Serwus Pany,
karoca obecnie jest tylko po sofcie ale planuje hybrydy etc do dalszej zabawy. Naczytałem się, że najłatwiej wrzucić zacisk + jarzmo z S6 C5 + tarczę z A8 D2.
Efektem miało być 255 niewentylowane -> 269 wentylowane
miało być plug&play a wyszła jak zwykle kupa.
Po zamontowaniu tarcza jest za małej średnicy (klocek wystaje ponad tarczę) i do tego tarcza nie leży po środku jarzma.
Czy ktoś przerabiał temat i może mi pomóc w czym leży problem ? Zestaw zacisk + jarzmo kupiłem na aukcji i nie mam pewności czy to faktycznie od s6 c5 - możecie ocenić ?
za skuteczną pomoc stawiam dobrego czteropaka/flaszkę - stąd konkurs ;]
foty jak to wygląda poniżej
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
dodam jeszcze, że przymierzałem jarzmo TRW BDA 510 ale efekt ten sam :/
Pozdrawiam
ps.
fura na kanale stąd prośba o pilne info albo namiary na osobę która ogarnia temat
Panowie nikt nic nie podpowie/pomoże ??
A6 C5 2.7bt quattro hamulce tył swap z S6 C5
A6 C5 2.7bt quattro hamulce tył swap z S6 C5
Ostatnio zmieniony 2019-06-10, 17:32 przez joter82, łącznie zmieniany 1 raz.
szukam jarzm z passka 4motion, podobno mogą podejść...
same zagadki
[ Dodano: 2019-06-15, 10:39 ]
https://www.a6klub.pl/a6-c5-27bt-quattr ... htm#926991
same zagadki
[ Dodano: 2019-06-15, 10:39 ]
https://www.a6klub.pl/a6-c5-27bt-quattr ... htm#926991
Re: A6 C5 2.7bt quattro hamulce tył swap z S6 C5
Dobry
Jeżeli interesuje kogoś do A6 C5 (lita, niewentylowana) tarcza 288mm na tył, to podaję przepis na to, co jeździło w moim
- klocki TRW GDB 1622
- tarcze TRW DF 2650
- jarzma TRW BDA 914
- zaciski TRW BHS 1026 (lewy) / 1027 (prawy)
- przewody TRW PHD 557
Klocki, zaciski i jarzma pochodzą z A4 B7. Tarcze zaś z Audi 100 C3/C4, A4 B5 - jest to tarcza przednia. Przeróbki (delikatnej) wymagały mocowania linek ręcznego. Wszystko działało sprawnie przez kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.
Jeżeli interesuje kogoś do A6 C5 (lita, niewentylowana) tarcza 288mm na tył, to podaję przepis na to, co jeździło w moim
- klocki TRW GDB 1622
- tarcze TRW DF 2650
- jarzma TRW BDA 914
- zaciski TRW BHS 1026 (lewy) / 1027 (prawy)
- przewody TRW PHD 557
Klocki, zaciski i jarzma pochodzą z A4 B7. Tarcze zaś z Audi 100 C3/C4, A4 B5 - jest to tarcza przednia. Przeróbki (delikatnej) wymagały mocowania linek ręcznego. Wszystko działało sprawnie przez kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.
S3 AMK, S4 AZB, A6 BVJ, A6 BES