Dzięki za opinię

. No mnie też trochę ten moment zdziwił, chociaż moc bardziej nie powiem... W sumie to byłby dość miły bonus ze strony Rudolfa poprzedniego właściciela, gdyby się okazało, że faktycznie jest soft

. Zdaję sobie sprawę, że diagnozowanie auta przez forum to, jak wróżenie z fusów, ale może jakiś pomysł od czego zacząć lub pamiętacie podobny przypadek ; ) ?
[ Dodano: 2012-01-14, 18:41 ]
Razem ze Znajomym sprawdziliśmy błędy VCDS'em i wyszło coś takiego:
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-AZA.lbl
Control Module Part Number: 8D0 907 551 D
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0002
Software Coding: 05711
Work Shop Code: WSC 06325
VCID: 2B5E1B28B55F2644
5 Faults Found:
17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction
P1519 -- 35-10 - - - Intermittent
17864 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 1: Limit Reached
P1456 -- 35-10 - - - Intermittent
17879 - EVAP Leak Detection Pump: Short to Plus
P1471 -- 35-10 - - - Intermittent
17874 - Metering Pump for Particle Filter (V135): Open or Short to Ground
P1466 -- 35-10 - - - Intermittent
17883 - EVAP Leak Detection Pump: Malfunction / No Signal
P1475 -- 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Po zapisaniu błędów, usunęliśmy je, po krótkiej przejażdżce i ponownym odczycie błędów nie było, dłużej nie udało Nam się niestety pojeździć, bo rozładowała się bateria w komputerze. Ktoś, coś

?
[ Dodano: 2012-01-17, 00:04 ]
Sprawdziłem dzisiaj powtórnie błędy i jest coś takiego:
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-AZA.lbl
Control Module Part Number: 8D0 907 551 D
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0002
Software Coding: 05711
Work Shop Code: WSC 06325
VCID: 2B5E1B28B55F2644
3 Faults Found:
17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction
P1519 -- 35-10 - - - Intermittent
17863 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Implausible Signal
P1455 -- 35-10 - - - Intermittent
17879 - EVAP Leak Detection Pump: Short to Plus
P1471 -- 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Usunęliśmy błędy ze Znajomym i sprawdziliśmy jeszcze zawory DV okazało się, że moje kwalifikują się do wymiany, sprawdziliśmy doładowanie na moich zaworach DV wyszło 0.5 bara, na zaworach pożyczonych od Znajomego z 1.8T 0.8 bara. Może tym razem ktoś, coś

? Na pewno zawory DV do wymiany.