Nogaro Blau S4 B5 Limo
: 2018-10-23, 19:43
Witam wszystkich. Znalazła się chwila czasu więc postanowiłem pokazać i opisać swojego Nogaro Blau w S4 B5 limuzynie po lifcie. Dużo planów już zostało zrealizowanych ale jeszcze nie wszystkie :) Z tego względu że dużo rzeczy w aucie było robione na odległość to też i trochę czasu to trwało i w sumie jeszcze nie zdążyłem się nacieszyć bo po zakończeniu wymian napraw zrobiłem całe 1,3 km :D i na więcej nie mogłem sobie pozwolić z tego względu że urlop się skończył i trzeba było wracać ale jest plan na wiosnę zabrać auto ze sobą a i przez ten czas auto dobrze wyschnie i przed wyjazdem dostanie powłokę i może folię bezbarwną na przednie elementy.
Prace które zostały wykonane do tej pory (zaczęło się około 1,5 roku temu):
1. Karoseria:
• całe auto zostało ponownie pomalowane
• lakier zabezpieczony powłoką ceramiczną
2. Silnik:
• z tego względu że komora silnika była malowana trzeba było wyjąć silnik a że silnik był wyjęty wraz ze skrzynią to padła decyzja na rozebranie w drobny mak i prawie wszystko zostało wymienione na nowe a to co się nadawało zostało zregenerowane m. in:
 pierścienie, panewki, wszystkie uszczelki i simeringi itd, planowane głowice,
 silnik po złożeniu otrzymał nowy rozrząd Conti wraz rolkami napinaczami pompą wody termostatem i innymi paskami i , został zregenerowany rozrusznik i alternator, wpadła pompa wspomagania od a6 c6 wraz z nowymi wężami i zbiorniczkiem, nowy zbiorniczek płnu chłodzacego, poduszki silnika od rs4 b5, filtr paliwa, dodatkowa nowa pompa cieczy, nowe wentylatory , filtr powietrza K&N, filtr kabinowy, wpadły też karbony od rs4 b5 i Y został pomalowany na żółto, wszystko zostało zalane nowym olejem i płynami
3. Skrzynia, napęd:
• po zdemontowaniu i rozebraniu skrzyni okazało się że regeneracja się nie opłąca więc wpadła DQT od Czornego(dzięki serdeczne) dostała nowe poduszki wpadł też nowy zestaw naprawczy dźwigni zmiany biegów
• wpadły nowe przeguby wału z osłonami, dyfer został uszczelniony, także nowe osłony na przegubach wewnętrzne i zewnętrznych,
• sprzęgło docisk i dwumas od rs4 b5 (LUK)
4. Hamulce:
• przód Brembo 18ZR na tarczy Zimmermann 345mm z klockami Hawk HPS
• tył nowe zaciski i jarzma na tarczy Zimmermann 300mm z klockami Hawk HPS
• przewody hamulcowe przód i tył Hel w stalowym oplocie
5. Koło:
• Felga OZ Superturismo LM 19 8,5 et 38
• Opona Dunlop Sport Max RT 225/35/19
6. Wnętrze:
• podsufitka, półka i słupki oklejone alcantarą
• wygłuszony dach i komora bagażnika matami i bitumem
• radio RNSe od a6 c5
• zegar doładowania z obudową
7. Na zewnątrz:
• oświetlenie: Lampy spolerowane i założone nowe palniki Xenon Osram Night Breaker
• wycieraczki przedniej szyby
• kompletne podszybie wraz z osłoną akumulatora
• dwa przednie nadkola
• osłona silnika
8. Zawieszenie:
• gwint AP
9. Plany :
• kompletny wydach wraz ze sportowymi katami Zinram 3"
• stołki Pole Position
• w przyszłości coś z mocą
• po dotarciu wszystkiego ponowne wystrojenie
• dodatkową chłodniczkę oleju (już czeka na założenie)















ułamek tego co zostało zakupione







Prace które zostały wykonane do tej pory (zaczęło się około 1,5 roku temu):
1. Karoseria:
• całe auto zostało ponownie pomalowane
• lakier zabezpieczony powłoką ceramiczną
2. Silnik:
• z tego względu że komora silnika była malowana trzeba było wyjąć silnik a że silnik był wyjęty wraz ze skrzynią to padła decyzja na rozebranie w drobny mak i prawie wszystko zostało wymienione na nowe a to co się nadawało zostało zregenerowane m. in:
 pierścienie, panewki, wszystkie uszczelki i simeringi itd, planowane głowice,
 silnik po złożeniu otrzymał nowy rozrząd Conti wraz rolkami napinaczami pompą wody termostatem i innymi paskami i , został zregenerowany rozrusznik i alternator, wpadła pompa wspomagania od a6 c6 wraz z nowymi wężami i zbiorniczkiem, nowy zbiorniczek płnu chłodzacego, poduszki silnika od rs4 b5, filtr paliwa, dodatkowa nowa pompa cieczy, nowe wentylatory , filtr powietrza K&N, filtr kabinowy, wpadły też karbony od rs4 b5 i Y został pomalowany na żółto, wszystko zostało zalane nowym olejem i płynami
3. Skrzynia, napęd:
• po zdemontowaniu i rozebraniu skrzyni okazało się że regeneracja się nie opłąca więc wpadła DQT od Czornego(dzięki serdeczne) dostała nowe poduszki wpadł też nowy zestaw naprawczy dźwigni zmiany biegów
• wpadły nowe przeguby wału z osłonami, dyfer został uszczelniony, także nowe osłony na przegubach wewnętrzne i zewnętrznych,
• sprzęgło docisk i dwumas od rs4 b5 (LUK)
4. Hamulce:
• przód Brembo 18ZR na tarczy Zimmermann 345mm z klockami Hawk HPS
• tył nowe zaciski i jarzma na tarczy Zimmermann 300mm z klockami Hawk HPS
• przewody hamulcowe przód i tył Hel w stalowym oplocie
5. Koło:
• Felga OZ Superturismo LM 19 8,5 et 38
• Opona Dunlop Sport Max RT 225/35/19
6. Wnętrze:
• podsufitka, półka i słupki oklejone alcantarą
• wygłuszony dach i komora bagażnika matami i bitumem
• radio RNSe od a6 c5
• zegar doładowania z obudową
7. Na zewnątrz:
• oświetlenie: Lampy spolerowane i założone nowe palniki Xenon Osram Night Breaker
• wycieraczki przedniej szyby
• kompletne podszybie wraz z osłoną akumulatora
• dwa przednie nadkola
• osłona silnika
8. Zawieszenie:
• gwint AP
9. Plany :
• kompletny wydach wraz ze sportowymi katami Zinram 3"
• stołki Pole Position
• w przyszłości coś z mocą
• po dotarciu wszystkiego ponowne wystrojenie
• dodatkową chłodniczkę oleju (już czeka na założenie)















ułamek tego co zostało zakupione






