Srebna eSka - S4 b7 4.2 v8 AT
: 2018-10-21, 13:46
Cześć , po dłuższej rozłące z marką kupiłem srebrną eSkę.
Ponieważ jakiś czas temu pozbylem się cupry 1P dłubnietej na 310 HP która była szalona i przy swojej mocy robiła zamieszanie na mieście brakowało mi czegoś do posiedzenia w garażu.
Pewnego dnia spacerując po górach w Karpaczu zadzwonił znajomy ( mechanik) że jego szwagier który pracuje od 2 lat za granicą ma do sprzedania s4 b7, szybka wymiana zdań co trzeba zrobić i umówiłem się że po powrocie podjadę. I tak się stałem właścicielem eSki. Z plusów brak grzechotki oraz były wymieniany olej w skrzyni AT
Jaki że pracuje w Audi sprawdziłem dokładnie historię.
Samochód serwisowany od 4500 km w 2007 roku w ASO Audi Centrum Wrocław a ostanie 4 lata gdzieś się kręcił po serwisach na przeglądy i jakieś niewielkie naprawy/ obsługi.
Obecnie udokumentowane 169390.
Samochód typowo jako 3 w rodzinie


Trochę info co zostało zrobione po zakupie i co będzie dalej
- przegląd w Audi Centrum Wroclaw
- wymiana oleju w silniku motyl x cess 5w40 ( jeden z dwóch najbardziej polecanych)
- wymiana filtra pylkowego OEM
- wymiana filtra paliwa OEM ( był założony Man niby ASO nie przewiduje)
- wymiana filtra powietrza kneht - OEM na zamówienie 5 dni czekaniq
- wymiana zbiorniczka płynu chlodniczego wraz z korkiem OEM
- aktualizacja skrzyni - wpadł nowy soft + kasowanie nastawow i jazda adaptacyjna
Pracę w garażu


-Wymiana uszczelek pod klawiatura x 2 - OEM
Robota masakra mega ciasno w kilku miejscach, dość mocno się z nich lało.
Ale po demontażu byłem mega pozytywnie zaskoczony jak czysto głowica wygląda.

- wymiana świec ngk - OEM też ngk 8 sztuk

czyszczenie przepustnicy
- wymiana zaworu PCV - OEM Dość drogi i wymiana profilaktyczna ale czasem pada ( pęka w środku) i się jaja robią.

- montaż nowych OEM znaczków na tył s4 i logo audi
- montaż nowego logo audi chrom na przedni gril
- zmiana grila z Silver na black
- konserwacja skóry.
- polerowanie szyby czołowej po 12 latach trochę zjadł ja ząb czasu teraz jest prawie ok
- zmiana kół z ats Street race 18 na s-Line 19
- mycie itp tak po łeb kach
- montaż spliter przedni Cupra
- zmiana podświetlenia tablicy rej na led
- mój patent z tablicą US
Do zrobienia w ciągu miesiąca.
- podkładki termoizolacyjne pod kolektor 5mm
- porting kolektora ssącego a może i głowicy w kanale dolotowym
- izolacja termiczna kolektora od spodu matkami 600 st Celsjusza.
- wymiana klapy od zmiennej długości na carbonową.
Po demontażu kolektora zostaną wymienione zawory i dysza natryskowa olej urtrzymujace ciśnienie w nastawnikach.
Więcej opiszę jak będę działał.
W planach
- porządnie złożyć przód - prawie każda czynność przy silniku wymaga ustawienie pasa w tryb serwisowy.
- wydech PIGGIES PIPE + H - PIPE zamiast tłumików rezonujących
- spoiler tył 3 częściowy fake RS4 lub inny
- kierownica z łopatkami +kodowanie
- regeneracja reflektorów - lakierowanie
- wymiana oleju w AT - nasz zejście był już wymieniany inaczej nie wiem czy bym ruszał.
- wiele innych
Ponieważ jakiś czas temu pozbylem się cupry 1P dłubnietej na 310 HP która była szalona i przy swojej mocy robiła zamieszanie na mieście brakowało mi czegoś do posiedzenia w garażu.
Pewnego dnia spacerując po górach w Karpaczu zadzwonił znajomy ( mechanik) że jego szwagier który pracuje od 2 lat za granicą ma do sprzedania s4 b7, szybka wymiana zdań co trzeba zrobić i umówiłem się że po powrocie podjadę. I tak się stałem właścicielem eSki. Z plusów brak grzechotki oraz były wymieniany olej w skrzyni AT
Jaki że pracuje w Audi sprawdziłem dokładnie historię.
Samochód serwisowany od 4500 km w 2007 roku w ASO Audi Centrum Wrocław a ostanie 4 lata gdzieś się kręcił po serwisach na przeglądy i jakieś niewielkie naprawy/ obsługi.
Obecnie udokumentowane 169390.
Samochód typowo jako 3 w rodzinie


Trochę info co zostało zrobione po zakupie i co będzie dalej
- przegląd w Audi Centrum Wroclaw
- wymiana oleju w silniku motyl x cess 5w40 ( jeden z dwóch najbardziej polecanych)
- wymiana filtra pylkowego OEM
- wymiana filtra paliwa OEM ( był założony Man niby ASO nie przewiduje)
- wymiana filtra powietrza kneht - OEM na zamówienie 5 dni czekaniq
- wymiana zbiorniczka płynu chlodniczego wraz z korkiem OEM
- aktualizacja skrzyni - wpadł nowy soft + kasowanie nastawow i jazda adaptacyjna
Pracę w garażu


-Wymiana uszczelek pod klawiatura x 2 - OEM
Robota masakra mega ciasno w kilku miejscach, dość mocno się z nich lało.
Ale po demontażu byłem mega pozytywnie zaskoczony jak czysto głowica wygląda.

- wymiana świec ngk - OEM też ngk 8 sztuk

czyszczenie przepustnicy
- wymiana zaworu PCV - OEM Dość drogi i wymiana profilaktyczna ale czasem pada ( pęka w środku) i się jaja robią.

- montaż nowych OEM znaczków na tył s4 i logo audi
- montaż nowego logo audi chrom na przedni gril
- zmiana grila z Silver na black
- konserwacja skóry.
- polerowanie szyby czołowej po 12 latach trochę zjadł ja ząb czasu teraz jest prawie ok
- zmiana kół z ats Street race 18 na s-Line 19
- mycie itp tak po łeb kach
- montaż spliter przedni Cupra
- zmiana podświetlenia tablicy rej na led
- mój patent z tablicą US
Do zrobienia w ciągu miesiąca.
- podkładki termoizolacyjne pod kolektor 5mm
- porting kolektora ssącego a może i głowicy w kanale dolotowym
- izolacja termiczna kolektora od spodu matkami 600 st Celsjusza.
- wymiana klapy od zmiennej długości na carbonową.
Po demontażu kolektora zostaną wymienione zawory i dysza natryskowa olej urtrzymujace ciśnienie w nastawnikach.
Więcej opiszę jak będę działał.
W planach
- porządnie złożyć przód - prawie każda czynność przy silniku wymaga ustawienie pasa w tryb serwisowy.
- wydech PIGGIES PIPE + H - PIPE zamiast tłumików rezonujących
- spoiler tył 3 częściowy fake RS4 lub inny
- kierownica z łopatkami +kodowanie
- regeneracja reflektorów - lakierowanie
- wymiana oleju w AT - nasz zejście był już wymieniany inaczej nie wiem czy bym ruszał.
- wiele innych



















