Strona 1 z 1

RS6 C5 by Immortal

: 2018-06-23, 22:15
autor: Immortal
Mam auto drugi rok,
Jest to jedna z kilku moich zabawek ale ma szanse być najmocniejszą.

Zawsze gdy wsiadam do Niej jest banan na ryju


Historia auta podobno burzliwa
Ale mam papiery na serwis turbin z wykresami i na serwis skrzyni
Odkąd jest w moich rękach
Zrobiłem:
-rozrzad Conti
-olej filtry seria ale wejde na coś o podniesionej temperaturze bo pod maską piekielnie ciepło
-filtr powietrza K&N
-maglownica
-serwis klimy
-nowa szyba filotewa-zielona jest zwyczajnie brzydka
-zawieszenie kpl. Komcówki sworznie gumy wahaczy stabilizatory
-geometria cała

Na wszystko papiery i niektóre graty zostawiam e pudle dla podglądu że tragedii nie bylo

Postanowiłem w auto wsadzic troche upgradów
Z racji niskiej skuteczności amorów tylnych i problematycznym DRC
Zaczynam od zawiasu gwint
Po rozmowie z SIDem nie umiem się zdecydować
D2 RACING 3100
Bilstein 4500
KW 4500
Ktoś podpowie może

Wczoraj zmierzyłem kompresje i jest cacy
Wrzucam zdjecie najniższego pomiaru
Wszystkie cylindry 12-13 na odłączonych pompach paliwa

https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/hHP ... KKa73UXku6

: 2018-06-23, 22:28
autor: luk448
Link nie dziala :mrgreen:

: 2018-06-23, 23:39
autor: tasior87
Panie to nie dział sprzedam. Zamiast zdjecia pomiarow wrzucaj tu szybko foty auta :!:

: 2018-10-19, 09:41
autor: bołdyn
Coś się ruszyło w sprawie auta?