Coś padło po zalaniu Vpower100 (S4 B5)
: 2019-01-23, 15:41
Coś mnie podkusiło, żeby zalać sobie na próbę Shella Vpower 100. Do tej pory jeździłem zawsze na Vervie98 z Orlenu i nigdy nie było problemów.
Po kilku ostrzejszych przyspieszeniach 100-200 klika razy autem szarpnęło, tak jak by brakowało paliwa i po chwili przestało jechać (nie wkręcało się na obroty). Powoli dotoczyłem się na na jakieś pobocze - silnik chodził tak jakby na 3 gary, zapalił się ABS, ESP.
Po zgaszeniu i odpaleniu dalej to samo - chodzi jakby na 3gary i nie wkręca się wcale na obroty.
Po odczekaniu ponad 5 minut jeszcze jedna próba - odpalił, chodzi normalnie - świeci dalej ABS i ESP. Dotoczyłem się powoli do domu ale objaw teraz jest taki, że po wkręceniu się na obroty i odpuszczeniu gazu obroty bardzo powoli spadają w dół a na jałowym mocno falują.
Co mogło jebn... ? Przepływka? Ale to dziwne by było chyba z tą pracą na 3 gary. Rozrząd?
Auto na K04 RS4 wystrojone na około 420/585.
Jakieś pomysły? Kompa na razie nie podpinałem, jutro będę miał możliwość.
Po kilku ostrzejszych przyspieszeniach 100-200 klika razy autem szarpnęło, tak jak by brakowało paliwa i po chwili przestało jechać (nie wkręcało się na obroty). Powoli dotoczyłem się na na jakieś pobocze - silnik chodził tak jakby na 3 gary, zapalił się ABS, ESP.
Po zgaszeniu i odpaleniu dalej to samo - chodzi jakby na 3gary i nie wkręca się wcale na obroty.
Po odczekaniu ponad 5 minut jeszcze jedna próba - odpalił, chodzi normalnie - świeci dalej ABS i ESP. Dotoczyłem się powoli do domu ale objaw teraz jest taki, że po wkręceniu się na obroty i odpuszczeniu gazu obroty bardzo powoli spadają w dół a na jałowym mocno falują.
Co mogło jebn... ? Przepływka? Ale to dziwne by było chyba z tą pracą na 3 gary. Rozrząd?
Auto na K04 RS4 wystrojone na około 420/585.
Jakieś pomysły? Kompa na razie nie podpinałem, jutro będę miał możliwość.
