A6 C5 2.7bt quattro hamulce tył swap z S6 C5
: 2019-06-02, 23:27
Serwus Pany,
karoca obecnie jest tylko po sofcie ale planuje hybrydy etc do dalszej zabawy. Naczytałem się, że najłatwiej wrzucić zacisk + jarzmo z S6 C5 + tarczę z A8 D2.
Efektem miało być 255 niewentylowane -> 269 wentylowane
miało być plug&play a wyszła jak zwykle kupa.
Po zamontowaniu tarcza jest za małej średnicy (klocek wystaje ponad tarczę) i do tego tarcza nie leży po środku jarzma.
Czy ktoś przerabiał temat i może mi pomóc w czym leży problem ? Zestaw zacisk + jarzmo kupiłem na aukcji i nie mam pewności czy to faktycznie od s6 c5 - możecie ocenić ?
za skuteczną pomoc stawiam dobrego czteropaka/flaszkę - stąd konkurs ;]
foty jak to wygląda poniżej
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
dodam jeszcze, że przymierzałem jarzmo TRW BDA 510 ale efekt ten sam :/
Pozdrawiam
ps.
fura na kanale stąd prośba o pilne info albo namiary na osobę która ogarnia temat
Panowie nikt nic nie podpowie/pomoże ??
karoca obecnie jest tylko po sofcie ale planuje hybrydy etc do dalszej zabawy. Naczytałem się, że najłatwiej wrzucić zacisk + jarzmo z S6 C5 + tarczę z A8 D2.
Efektem miało być 255 niewentylowane -> 269 wentylowane
miało być plug&play a wyszła jak zwykle kupa.
Po zamontowaniu tarcza jest za małej średnicy (klocek wystaje ponad tarczę) i do tego tarcza nie leży po środku jarzma.
Czy ktoś przerabiał temat i może mi pomóc w czym leży problem ? Zestaw zacisk + jarzmo kupiłem na aukcji i nie mam pewności czy to faktycznie od s6 c5 - możecie ocenić ?
za skuteczną pomoc stawiam dobrego czteropaka/flaszkę - stąd konkurs ;]
foty jak to wygląda poniżej
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
dodam jeszcze, że przymierzałem jarzmo TRW BDA 510 ale efekt ten sam :/
Pozdrawiam
ps.
fura na kanale stąd prośba o pilne info albo namiary na osobę która ogarnia temat
Panowie nikt nic nie podpowie/pomoże ??