Mój RS6C5 i kilka pytań
: 2018-04-11, 22:15
Hej
Ogólnie to jestem chyba fanem audi i s/rs albo inaczej uważam że nie ma lepszych aut
dlatego miałem już kilka aut z serii S ale nigdy nie miałem RS, było blisko bo miałem S2 z pakietem silnikowym RS2, tak samo mam jeszcze S4B5 z pakietem RS4 plus czyli 450+.
Ale nigdy nie miałem prawdziwego RSa, ostatnio trafiła sie opcja brania w leasing jako dupowóz A6C7 3.0tfsi i byłem już umówiony na podpisywanie papierów jak przeglądałem jeszcze alledrogo i wpadł mi przed ekranem stary RS6C5 w kolorze o którym zawsze marzyłem, z wyposażeniem które zawsze chciałem, czarny środek, 19 felgi, ostatni wypust, avant. Pojechałem obejrzeć i za 3 dni później RS stał w garażu
Znam i czytałem o tym aucie od 10 lat także wiem co się zaraz spier*@*
szczególnie ze nie była w nim robiona jeszcze skrzynia no i siedzi DRC. Ale kupiłem auto w dobrych pieniądzach i jest jakiś tam budżet na naprawy. Autem chce jezdzić na codzień. Na razie zostaje seria ale wszystko będzie ok to wjezdza program.
Kilka pytań na które nie znalazłem odpowiedzi:
1. Skrzynia działa (o dziwo
) biegi w górę zmienia bez problemu, przy spokojnej jezdzie jest właściwie idealnie natomiast przy mocnym pałowaniu potrafi szarpnąć przy zmianie biegów w dół. Nie jest to za każdym razem ale jednak zdarza się, pytanie....zmieniać olej? od tego zacząć? czy olać? jezdzić aż skrzynia poleci i wtedy remont? Jeśli zacząć od oleju co kupić żeby skrzynia jeszcze pożyła? Nie mam żadnej napinki, jak poleci to poleci. Liczę się z tym.
2. W aucie wjechał pelen zestaw startowy, oleje, filtry, nowe opony, kasowanie błędów itd. Został rozrząd, patrząć na szwajcara i to co robił w aucie widać że naprawdę nie oszczędzał (świece nowe co 40 tysi, wszystko ASO itd). Niestety nie znalazłem info o rozrządzie, porąbane są te serwisy audi, niby wszystko jest ale gościu moze mi robić tylko screen shoty i nie mogłem znależc tam info o rozrządzie. Pytanie..czy jest jakaś opcja sprawdzenia rozrządu bez wyjmowania silnika czy jednak robić rozrząd od razu? Auto ma 290 oryginalnego przebiegu.
3. Jak zaczynają się problemy z DRC? według mnie u mnie wszystko działa jak należy, jest w miarę komfort, nic nie dobija, auto trzyma się drogi jak trzeba. Czego w DRC się obawiać? i kiedy są oznaki że coś zaczyna złego się dziać?
To chyba tyle. Marzenia są po to żeby je realizować dlatego kupiłem to auto trochę wbrew logice
Z drugiej strony jazda autem jest naprawdę ok jak na ten wiek, miałem wcześniej a6 1,8t przez 3 lata i S6C5 przez rok także C5 znam nawet za dobrze ale jednak RS to inna bajka. Co ciekawe spalanie Rsa jest podobne do S6 którego miałem, myślałem że będzie gorzej. Poprawiam też trochę środek po którym widać przebieg, wjechało obszycie kierownicy, gałki. Poprawiam karbony które byly pęknięte, zmieniam trochę radio itd. Ogólnie ma być auto na codzień, zobaczymy czy się uda czy zaraz nie kupię jakiegoś smarta do śmigania.
Pozdrawiam i czekam na info od "doświadczonych" użytkowników
Tak to wygląda (zdjęcia komisowe bo moich jeszcze nie mam)

Ogólnie to jestem chyba fanem audi i s/rs albo inaczej uważam że nie ma lepszych aut

Ale nigdy nie miałem prawdziwego RSa, ostatnio trafiła sie opcja brania w leasing jako dupowóz A6C7 3.0tfsi i byłem już umówiony na podpisywanie papierów jak przeglądałem jeszcze alledrogo i wpadł mi przed ekranem stary RS6C5 w kolorze o którym zawsze marzyłem, z wyposażeniem które zawsze chciałem, czarny środek, 19 felgi, ostatni wypust, avant. Pojechałem obejrzeć i za 3 dni później RS stał w garażu



Kilka pytań na które nie znalazłem odpowiedzi:
1. Skrzynia działa (o dziwo

2. W aucie wjechał pelen zestaw startowy, oleje, filtry, nowe opony, kasowanie błędów itd. Został rozrząd, patrząć na szwajcara i to co robił w aucie widać że naprawdę nie oszczędzał (świece nowe co 40 tysi, wszystko ASO itd). Niestety nie znalazłem info o rozrządzie, porąbane są te serwisy audi, niby wszystko jest ale gościu moze mi robić tylko screen shoty i nie mogłem znależc tam info o rozrządzie. Pytanie..czy jest jakaś opcja sprawdzenia rozrządu bez wyjmowania silnika czy jednak robić rozrząd od razu? Auto ma 290 oryginalnego przebiegu.
3. Jak zaczynają się problemy z DRC? według mnie u mnie wszystko działa jak należy, jest w miarę komfort, nic nie dobija, auto trzyma się drogi jak trzeba. Czego w DRC się obawiać? i kiedy są oznaki że coś zaczyna złego się dziać?
To chyba tyle. Marzenia są po to żeby je realizować dlatego kupiłem to auto trochę wbrew logice


Pozdrawiam i czekam na info od "doświadczonych" użytkowników

Tak to wygląda (zdjęcia komisowe bo moich jeszcze nie mam)

