S1 Quattro R500+
: 2018-07-09, 19:15
Cześć wszystkim.
Rok temu na urodziny kupiłem sobie Audi S1. Auto z założenia miało być przystosowane do zabawy na tor oraz orania cwaniaków w BMW u nas w Gdańsku podczas czwartkowych spotów :D
Apetyt rośnie w miarę jedzenia i tak też się stało. Na chwilę obecną realizuję plan, który zakłada kompleksowe przystosowanie auta do upalania na torze:
-zakuty motor z S3 8V (CJX) przystosowany wraz z osprzętem na 600+
-sprężarka IS38 hybryda PNP-Turbo
-skrzynia biegów manual przystosowany na 650Nm ale prawdopodobnie wjedzie DogBox
-sztywne koło zamachowe i sprzęgło ZF Racing
-fotele kubełkowe
-wybierak CAE
-hydrauliczny ręczy podpięty pod haldex w taki sposób aby rozpinał haldex na zakrętach
-szpera przód i tył
-haldex zapięty na sztywno+chłodnica oleju i sprzęgła mocniejsze
-swap napędów na 5x112
-DP 3" RCP Exhaust
-reszta wydechu alu 3,25"
-kompletnie przebudowana morda w celu skrócenia dolotu, wtryski metanolu, potężny intercooler Setraba do sportu, chłodnica wody 50mm
-wkładka filtra powietrza K&N
..... oraz wiele, wiele innych, o których zapomniałem ;)
Auto obecnie jest maksymalnie odchudzone i niżej z wagi schodzić nie będę. Po zakończeniu wszystkich modów zostanie zważone. Obecny program pisany był pod słabe świece, mały intercooler i słaby wydech. Przy 1.6Bara generował 400ps/520Nm. Zakładam, że nadymam w niego 2Bary. Na chwilę obecną założony jest już docelowy wydech oraz IC. Obstawiam, że ma w okolicy 430-450PS. W tym tygodniu kończę montować metanol oraz wszystkie sprawy związane z mocą, a o efektach będę meldował ;) Auto będzie regularnie modyfikowane.
Chwilę po zakupie











Pierwsze zawody zakończone na drugiej pozycji (jeszcze na cwel zestawie) w klasie AWD, uległem jedynie Lancerowi przygotowanemu u Krzyśka Cieplaka MK2VRT.


Auto było strojone do późnych godzin dzień przed pierwszymi zawodami i na hamowni okazało się, że mamy niestabilne 402ps/520Nm

Obecny zestaw














W aucie jeszcze do roboty jest układ hamulcowy, zawieszenie oraz wygłaskanie wszystkich pierdół typu niepospinane węże itd. To taki mały projekcik ode mnie. Mam nadzieje, że będzie się podobał ;)
P.S.
Prace w aluminium wykonane przez WST Garaż Grudziądz.
Rok temu na urodziny kupiłem sobie Audi S1. Auto z założenia miało być przystosowane do zabawy na tor oraz orania cwaniaków w BMW u nas w Gdańsku podczas czwartkowych spotów :D
Apetyt rośnie w miarę jedzenia i tak też się stało. Na chwilę obecną realizuję plan, który zakłada kompleksowe przystosowanie auta do upalania na torze:
-zakuty motor z S3 8V (CJX) przystosowany wraz z osprzętem na 600+
-sprężarka IS38 hybryda PNP-Turbo
-skrzynia biegów manual przystosowany na 650Nm ale prawdopodobnie wjedzie DogBox
-sztywne koło zamachowe i sprzęgło ZF Racing
-fotele kubełkowe
-wybierak CAE
-hydrauliczny ręczy podpięty pod haldex w taki sposób aby rozpinał haldex na zakrętach
-szpera przód i tył
-haldex zapięty na sztywno+chłodnica oleju i sprzęgła mocniejsze
-swap napędów na 5x112
-DP 3" RCP Exhaust
-reszta wydechu alu 3,25"
-kompletnie przebudowana morda w celu skrócenia dolotu, wtryski metanolu, potężny intercooler Setraba do sportu, chłodnica wody 50mm
-wkładka filtra powietrza K&N
..... oraz wiele, wiele innych, o których zapomniałem ;)
Auto obecnie jest maksymalnie odchudzone i niżej z wagi schodzić nie będę. Po zakończeniu wszystkich modów zostanie zważone. Obecny program pisany był pod słabe świece, mały intercooler i słaby wydech. Przy 1.6Bara generował 400ps/520Nm. Zakładam, że nadymam w niego 2Bary. Na chwilę obecną założony jest już docelowy wydech oraz IC. Obstawiam, że ma w okolicy 430-450PS. W tym tygodniu kończę montować metanol oraz wszystkie sprawy związane z mocą, a o efektach będę meldował ;) Auto będzie regularnie modyfikowane.
Chwilę po zakupie











Pierwsze zawody zakończone na drugiej pozycji (jeszcze na cwel zestawie) w klasie AWD, uległem jedynie Lancerowi przygotowanemu u Krzyśka Cieplaka MK2VRT.


Auto było strojone do późnych godzin dzień przed pierwszymi zawodami i na hamowni okazało się, że mamy niestabilne 402ps/520Nm

Obecny zestaw














W aucie jeszcze do roboty jest układ hamulcowy, zawieszenie oraz wygłaskanie wszystkich pierdół typu niepospinane węże itd. To taki mały projekcik ode mnie. Mam nadzieje, że będzie się podobał ;)
P.S.
Prace w aluminium wykonane przez WST Garaż Grudziądz.