S4 b5 2000r
: 2011-09-27, 06:37
				
				Już się witałem ,ale witam jeszcze raz. Po krótszym niż dłuższym zastanowieniu się zdecydowałem się opisać swoją eskę pewnie części z was już znaną z tego forum. Kupiłem ją od użytkownika ktokolwiek ,ale opisze ją jeszcze raz. 
Jest to S4 w wersji na rynek amerykański wyrpodukowana w 2000r (co cieszyło mnie dopóki nie zacząłem czytywać tego forum...) taka jaką zawsze chciałem ... no może poza kolorem bo zawsze marzyło mi się Nogaro Blue ,ale przy używanym aucie to nie to ma decydujace znaczenie. Zdecydowałem się na ten konkretny egzemplaż gdyż wygląda na to ,że nie miała jakiejś poważniejszej historii "przystankowej". Pod względem mechanicznym też nie wiele można jej ująć poza tym ,że ciągle gdzieś coś ciekło i z uporem maniaka olej zawsze musiał kapać na downpipe i robić coś co uwielbiam, mianowicie ,śmierdzieć.... więc eske na dzień dobry poszła do mechanika na podstawowe naprawy i wymiany... Po wymianie filtrów ,olejów pasków ,rolek świec myślałem ,że to będzie już ,ale nie, bo po co.... Zawieszenie zaczeło błagać o litośc więc bez zbędnego wnikania wymieniłem wszystkie wachacze ,drązki itd. No i zaczeła się zabawa. Auto było hamowane i strojone w lutym w Jetroniku gdzie wypluło 330km i coś ponad 400NM więc powiedzmy ,że jest od biedy czym pojechać... i tu zaczeły się kolejne schody pod tytułem "seryjne zawieszenie" długo by się rozpisywać więc powiem krótko , chciało mnie zabić!! Miekkię to jak ponton więc zamówiłem sprężyny eibacha "pro kit" (o gwincie nie ma nawet mowy ,bo już wyrosłem z trzepaków). No cóż, na Eibachu dalej jest za "miętko" jak na mój gust ,ale może jak uda mi się w końcu dorwać gdzieś KYB AGX to powinno się poprawić. W między czasie doszedł Turbo Timer Apexi który ratuje tyłek w sytuacjach kiedy to nie chce mi się po prostu najzwyczajniej w świecie siedzieć w aucie i czekać ,aż olej dojdzie :) Teraz naprawdę w skrócie :
SILNIK: Coolery rs4 ,pompa paliwa BOSH044 , wydech Mg Motorsport 2,75 w 3', chłodnica oleju ,sylikony autobahn, Świece zimne , wkładka KN strojenie jetronik
Zawias: Eibach pro kit -30mm (w rzeczywistości poszło trochę niżej)
Reszta: Turbo timer Apexi, czekają juz zegary Greddy Boost i egt
Koła: Avus 17' tymczasowo pomalowane sprayem na czarno bo były strasznie zajechane
Plany: K04 łby od 2.8 , pewnie większe heble, felgi 18' na semi slickach jeszcze nie wiem jakich:) rozpórki przód ,tył, stabilizatory eibach ,sprzęgło spiek może i CM z grubsza palny na 400 z małym +
 z grubsza palny na 400 z małym +   
 
Zaraz po zakupie
http://img571.imageshack.us/img571/4707/imag06101.jpg
W doborowym towarzystwie :P
http://img153.imageshack.us/img153/1594/imag06141.jpg
Zaraz po Eibachu :)
http://imageshack.us/photo/my-images/29/imag06461.jpg/
http://img710.imageshack.us/img710/9794/imag06601.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/5461/imag06731.jpg
http://img231.imageshack.us/img231/7528/imag06751.jpg
Przede wszystkim będzie mi zależało na tym ,żeby eska zaczeła się porządnie prowadzić bo na bycie mistrzem prostej po prostu (masło maślane) mnie nie stać i właściwie nie do końca mnie to jara....
Narazie to chyba na tyle, mam nadzieje ,że będe mógł liczyć na waszą pomoc ,bo prawda jest taka ,że nie za bardzo mam pojęcie o tym czy o tam tym i czasem może zdażyć mi się zadać głupie pytanie więc z góry prosze o wyrozumiałość
			Jest to S4 w wersji na rynek amerykański wyrpodukowana w 2000r (co cieszyło mnie dopóki nie zacząłem czytywać tego forum...) taka jaką zawsze chciałem ... no może poza kolorem bo zawsze marzyło mi się Nogaro Blue ,ale przy używanym aucie to nie to ma decydujace znaczenie. Zdecydowałem się na ten konkretny egzemplaż gdyż wygląda na to ,że nie miała jakiejś poważniejszej historii "przystankowej". Pod względem mechanicznym też nie wiele można jej ująć poza tym ,że ciągle gdzieś coś ciekło i z uporem maniaka olej zawsze musiał kapać na downpipe i robić coś co uwielbiam, mianowicie ,śmierdzieć.... więc eske na dzień dobry poszła do mechanika na podstawowe naprawy i wymiany... Po wymianie filtrów ,olejów pasków ,rolek świec myślałem ,że to będzie już ,ale nie, bo po co.... Zawieszenie zaczeło błagać o litośc więc bez zbędnego wnikania wymieniłem wszystkie wachacze ,drązki itd. No i zaczeła się zabawa. Auto było hamowane i strojone w lutym w Jetroniku gdzie wypluło 330km i coś ponad 400NM więc powiedzmy ,że jest od biedy czym pojechać... i tu zaczeły się kolejne schody pod tytułem "seryjne zawieszenie" długo by się rozpisywać więc powiem krótko , chciało mnie zabić!! Miekkię to jak ponton więc zamówiłem sprężyny eibacha "pro kit" (o gwincie nie ma nawet mowy ,bo już wyrosłem z trzepaków). No cóż, na Eibachu dalej jest za "miętko" jak na mój gust ,ale może jak uda mi się w końcu dorwać gdzieś KYB AGX to powinno się poprawić. W między czasie doszedł Turbo Timer Apexi który ratuje tyłek w sytuacjach kiedy to nie chce mi się po prostu najzwyczajniej w świecie siedzieć w aucie i czekać ,aż olej dojdzie :) Teraz naprawdę w skrócie :
SILNIK: Coolery rs4 ,pompa paliwa BOSH044 , wydech Mg Motorsport 2,75 w 3', chłodnica oleju ,sylikony autobahn, Świece zimne , wkładka KN strojenie jetronik
Zawias: Eibach pro kit -30mm (w rzeczywistości poszło trochę niżej)
Reszta: Turbo timer Apexi, czekają juz zegary Greddy Boost i egt
Koła: Avus 17' tymczasowo pomalowane sprayem na czarno bo były strasznie zajechane
Plany: K04 łby od 2.8 , pewnie większe heble, felgi 18' na semi slickach jeszcze nie wiem jakich:) rozpórki przód ,tył, stabilizatory eibach ,sprzęgło spiek może i CM
 z grubsza palny na 400 z małym +
 z grubsza palny na 400 z małym +   
 Zaraz po zakupie
http://img571.imageshack.us/img571/4707/imag06101.jpg
W doborowym towarzystwie :P
http://img153.imageshack.us/img153/1594/imag06141.jpg
Zaraz po Eibachu :)
http://imageshack.us/photo/my-images/29/imag06461.jpg/
http://img710.imageshack.us/img710/9794/imag06601.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/5461/imag06731.jpg
http://img231.imageshack.us/img231/7528/imag06751.jpg
Przede wszystkim będzie mi zależało na tym ,żeby eska zaczeła się porządnie prowadzić bo na bycie mistrzem prostej po prostu (masło maślane) mnie nie stać i właściwie nie do końca mnie to jara....
Narazie to chyba na tyle, mam nadzieje ,że będe mógł liczyć na waszą pomoc ,bo prawda jest taka ,że nie za bardzo mam pojęcie o tym czy o tam tym i czasem może zdażyć mi się zadać głupie pytanie więc z góry prosze o wyrozumiałość



