyni od 2.5TDI od roku :)
			 
			
					
				
				: 2011-10-05, 17:47
				autor: sebastian855
				Wybór padł na skrzynię z s4 i dyfer od 2.5TDI.
Dzięki chłopaki za podpowiedzi 
 Flyer
 
Flyer, może dałbyś mi jakieś wskazówki, czego się moge spodziewać po drodze, jakieś problemy przy przekładce miałeś?
Pozdro
 
			
					
				
				: 2011-10-05, 18:52
				autor: Flyer
				ja skrzynie od 2.5TDI mialem od nowosci, bo mialem 2.5TDI 

 
			
					
				
				: 2011-10-15, 09:59
				autor: pietro5
				sebastian855 pisze:Wybór padł na skrzynię z s4 i dyfer od 2.5TDI.
Dzięki chłopaki za podpowiedzi 
 Flyer
 
Flyer, może dałbyś mi jakieś wskazówki, czego się moge spodziewać po drodze, jakieś problemy przy przekładce miałeś?
Pozdro
 
jak rozeznasz jak i co potrzebne to napisz co potrzeba do przekladki i jaki ewentualny koszt ci wyszedl 

 
			
					
				
				: 2011-10-15, 10:26
				autor: sebastian855
				pietro5, pod koniec miesiąca będzie montaż,
jak juz wszystko będzie po składane i działało to napiszę co i jak 

 
			 
			
					
				
				: 2011-10-15, 10:26
				autor: sebastian855
				pietro5, pod koniec miesiąca będzie montaż,
jak juz wszystko będzie po składane i działało to napiszę co i jak 

 
			 
			
					
				
				: 2011-10-15, 10:32
				autor: pietro5
				a ja jeszcze mam pytanko odnosnie tipa pisales ze byl po remoncie zmieniasz na manual bo niewytrzymal mocy czy poprostu chciales, napisz jak ci sie sprawowal po modach ! 

 
			
					
				
				: 2011-10-15, 11:42
				autor: sebastian855
				pietro5, tipa regenerowałem jeszcze przed pierwszym modem w aucie.
Teraz po wszystkich modach i zmianie softu skrzyni, skrzynia spokojnie sobie radzi z ta moca i nic niepokojącego się nie dzieje.
A na manuala zmieniam, bo jednak przy tej mocy więcej frajdy daje jazda manualem 

 
			 
			
					
				
				: 2011-10-15, 12:51
				autor: pietro5
				tak pytam,  zastanawiam sie ile moj wytrzyma  roznie mowia dlatego chcialem zasiegnac jezyka u zrodla 

 
			
					
				
				: 2011-10-15, 15:59
				autor: sebastian855
				pietro5, tipy podobno słabe są, mój sie trzyma dzielnie,heheh
Jak masz w planach grubo modzić to lepiej chyba manuala wsadzić 
