Strona 1 z 2
Jakie hamulce do a6 c5 2.7 na 17"
: 2018-06-04, 12:13
autor: felix
Siema. Chciałbym zmodernizować hamulce przód i tył w a6 na takich felgach:
https://imged.pl/audi-a6-c5-a4-b6-passa ... 26006.html
I mam kilka pytań, bo kompletnie nie wiem czego szukać
1. Czy opłaca się robić tą modernizację na takich felgach, czy efekt będzie dużo lepszy niż na ori
2. Jeżeli się opłaca to co mogę tam pomieścić - jakie tarcze i zaciski na przód i tył
3. Jeżeli się nie opłaca, to co mógłbym tam wrzucić p&p jeżeli dam 18"
Dzięki za podpowiedź
: 2018-06-04, 15:06
autor: mophk
ad.3 pasuje zacisk (albo powinien) z a6 c6 z 3.0tdi z tarczy 347mm tudziez 345mm z s4 b6/7
tył mozesz dac np. z rs6 c5. 312mm tam jest bodajże.
dużo zależy od budżetu jaki na to masz.
: 2018-06-04, 15:13
autor: luk448
mophk, rs6 c5 posiada z tylu 335 a nie 312.312mm ma rs4 b5.
Na przod pod 17 cali mozesz wsadzic 6 tlok z tarcza 330mm.
: 2018-06-04, 16:44
autor: felix
Chciałbym się zamknąć do 5k zł jeżeli jest taka opcja.
Na 17 jeździ mi się bardzo dobrze i nie chciałbym ich zmieniać póki co. Nie wiem tylko jak duża różnica będzie w stosunku do oryginału jeżeli dam przód 330 + brembo zr17 i coś na tył do kompletu, tylko co ? s4 b6 ? to chyba powinno pójść p&p, ale potrzebuję potwierdzenia :)
: 2018-06-04, 16:51
autor: luk448
Set z s4 b6 na tyl to ze 2 kola,zaciski przod 17 zr zl z 1,2-1,5 koła.Do tego tarcze z 550 zl przod plus klocki i oplot.5 tysi mysle ze idzie ogarnac taki set
: 2018-06-04, 21:15
autor: felix
No i tak byłoby git. Pozostaje pytanie, czy taki set za 5k dużo zmieni względem tego co jest w oryginale, czy może lepiej wrzucić więcej kasy, zmienić felgi i pójść w jakieś większe tarcze + 8 tłok na przód ?
: 2018-06-04, 22:39
autor: luk448
Na set 8.tloka to szykuj z 6-7 koła na sam przód. Mowa o tarczach, zaciskach, przewodach i klockach. A gdzie jeszcze koło 18 cali i opony? Nie wiem jaka masz moc ale jeździłem na 6 tłoku i 330 mm mając 460 PS i jakoś to to dawało radę.
: 2018-06-04, 23:03
autor: AdrianBit
jest duża różnica między ori hamulcami a brembo 6 tłok owym z porsche, głównie mam na myśli to, że po 3 hamowaniach na brembo wciąż masz hamulce sprawne , nie puchna tak jak oryginalne gowno które po dwóch hamowaniach nie istnieją
jak dorzucić tyl z coś koło 300 mm+ to już będzie przyzwoicie
: 2018-06-05, 12:17
autor: felix
No właśnie dlatego myślę nad zmianą ;)
Rozjaśniliście mi temat. Dzięki
Orientujecie się, czy na tył muszę dawać jakieś adaptery i czy ta blacha kierująca powietrze pójdzie p&p z s4 b6 ?
I odnoście przodu, czy obecna blacha kierująca powietrze podejdzie pod tarczę 330?
: 2018-06-06, 21:30
autor: Mania
Jak masz C5 po lifcie to na przód możesz wrzucić 18 ZL/ZR do tego tarcze z D3 stoczysz na 350, albo dasz tarcze z A7 bodajże i to mieści się w 17" ;)
: 2018-06-07, 16:25
autor: felix
Mania pisze:Jak masz C5 po lifcie to na przód możesz wrzucić 18 ZL/ZR do tego tarcze z D3 stoczysz na 350, albo dasz tarcze z A7 bodajże i to mieści się w 17" ;)
O to by dobre było. Gorzej jak kupię wszystko i się nie wciśnie :)
: 2018-06-08, 12:11
autor: Mania
Teoretycznie wszystkie C5 po lifcie miały takie same zwrotnice, a aut z takimi setami na 17" już trochę jeździ. Tylko kwestia parametrów felgi i wulkanizatora - bo tam miejsca minimalnie zostaje.
: 2018-06-08, 17:54
autor: felix
No to będziemy próbowali upchnąć. Dzięki
Jak ktoś ma takie 18zr na felgach 17" to prosiłbym o ET felgi.
A powiedzcie mi jeszcze co z tymi blachami z tyłu tarczy ? Trzeba to zmieniać ? Jak trzeba to czy będą p&p z tego sprzętu z którego będę montował tarcze ?
Aha no i jakie przewody kupić ? Jakaś konkretna firma ?
: 2018-06-08, 17:56
autor: luk448
: 2018-06-08, 19:34
autor: emilzizi
luk448, to jest S6 inne odsadzenie tarczy