A6 C5 Avant 2.7bi 400+
: 2018-07-08, 22:35
Witajcie!
Po wielu latach i wielu avantach w tym a4 b5 2.8 i s4 b5 300+, w końcu udało się, że oprócz samochodu na co dzień (a4 b8 2.0tdi 190ps Q) mogę sobie pozwolić na weekendową zabawkę
Samochód kupiłem ponad rok temu, generalnie przez internet...
Szukałem czegoś fajnego z 2.7bi (a4/s4 b6, s4 b5, a6 c5), a że mam słabość do C5, bo był to mój pierwszy samochód oczywiście 1.9tdi to po zobaczeniu ogłoszenia od razu się zdecydowałem.
Jest to A6 C5 Avant 2000r fabrycznie z 2.7bi AJK i cała w fabrycznym lakierze LZ9U
Na chwilę obecną udało się uzyskać 420PS i 570nm
-silnik out, cały wyczyszczony i uszczelniony
-nowy rozrząd, zrobiony rozrusznik, alternator i pompa oleju
-2x nowe poduszki silnika rs4
-turbiny k04 kkk zregenerowane w Łodzi
-wtryski Bosch 525
-pompa paliwa DW200
-docisk sprzęgła rs4, tarcza kevlar
-wszystkie silikony wzmacniane
-2x big smic chinol nowe od SIDa + poprawione łapacze + wentylowane nadkola
-lotka rs6, listwy progowe s6
-regeneracja biksenonów, soczewki i odbłyśniki z B8, żarniki mtech premium 5000k
-nowy gwint AP + "pro" zbieżność
-komplet wahaczy przód RTS, wahacze i stabilizator tył RS6
-hamulce 360mm przód i 310mm tył + alu zwrotnice i nowe łożyska
-wydech dp 3” w bandażu, reszta 2.5", x-pipe, rezonatory i końcowe przelotowe
-ręczny, gałka i kierownica obszyta w stylu rs6
-nowy fis, a wskaźnik doładowania w lewej kratce
-fotele Mirco S3 na szynach ze starych foteli
-felgi Flat Five 18" + nowe opony 235/40
-korekta lakieru Moderna one step 3in1 + wosk Soft99 Authentic Premium
W najbliższym czasie muszę jeszcze tylko założyć chłodnicę oleju i moim zdaniem będzie
Chętnie wysłucham jakiś uwag i zaleceń... no i spotkam resztę ekipy z Trójmiasta
Po wielu latach i wielu avantach w tym a4 b5 2.8 i s4 b5 300+, w końcu udało się, że oprócz samochodu na co dzień (a4 b8 2.0tdi 190ps Q) mogę sobie pozwolić na weekendową zabawkę


Szukałem czegoś fajnego z 2.7bi (a4/s4 b6, s4 b5, a6 c5), a że mam słabość do C5, bo był to mój pierwszy samochód oczywiście 1.9tdi to po zobaczeniu ogłoszenia od razu się zdecydowałem.
Jest to A6 C5 Avant 2000r fabrycznie z 2.7bi AJK i cała w fabrycznym lakierze LZ9U

Na chwilę obecną udało się uzyskać 420PS i 570nm

-silnik out, cały wyczyszczony i uszczelniony
-nowy rozrząd, zrobiony rozrusznik, alternator i pompa oleju
-2x nowe poduszki silnika rs4
-turbiny k04 kkk zregenerowane w Łodzi
-wtryski Bosch 525
-pompa paliwa DW200
-docisk sprzęgła rs4, tarcza kevlar
-wszystkie silikony wzmacniane
-2x big smic chinol nowe od SIDa + poprawione łapacze + wentylowane nadkola
-lotka rs6, listwy progowe s6
-regeneracja biksenonów, soczewki i odbłyśniki z B8, żarniki mtech premium 5000k
-nowy gwint AP + "pro" zbieżność
-komplet wahaczy przód RTS, wahacze i stabilizator tył RS6
-hamulce 360mm przód i 310mm tył + alu zwrotnice i nowe łożyska
-wydech dp 3” w bandażu, reszta 2.5", x-pipe, rezonatory i końcowe przelotowe
-ręczny, gałka i kierownica obszyta w stylu rs6
-nowy fis, a wskaźnik doładowania w lewej kratce
-fotele Mirco S3 na szynach ze starych foteli
-felgi Flat Five 18" + nowe opony 235/40
-korekta lakieru Moderna one step 3in1 + wosk Soft99 Authentic Premium
W najbliższym czasie muszę jeszcze tylko założyć chłodnicę oleju i moim zdaniem będzie

Chętnie wysłucham jakiś uwag i zaleceń... no i spotkam resztę ekipy z Trójmiasta
