Inwestycje, czy jest sens?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

ludipl
Posty: 36
Rejestracja: 2015-08-21, 04:27
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Inwestycje, czy jest sens?

Post autor: ludipl »

Od dłuższego czasu chodzi za mną taka myśl. Mianowicie, czy jest sens inwestować 20 tyś w taką eSke 2.7tt i się tym jakiś czas cieszyć czy dołożyć trochę więcej, sprzedać starą i kupić coś nowego. Moje pytanie wynika z tego, że jednak auto jest już trochę stare jakby nie patrzeć, co chwila wchodzą jakieś nowe restrykcyjne prawa, szkoda mi trochę zainwestować dużej gotówki, a za 5 lat okaże się, że swoim prawie 25 letnim autem już nigdzie nie będę mógł wjechać bo prawo zabroni wjazdu takim starociem, albo zostaną nałożone dziwne wzwyżki przez ubezpieczyciela na rok produkcji auta itp. Wiem, że wychodzę w przyszłość mocno :lol: ale jednak wsadzić 20-25k w stare auto budzi pewne wątpliwości. Fakt, lubię swoją eSke i chce nią jeździć, ale zastanawiam się jak to może w przyszłości wyglądać. Co myślicie?
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Yyy.. kwestia podejscia .. 20tys to duzo i malo ... zalezy w co ma byc to 20 wsadzone...
ludipl
Posty: 36
Rejestracja: 2015-08-21, 04:27
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ludipl »

Chodzi mi o racjonalne podejście, dla większości osób z tego forum wydaje się to opłacalne, ale mówiąc szczerze S to nie RS, więc tych inwestycji się już nie odzyska. Widzę ciągle projekty na 450-500+ do sprzedania w kwotach po 40k+ i nikt tego nie kupuje zbytnio, stąd naszła mnie rozkmina, czy jest sens...
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Jesli robisz sam,robocizna nic nie kosztuje,auto masz w pieknym i oryginalnym stanie,a mody nie beda ingerowac w oryginalność całości(ciecie zderzakow pod big ic ,itp.)to jest szansa ze takie auto sprzedasz za godziwe $$

Jesli zlecasz robotę(ktora pochłonie wieksza część $$),Twoja esa (załóżmy ;-)) jest przecietna niczym nie wyrozniajaca sie ,z mikrym wyposażeniem, do tego mody beda niechlujnie wykonane ,to nie licz ze sie opłaci

Tak jak sam zauwazyles ,co raz ukazuja sie esy po pińcet kunia i albo wisza dalej,albo sprzedajacy mocno schodza z ceny i je dopiero sprzedają
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Awatar użytkownika
OLI
Posty: 124
Rejestracja: 2012-08-13, 14:09
Lokalizacja: Santa Town
Płeć:
Kontakt:

Post autor: OLI »

Kierwa a ja z zwyklego a4 chce robic 500ps :mrgreen:
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Oli a co juz sprzedajesz ? :-D
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

nie ma co w ten sposób patrzeć na to, trzeba robić mody i nie patrzeć za ile to sprzedam bo chyba to się mija z celem, sam się zastanawiam co kieruje ludzm którzy wyj*bali 40k na mody plus 25k na kupno auta i sprzedają auto za 35k.. niestety popyt na to słaby nie ma co ukrywac
s4 b5 avant
Awatar użytkownika
OLI
Posty: 124
Rejestracja: 2012-08-13, 14:09
Lokalizacja: Santa Town
Płeć:
Kontakt:

Post autor: OLI »

16vg60 pisze:Oli a co juz sprzedajesz ? :-D
Gdzie tam , ja nierozsądny jestem 8-)
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

A body rs4 bedzie ? :-)
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
2f2f
Posty: 53
Rejestracja: 2014-12-10, 21:19
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: 2f2f »

Jedyne wersje RSow ktore beda trzymac cene to rS2 i V8. I R8.
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Co się martwisz co będzie kiedyś. Jak auto będzie miało 25 lat to będziesz miał tańsze ubezpieczenie. Jak będą jakieś restrykcje prawne to zółte blachy i legalnie latasz ;-)
RotS4
Posty: 110
Rejestracja: 2017-07-07, 12:09
Lokalizacja: WAW
Kontakt:

Post autor: RotS4 »

widziałem ostatnio S4 800+ gdzie poziom ceny zszedł 150k do 85k...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

tuning nigdy się nie zwracał ...
prawda jest też taka że człowiek musi mieć hobby a jak nie dasz tych 20 tyś na auto to dasz je na inne hobby i oby to nie były latawce czy butelki po Pepsi

z ciekawości moje nowe hobby to jazda rowerem szosowym ... kwoty już 5-cio cyfrowe się zrobiły ale przynajmniej efekty na zdrowiu pozytywne i organizm 10-15 lat młodszy
Obrazek
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

SID pisze:tuning nigdy się nie zwracał ...
prawda jest też taka że człowiek musi mieć hobby a jak nie dasz tych 20 tyś na auto to dasz je na inne hobby i oby to nie były latawce czy butelki po Pepsi

z ciekawości moje nowe hobby to jazda rowerem szosowym ... kwoty już 5-cio cyfrowe się zrobiły ale przynajmniej efekty na zdrowiu pozytywne i organizm 10-15 lat młodszy
SID z szosówką to od 5 cyfrowych się zaczyna ;-)

I popieram twoje słowa, trzeba mieć hobby dzięki temu człowiek pozytywnie nakręca się do wszystkiego :-)
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Wydane na S4 do tej poty to 94 tyś zł. To nie jest inwestycja tylko wtapianie kasy :lol:
ODPOWIEDZ