A6 C5 2.7bt quattro hamulce tył swap z S6 C5

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

joter82
Posty: 31
Rejestracja: 2016-06-02, 10:59
Lokalizacja: wawa
Płeć:
Kontakt:

A6 C5 2.7bt quattro hamulce tył swap z S6 C5

Post autor: joter82 »

Serwus Pany,

karoca obecnie jest tylko po sofcie ale planuje hybrydy etc do dalszej zabawy. Naczytałem się, że najłatwiej wrzucić zacisk + jarzmo z S6 C5 + tarczę z A8 D2.
Efektem miało być 255 niewentylowane -> 269 wentylowane
miało być plug&play a wyszła jak zwykle kupa.
Po zamontowaniu tarcza jest za małej średnicy (klocek wystaje ponad tarczę) i do tego tarcza nie leży po środku jarzma.

Czy ktoś przerabiał temat i może mi pomóc w czym leży problem ? Zestaw zacisk + jarzmo kupiłem na aukcji i nie mam pewności czy to faktycznie od s6 c5 - możecie ocenić ?

za skuteczną pomoc stawiam dobrego czteropaka/flaszkę - stąd konkurs ;]

foty jak to wygląda poniżej

https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

dodam jeszcze, że przymierzałem jarzmo TRW BDA 510 ale efekt ten sam :/

Pozdrawiam

ps.
fura na kanale stąd prośba o pilne info albo namiary na osobę która ogarnia temat


Panowie nikt nic nie podpowie/pomoże ??
Ostatnio zmieniony 2019-06-10, 17:32 przez joter82, łącznie zmieniany 1 raz.
Arthur
Posty: 72
Rejestracja: 2012-11-05, 13:48
Lokalizacja: krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arthur »

udało się ogarnąć ?, robiłem podobny zabieg, tylko zamiast tarczy 269 poszła 280mm
quattro-service.pl
joter82
Posty: 31
Rejestracja: 2016-06-02, 10:59
Lokalizacja: wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: joter82 »

szukam jarzm z passka 4motion, podobno mogą podejść...

same zagadki

[ Dodano: 2019-06-15, 10:39 ]
https://www.a6klub.pl/a6-c5-27bt-quattr ... htm#926991
embe
Posty: 17
Rejestracja: 2019-02-03, 23:28
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Re: A6 C5 2.7bt quattro hamulce tył swap z S6 C5

Post autor: embe »

Dobry

Jeżeli interesuje kogoś do A6 C5 (lita, niewentylowana) tarcza 288mm na tył, to podaję przepis na to, co jeździło w moim :-)

- klocki TRW GDB 1622
- tarcze TRW DF 2650
- jarzma TRW BDA 914
- zaciski TRW BHS 1026 (lewy) / 1027 (prawy)
- przewody TRW PHD 557

Klocki, zaciski i jarzma pochodzą z A4 B7. Tarcze zaś z Audi 100 C3/C4, A4 B5 - jest to tarcza przednia. Przeróbki (delikatnej) wymagały mocowania linek ręcznego. Wszystko działało sprawnie przez kilkadziesiąt tysięcy kilometrów.
S3 AMK, S4 AZB, A6 BVJ, A6 BES
ODPOWIEDZ