Strona 1 z 2
Sondy Egt. Błąd
: 2018-05-28, 19:44
autor: Zguda13
Witam. Po sprincie wywala mi bład obu sond egt. Po przetlumaczeniu " osiagnieto krytyczna tęperature układu wydechowego" po czym wchodzi w tryb awaryjny.
Po chwili spokojnej jazdy wraca moc. S4 jest na mapie spotteca. Slyszalem ze leje wiecej paliwa i z tad w gorace dni moge mniec problem...dzieje sie tak w okolichach 200km/h dajac jej caly czas w podłoge. A od kad mam auto czuje znaczny przyrost mocy od 4 tys obrotow na kazdym biegu. Doladowanie jest 1.2bara.
: 2018-05-29, 05:50
autor: Pabler
Oświadczasz nam że tak masz, i co z wzwiązku z tym ? Szukasz porady jak usunąć problem czy chwalisz się że masz super zajebisty program sporteca

: 2018-05-29, 10:23
autor: Zguda13
Pytanie moje brzmi dlaczego mi wywala dwie sady egt? rzeczywicie jest to spowodowane tęperaturą wydechu? ma ktos takie problemy? PS nie wydaje mi sie zeby to forum powstało po to aby sie czyms chwalić...
: 2018-05-29, 10:30
autor: buba
jeździłem bardzo długo na gotowcu sporteca i nigdy takiego problemu nie miałem (dużo osób z forum również). może po prostu płytki egt masz do wymiany ale szukasz nie tam gdzie potrzeba
: 2018-05-29, 10:50
autor: Kierbi
"Tęperatura" do sprawdzenia w kanale 112 i jeśli wpada w tryb awaryjny z boostem do 0.6bar stawiałbym na płytki. Chcesz to poświęć godzinke, przelutuj te hybrydy i zobacz czy sie poprawi na kilka dni. Bez wyciągania zrobisz to na silniku bez problemu.
Soft skopany byś odczuwał szybciej, częściej, przy pełnym rozgrzaniu poszarpywanie.
Takie jest moje zdanie. Zawsze możesz podstawić ecu albo zaprogramowac orginalnym softem.
Swoją drogą 1,2bar doładowania nie jest mało jak na te dwie małe szuszarki świecące w ciemności....

: 2018-05-29, 11:12
autor: Zguda13
Czyli zakupie najlepiej płytki od sida i sprawdze jak sie bedzie zachowywała. Jest podszarpywanie co prawda niewielkie ale jest, minimalanie na nagrzanym faluja tez obroty. jasli by sie okazało ze program sie skopał to jaki jest koszt jego poprawienia. na kanele 112 nic mi nie pokazuje.
: 2018-05-29, 11:45
autor: MaDmAx
Zguda13 pisze:na kanele 112 nic mi nie pokazuje.
Bo masz kompa "C"
: 2018-05-29, 16:19
autor: Kierbi
Soft się nie mógł skopać. Mógł być skopany lub nie. Zmień płytki egt.
: 2018-05-29, 19:31
autor: WojtasTaba
Zguda13 pisze:Pytanie moje brzmi dlaczego mi wywala dwie sady egt? rzeczywicie jest to spowodowane tęperaturą wydechu? ma ktos takie problemy? PS nie wydaje mi sie zeby to forum powstało po to aby sie czyms chwalić...
Audi RS S Forum/Projekty
: 2018-06-02, 00:22
autor: Zguda13
Dzis dostalem płytki Egt od sida i po przelutowaniu ich stwierdzam poprawe w płynnosci przyśpieszania auta. Ale podszarpuje od czasu do czasu. Trzeba szukac dalej.
: 2018-06-02, 01:49
autor: AdrianBit
wymień jeszcze cewki i obejrzyj świece, a najlepiej je też wymień i napewno będzie latać jak trzeba
: 2018-06-02, 08:08
autor: imhotet
zaczałes szukać tam gdzie nie trzeba. Komp C też pokazuje enrichment factor, moze auto faktycznie sie grzeje bo np brakuje paliwa - slaba pompa i dlatego przerywa tez
: 2018-06-02, 19:14
autor: Zguda13
Dzis jej dałem trszke i przy 200 znow wpadla w tryb awaryjny. Blad egt przekroczono zakres temperatry wydechu. Ktore kanały pomiarowe sprawdzic? Swiece wymienosne z 7 tys km temu. Ale za to dzis juz nie podszarpywała.
: 2018-06-02, 21:49
autor: imhotet
112...
https://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/110-119.html
wlacz logowanie i jedz poupalać
Dodaj też kanał 2
: 2018-07-07, 19:17
autor: kamilini
panowie zeby nie pisac nowego tematu to zapytam tutaj mam cały czas w kanale 112 940* wymieniłem płytki i nic sie nie zmieniło wiecie jakie powinno być zasilanie tych płytek ? u mnie zmierzone jest 2.7v i jakie parametry powinny mieć termopary przy około 30* bo juz nie wiem czy komp jest padnięty czy termopary wiązka sprawdzona bez zwarć i oporów do płytek z góry dzięki za odpowiedź