maglownica
: 2018-09-21, 07:46
Witam.
Założyłem ostatnio pompę wspomagania od 3.0TDI ( 130bar gdzie seria ma 120) po dłuższym odpowietrzeniu pompa przestała wyć i po krótkiej jeździe próbnej wywaliło płyn przy końcówce od strony kierowcy. Pytanie co najprawdopodobniej mogło paść ? jakiś uszczelniacz ? czy da się jakoś go wymienić bez wyciągania magla czy jednak trzeba go wykręcać i lepiej już zregenerować całą przekładnie?
ktoś wyjmował już maglownice , dużo roboty ? ciężko odkręcić ?
Założyłem ostatnio pompę wspomagania od 3.0TDI ( 130bar gdzie seria ma 120) po dłuższym odpowietrzeniu pompa przestała wyć i po krótkiej jeździe próbnej wywaliło płyn przy końcówce od strony kierowcy. Pytanie co najprawdopodobniej mogło paść ? jakiś uszczelniacz ? czy da się jakoś go wymienić bez wyciągania magla czy jednak trzeba go wykręcać i lepiej już zregenerować całą przekładnie?
ktoś wyjmował już maglownice , dużo roboty ? ciężko odkręcić ?