Strona 1 z 1

Coś padło po zalaniu Vpower100 (S4 B5)

: 2019-01-23, 15:41
autor: matig7
Coś mnie podkusiło, żeby zalać sobie na próbę Shella Vpower 100. Do tej pory jeździłem zawsze na Vervie98 z Orlenu i nigdy nie było problemów.

Po kilku ostrzejszych przyspieszeniach 100-200 klika razy autem szarpnęło, tak jak by brakowało paliwa i po chwili przestało jechać (nie wkręcało się na obroty). Powoli dotoczyłem się na na jakieś pobocze - silnik chodził tak jakby na 3 gary, zapalił się ABS, ESP.
Po zgaszeniu i odpaleniu dalej to samo - chodzi jakby na 3gary i nie wkręca się wcale na obroty.

Po odczekaniu ponad 5 minut jeszcze jedna próba - odpalił, chodzi normalnie - świeci dalej ABS i ESP. Dotoczyłem się powoli do domu ale objaw teraz jest taki, że po wkręceniu się na obroty i odpuszczeniu gazu obroty bardzo powoli spadają w dół a na jałowym mocno falują.

Co mogło jebn... ? Przepływka? Ale to dziwne by było chyba z tą pracą na 3 gary. Rozrząd?
Auto na K04 RS4 wystrojone na około 420/585.

Jakieś pomysły? Kompa na razie nie podpinałem, jutro będę miał możliwość.

: 2019-01-23, 16:21
autor: aw69
nieszczelność, albo zjebala sie przeplywka :)

: 2019-01-23, 16:24
autor: Papol
Turbo

: 2019-01-23, 17:00
autor: Mick_251
Ja bym tego nie łączył z paliwem, chyba że stacja rzadko odwiedzana (tym bardziej że paliwo raczej malo popularne) a wtedy zbiera się syf w zbiornikach, który wraz z paliwem wędruje do samochodu.

: 2019-01-23, 18:23
autor: matig7
Mick_251 pisze:... chyba że stacja rzadko odwiedzana (tym bardziej że paliwo raczej malo popularne) a wtedy zbiera się syf w zbiornikach, który wraz z paliwem wędruje do samochodu.
No właśnie to paliwo raczej tam często tankowane nie jest.
Blisko rok jeżdżę na tym setupie i nigdy nie miałem problemów.

Spróbuję podmienić tą przepływkę na początek i zobaczymy.

: 2019-01-23, 19:33
autor: malakh
Spróbuj przeplywke i zobacz
Paaliwo raczej nie ma nic do tego

: 2019-01-23, 21:09
autor: Marcin85
Ja tak mialem jak padla cewka lub swieca w poprzednim samochodzie,przy palowaniu mocnym przy predkosci 250 jeblo i zaczelo szarpac...zadne turbo :)

: 2019-01-23, 22:29
autor: imhotet
przepływka

: 2019-01-24, 08:19
autor: Dawcio05
na 100% przepływka, miałem tak samo, latałem jak głupi i nagle jak coś jebło... wogole nie chciał chodzić. odłączyłem przepływke i pojechałem do domu.

: 2019-01-25, 17:49
autor: matig7
Sprawa myślę, że wyjaśniona - wyszło, że przyczyną problemu była przepustnica (wysunęła się wtyczka).
Czy konieczna jest adaptacja przepustnicy po jej odłączeniu? Teraz na jałowym biegu trzyma dość wysokie obroty (1100RPM).

Wrzucam jeszcze błędy z VAGa (przepływkę odłączałem, stąd błąd).

Kod: Zaznacz cały

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 8D0 907 551 C
  Component and/or Version: 2.7l V6/5VT     G   0002
           Software Coding: 05711
            Work Shop Code: WSC 00000
3 Faults Found:
17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large
        P1544 - 35-00 - -
17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal
        P1171 - 35-00 - -
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
        P0102 - 35-00 - -

I na koniec logi (robione na szybko na 3-ce) - zerknijcie czy jest w normie wszystko.

Obrazek

: 2019-01-25, 18:04
autor: Matleniuszek
Ja po odpięciu wtyczki musiałem robić adaptacje.