Cześć wszystkim
-
RobertZ1993
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt:
Cześć wszystkim
Cześć!
Zarejestrowałem się jakiś czas temu, szukając info nt. eSek, do tej pory tylko przeglądałem forum, ale uznałem że chyba czas najwyższy się przywitać.
Mam na imię Robert, pochodzę z Kielc, obecnie poruszam się A3 8P Sportback 2.0TDi PD (BMN) DSG po Stage1, jednak długo to już nie potrwa, zaczynam poszukiwania eSy ;)
Pozdrawiam
Zarejestrowałem się jakiś czas temu, szukając info nt. eSek, do tej pory tylko przeglądałem forum, ale uznałem że chyba czas najwyższy się przywitać.
Mam na imię Robert, pochodzę z Kielc, obecnie poruszam się A3 8P Sportback 2.0TDi PD (BMN) DSG po Stage1, jednak długo to już nie potrwa, zaczynam poszukiwania eSy ;)
Pozdrawiam
-
mistrzu.wodzu
- Posty: 31
- Rejestracja: 2019-01-19, 20:51
- Lokalizacja: B-B
- Płeć:
- Kontakt:
-
RobertZ1993
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt:
Miała być S4 B5, ale chyba jeszcze nie jestem na nią gotowy... wałkowane na forach na okrągło tematy napinaczy łańcucha, padających sprężarek, kilometrów wężyków vacuum i konieczności rwania motoru z budy przy nawet niezbyt skomplikowanych czynnościach trochę mnie odstraszyły. Poza tym ilość "zombie S4'ek", na które się natknąłem szukając auta 1,5 roku temu była porażająca, te za 30k potrafiły być w tak samo agonalnym stanie jak te za 15k.
Obecnie szukam S3 8L, budżet na auto nieprzekraczalne 30k ;)
Obecnie szukam S3 8L, budżet na auto nieprzekraczalne 30k ;)
-
WojtasTaba
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
-
RobertZ1993
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt:
-
RobertZ1993
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt:
emay, najwyższy czas na nie...
Cóż poradzić, sytuacja rynkowa wygląda jak wygląda, niskie ceny sprawiły, że stały się dostępne dla pospolitych dożynaczy, którym w głowie jedynie upalanie, a jak przyjdzie do inwestycji, to najlepiej przypudrować syfa i puścić dalej, póki jeszcze jeździ. Co prawda, problem ten dotyczy większości szybkich aut, które drastycznie staniały i stały się powszechnie dostępne, jednak konstrukcja S4 B5 szczególnie potrafi odbić brzemię na nieświadomym nabywcy.
Cóż poradzić, sytuacja rynkowa wygląda jak wygląda, niskie ceny sprawiły, że stały się dostępne dla pospolitych dożynaczy, którym w głowie jedynie upalanie, a jak przyjdzie do inwestycji, to najlepiej przypudrować syfa i puścić dalej, póki jeszcze jeździ. Co prawda, problem ten dotyczy większości szybkich aut, które drastycznie staniały i stały się powszechnie dostępne, jednak konstrukcja S4 B5 szczególnie potrafi odbić brzemię na nieświadomym nabywcy.
S3 pogrzebana robi robote i nie ma strat takich jak w quattro ale w zakretach uważaj.
Ja akurat miałem miałem do czynienia ze wszystkimi samochodami co wymieniłeś 8l, 8p oraz b5 i uważam, że przesiadając się z8p na 8l kierowniczo i zawieszeniowo możesz być zaskoczony.
przesiadając sie z diesla na uturbioną gasoline zobaczysz swoje ździwienie odkrywając, że powyżej 4 tys obr coś jest/a wręcz wszystko się zaczyna
Ja akurat miałem miałem do czynienia ze wszystkimi samochodami co wymieniłeś 8l, 8p oraz b5 i uważam, że przesiadając się z8p na 8l kierowniczo i zawieszeniowo możesz być zaskoczony.
przesiadając sie z diesla na uturbioną gasoline zobaczysz swoje ździwienie odkrywając, że powyżej 4 tys obr coś jest/a wręcz wszystko się zaczyna
-
RobertZ1993
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt:
Pozytywnie czy negatywnie? ;)GBT pisze:...przesiadając się z 8p na 8l kierowniczo i zawieszeniowo możesz być zaskoczony...
Spodziewam się, że może być delikatny szok, oczywiście na plus :D miałem w przeszłości narwane auto (tyle, że FWD), Corsa B z C20XE (2.0 16v 150KM), w takiej budzie robiła niezły przeciąg :D chcę wrócić nieco do dawnych czasów i mam nadzieję, że S3 mnie nie rozczaruje, a będzie wręcz przeciwnie ;)GBT pisze:...przesiadając sie z diesla na uturbioną gasoline zobaczysz swoje ździwienie odkrywając, że powyżej 4 tys obr coś jest/a wręcz wszystko się zaczyna...
-
RobertZ1993
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt:
Jakies dziwne rzeczy opowiadacie
mam.trzecia s3 8l i jedynie dziwne zachowanie to jak w ciasnym zakrecie.na.1,2 kopniesz ze.sprzegla i koksujesz ,ciezko wyczuć i pujsc bokiem ,przy normalnej,szybszej jezdzie bardzo.natyralny napęd i zawsze polecam te auta bo.jak.za te $$ nie.maja za duzej konkurencji na rynku wtórnym
Btw.Witamy 👍☺
mam.trzecia s3 8l i jedynie dziwne zachowanie to jak w ciasnym zakrecie.na.1,2 kopniesz ze.sprzegla i koksujesz ,ciezko wyczuć i pujsc bokiem ,przy normalnej,szybszej jezdzie bardzo.natyralny napęd i zawsze polecam te auta bo.jak.za te $$ nie.maja za duzej konkurencji na rynku wtórnym
Btw.Witamy 👍☺
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
-
RobertZ1993
- Posty: 74
- Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Kontakt: