Strona 1 z 1
					
				Audi a6 allroad 2.7 biturbo grzeje sie
				: 2018-07-09, 21:37
				autor: klusek90
				Problem polega na tym że auto przegrzewa się. Podczas jazdy temp oleju skacze do 120 stopni a oleju do 105. Wszystko to jak jade powyzej 3tys. Jak jade wolniej to temp to pomiedzy 100-120 oleju i 96-98 wody. Termostat wymieniony, pompka obiegowa działa, ale wentylatory sie nie załączają. Moduł wentyltorów jak i czujnik na dolnym wężu chłodnicy wymienione i wentylatory również się nie załączają. Masła pod korkiem oleju i wody nie ma. Czy to jest objaw zatkania gdzies obiegu czy może być jakaś inna przyczyna?
			 
			
					
				
				: 2018-07-10, 20:59
				autor: atom1
				musisz sprowokowac zeby wentylatory zaczely chodzic na krotko z wtyczek, jest o tym sporo tematow na forum jak je sprawdzic kazdy osobno
			 
			
					
				
				: 2018-07-10, 23:19
				autor: klusek90
				Zapomniałem dodać że jeżdże na podłączonym cały czas podczas jazdy wentylatorze obok wisko. Próbowałem na tym mniejszym z przodu ale na nim łapało wieksze temperatury. Bez tego wentylatora jedno wyprzedzenie i wskazówka poza 90 stopni. A na marginesie dzisiaj sprawdzam olej na bagnecie i myslałem że skoro osiąga on 120 stopni to będzie jakiś czarny a tu zaskoczenie bo jest brązowy. Czy mogły pozatykać się kanały w głowicy? Możliwe to , czy bardziej prawdopodobna chłodnica oleju przytkana, chłodnica lub któraś nagrzewnica
			 
			
					
				
				: 2018-07-24, 19:48
				autor: Dyskietka
				Może płukanka pomoże ??
Coolant Flush 
Ja jakoś w następnym tygodniu może zrobię bo też mi sie lekko grzeje.
Śruba 
A tak przy okazji dodatkowa pompa włącza się tylko po zgaszeniu silnika, aby "wystudzić"?? Gdzieś coś mi się tak obiło o uszy
 
			
					
				
				: 2018-08-25, 22:12
				autor: Krix0
				Z tym grzaniem to jakaś masakra moje 2.7 ma to samo
Wymieniłem visko pomocnicza pompę wody, 
Teraz myślę nad dodatkowymi wlotami powietrza. Kolega pisał że u niego problem rozwiązały nadkola od RS ponoć maja wloty lub wyloty powietrza. 
Ktoś przerabia temat? Czekamy na infirmacje
			 
			
					
				
				: 2018-08-29, 19:13
				autor: klusek90
				Przegrzewanie to jakaś masakra. Spotkałem się już z trzecią taką co się grzeje i nie włączają się wentylatory. Wszystko wymieniane na nowe czujniki wentylatory itp, płukanka silnika i dalej to samo....
			 
			
					
				
				: 2018-08-30, 10:46
				autor: pawelosinski83
				A łopaty we wiatraku są czy poodpadały? Visco małe 138 czy duże 160?
Ojca allroad też się grzał mimo nowego visco i wiatraka, allroad ma jakieś inne, duże i drogie... Wsadziliśmy nowe małe jak w S4 i dalej zonk... teraz jest elektryczny spal i po problemie.
BTW... w mojej byłej S4B5 też tak było ,ze się na mieście w upały grzała i też dopiero po wsadzeniu elektryka był spokój.
			 
			
					
				
				: 2018-08-30, 15:53
				autor: klusek90
				W sensie elektryk na sztywno caly czas podczas jazdy? Wisko wsadzone od allroada duze i nowe oryginal na mniejszych łopatkach i to samo. Najgorsze to ze nie wlacza sie obieg po zgaszniu...
			 
			
					
				
				: 2018-08-31, 10:41
				autor: pawelosinski83
				Elektryk sterowany z modułu, działa zawsze z klimą albo po osiągnięciu pierwszego stopnia temperatury jesli klima jest wyłączona.
Co do obiegu to on jest zaprojektowany jako "awaryjny", włącza się do piero jak płyn ma coś pod 120 stopni, czyli prawie nigdy... Trzeba wymienić czujnik na "zimniejszy" (rura między głowicami z tyłu) i wtedy po każdej jeżdzie i zgaszeniu będzie chodził.
			 
			
					
				
				: 2018-09-01, 19:59
				autor: klusek90
				No wlasnie wentylator nie wlacza sie wogole. A wczesniej dzialal. Tzn po wymianie silnika przestal dzialac. A czujniki podmienilem wszystkie na nowe i dalej nic
			 
			
					
				
				: 2018-09-24, 14:39
				autor: Dyskietka
				Płukanka nie pomogła  
 
  
Pomimo tego, że było mało "brudu". 
Płyn normalnie wypłynął, dziura z filmu nie była zatkana