Problem egt s4 b5
: 2018-11-13, 11:44
Siemanko. Ostatnio oddałem auto do znajomego na zmianę wydechu.. Jako, że w moim aucie nikt nigdy nie wyciągał silnika to na miejscu były wszystkie osłony dookoła wydechu itd, rzekomo do zdjęcia którejś z nich potrzebował wykręcić termoparę po stronie pasażera.
Po 3 dniach mordęgi udało mu się zdjąć wszystkie osłony oraz odkręcić DP. Założył wszystko do kupy i oddał mi auto.. Od razu miałem wrażenie że coś jest nie tak. Mam seryjny soft i do tej pory auto wbijało 0.6-0.7 w peaku natomiast teraz wbija 0.5.. Odpowiedź prosta - EGT.
Najdziwniejsze jest to, że po podłączeniu się kompem w piątek wywaliło mi błąd "Czujnik temp. spalin- nieprawidłowy sygnał po stronie pasażera.. Szybko okazało się że w puszce w której jest moduł EGT od strony pasażera urwane są dwa przewody. Zlutowałem je ponownie, sprawdziłem miernikiem przejście i wszystko wydawało się ok jednak błąd dalej siedzi.. W niedziele drugi raz podłączyłem się kompem i w sterowniku były już dwa takie błędy z każdej ze stron.. Z rosstech wiki wynika że mam uwaloną albo samą termoparę ( albo obydwie ) albo dalej jest coś nie tak w przewodach... Ale najdziwniejsze jest to że nagle padła druga strona..
Jakoś miesiąc temu wymieniałem płytkę po stronie pasażera ( tą w której puściły luty).
Ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć??

Po 3 dniach mordęgi udało mu się zdjąć wszystkie osłony oraz odkręcić DP. Założył wszystko do kupy i oddał mi auto.. Od razu miałem wrażenie że coś jest nie tak. Mam seryjny soft i do tej pory auto wbijało 0.6-0.7 w peaku natomiast teraz wbija 0.5.. Odpowiedź prosta - EGT.
Najdziwniejsze jest to, że po podłączeniu się kompem w piątek wywaliło mi błąd "Czujnik temp. spalin- nieprawidłowy sygnał po stronie pasażera.. Szybko okazało się że w puszce w której jest moduł EGT od strony pasażera urwane są dwa przewody. Zlutowałem je ponownie, sprawdziłem miernikiem przejście i wszystko wydawało się ok jednak błąd dalej siedzi.. W niedziele drugi raz podłączyłem się kompem i w sterowniku były już dwa takie błędy z każdej ze stron.. Z rosstech wiki wynika że mam uwaloną albo samą termoparę ( albo obydwie ) albo dalej jest coś nie tak w przewodach... Ale najdziwniejsze jest to że nagle padła druga strona..
Jakoś miesiąc temu wymieniałem płytkę po stronie pasażera ( tą w której puściły luty).
Ktoś jest w stanie coś podpowiedzieć??


