Strona 1 z 1

A6 C5 2.7bt quattro hamulce tył swap z S6 C5

: 2019-06-02, 23:27
autor: joter82
Serwus Pany,

karoca obecnie jest tylko po sofcie ale planuje hybrydy etc do dalszej zabawy. Naczytałem się, że najłatwiej wrzucić zacisk + jarzmo z S6 C5 + tarczę z A8 D2.
Efektem miało być 255 niewentylowane -> 269 wentylowane
miało być plug&play a wyszła jak zwykle kupa.
Po zamontowaniu tarcza jest za małej średnicy (klocek wystaje ponad tarczę) i do tego tarcza nie leży po środku jarzma.

Czy ktoś przerabiał temat i może mi pomóc w czym leży problem ? Zestaw zacisk + jarzmo kupiłem na aukcji i nie mam pewności czy to faktycznie od s6 c5 - możecie ocenić ?

za skuteczną pomoc stawiam dobrego czteropaka/flaszkę - stąd konkurs ;]

foty jak to wygląda poniżej

https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

dodam jeszcze, że przymierzałem jarzmo TRW BDA 510 ale efekt ten sam :/

Pozdrawiam

ps.
fura na kanale stąd prośba o pilne info albo namiary na osobę która ogarnia temat


Panowie nikt nic nie podpowie/pomoże ??

: 2019-06-07, 08:50
autor: Arthur
udało się ogarnąć ?, robiłem podobny zabieg, tylko zamiast tarczy 269 poszła 280mm

: 2019-06-15, 10:39
autor: joter82
szukam jarzm z passka 4motion, podobno mogą podejść...

same zagadki

[ Dodano: 2019-06-15, 10:39 ]
https://www.a6klub.pl/a6-c5-27bt-quattr ... htm#926991

Re: A6 C5 2.7bt quattro hamulce tył swap z S6 C5

: 2021-11-15, 14:37
autor: embe
Dobry

Jeżeli interesuje kogoś do A6 C5 (lita, niewentylowana) tarcza 288mm na tył, to podaję przepis na to, co jeździło w moim :-)

- klocki TRW GDB 1622
- tarcze TRW DF 2650
- jarzma TRW BDA 914
- zaciski TRW BHS 1026 (lewy) / 1027 (prawy)
- przewody TRW PHD 557

Klocki, zaciski i jarzma pochodzą z A4 B7. Tarcze zaś z Audi 100 C3/C4, A4 B5 - jest to tarcza przednia. Przeróbki (delikatnej) wymagały mocowania linek ręcznego. Wszystko działało sprawnie przez kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.