Strona 1 z 1

dławi/przerywa pod obciążeniem

: 2018-06-17, 17:37
autor: LizakB5
Od prawie dwóch lat jestem w posiadaniu s4 b5 99r, wczoraj doświadczyłem dziwnego zjawiska a mianowicie podczas wyprzedzania, 4 bieg i podłoga, eSke zaczęło coś dławić, doładowanie 0.7-0.8 na zegarze, nieszczelności nie wypatrzyłem, wcześniej miałem sporadyczne odczucie takiego chwilowego zadławienia przy ciśnięciu, jednorazowo na kilka sprintów, brak jakichkolwiek błędów, niedawno zmieniona sonda, odkąd kupiłem auto nie ruszałem świec ani cewek. Te dławienie pojawia się dość często ale nie zawsze. Czasami jadąc ze stałą prędkością np. 4 bieg i 70km/h to czuć, że coś go siepie. Dodatkowo audi na postoju słychać, że minimalnie nierówno pracuje ale tak jest od początku i obiło mi się o uszy, że to norma. I podczas ciśnięcia czasami potrafi tak przerywać, że mam wrażenie jakby z wydechu strzelało także obstawiam, że coś z zapłonem się podziało. Mam pytanie, mianowicie, ani na vag-com ani na oryginalnym vcds nie mam żadnych informacji w blokach 15 i 16, jak sprawdzić czy z zapłonem jest wszystko ok czy może wypada? Wydaje mi się, że winowajcą będą świecie i cewki bo nie wiadomo kiedy były zmieniane.

: 2018-06-17, 19:35
autor: mylek
Dwa tematy niżej masz to samo.

: 2018-06-17, 19:51
autor: LizakB5
mylek pisze:Dwa tematy niżej masz to samo.
Zanim założyłem ten temat to przejrzałem tamten temat. Zadałem tutaj pytanie : "Mam pytanie, mianowicie, ani na vag-com ani na oryginalnym vcds nie mam żadnych informacji w blokach 15 i 16, jak sprawdzić czy z zapłonem jest wszystko ok czy może wypada?"

Mam rozumieć, że poprzez kompa nie sprawdzę wypadania zapłonów?

: 2018-06-17, 20:09
autor: vegetagt
w sumie też jestem ciekaw, bo mój sterownik także nie pokazuje wypadających zapłonów.
Ten typ tak ma, czy wycięte softowo?

: 2018-06-17, 21:06
autor: harm
najwazniejsze pytanie przy diagnostyce - czy soft seryjny ?

: 2018-06-17, 21:27
autor: LizakB5
harm pisze:najwazniejsze pytanie przy diagnostyce - czy soft seryjny ?
seria, bo turbo bije 0.7-0.8

: 2018-06-17, 21:48
autor: harm
to ze turbo tyle ładuje wcale nie dowodzi ze soft jest seryjny

: 2018-06-17, 22:08
autor: LizakB5
harm pisze:to ze turbo tyle ładuje wcale nie dowodzi ze soft jest seryjny
to w jaki sposob mam sprawdzic czy soft jest seryjny? auto sprowadzane ze szwajcarii, zadnej wzmianki o sofcie nie znalazłem. Podejrzewasz, że może coś było przy sofcie grzebane i dlatego nie mam możliwości sprawdzenia wypadania zapłonów na 15 i 16 bloku?

sterownik

: 2018-06-17, 22:55
autor: Marcin85
Nie,masz zapewne sterownik starszego typu pewnie 99 rok i koncowka z C dlatego nie mozesz sprawdzic...

: 2018-06-18, 08:56
autor: buba
LizakB5 pisze:
harm pisze:to ze turbo tyle ładuje wcale nie dowodzi ze soft jest seryjny
to w jaki sposob mam sprawdzic czy soft jest seryjny? auto sprowadzane ze szwajcarii, zadnej wzmianki o sofcie nie znalazłem. Podejrzewasz, że może coś było przy sofcie grzebane i dlatego nie mam możliwości sprawdzenia wypadania zapłonów na 15 i 16 bloku?
sprawdz jakie masz doładowanie to bedzie wiadomo czy seria czy soft

: 2018-06-18, 09:39
autor: PowerV6
Taki mały offtop. Dużo jest zabawy ze zmiana softu na nowszy ?

: 2018-06-18, 10:28
autor: buba
PowerV6 pisze:Taki mały offtop. Dużo jest zabawy ze zmiana softu na nowszy ?
DOlary ;-)