Strona 1 z 13

pytanie do uzytkowników- 2.7 bt na lpg

: 2011-07-29, 14:16
autor: emzinio
Witam serdecznie

nabyłem a6 2.7 bt i nosze sie z zamiarem wrzucenia doinwestowanej sekwencji.

Wiem ze kilku uzytkowników tego forum jedzi na lpg może wkleją jakies swoje opinie???


dziekuje z gory

: 2011-07-29, 14:50
autor: sebastian855
emzinio, Wrażenia jak najbardziej pozytywne,
tylko pod warunkiem że założysz naprawdę dobrą instalkę,
i znajdziesz gazownika który Ci to dobrze wystroi. :-)

: 2011-07-29, 16:32
autor: 1kowal1
sebastian855 pisze:emzinio,
i znajdziesz gazownika który Ci to dobrze wystroi. :-)
to najważniejsze!i jeszcze jedno nie daj się namówić aby zrobili tobie to na jednym reduktorze-będą mówili że ma wydajność do 400KM
jak chcesz dobrze to rób to na dwóch reduktorach
drogo nie musi być jak na V6
wtryski hana najlepiej,reduktory mogą być magica, a wystrojone na polskim stagu 300plus-pozwala on na wystrojenie dokładnie na każdym cylindrze z osobna-a cena nie jest wygurowana

: 2011-07-29, 20:46
autor: killerwik
Instalacja tylko STAG 300/6, wtryski hana i ja akurat jestem za 1 reduktorem KME Gold, jezdzilem na tym zestawie 2 lata i przy programie na 320KM nic sie nie dzialo , auto zapie.....o do przodu.... Po zalozeniu sprezarek od RS6 tez smiga tylko przy duzym palowaniu zamarza parownik bo niestety za duzy przeplyw gazu ale KME ma potencjal do 350KM+

: 2011-07-29, 21:37
autor: Fiko
Silnik benzynowy jest na benzynę. Jak cię na nią nie stać to trzeba było kupic Tico

: 2011-07-29, 21:44
autor: Z0_RS2
Fiko pisze:Silnik benzynowy jest na benzynę. Jak cię na nią nie stać to trzeba było kupic Tico
powiedz to 5dziesięciu procentom naszego społeczeństwa...

: 2011-07-29, 22:14
autor: kasku22
Fiko pisze:Silnik benzynowy jest na benzynę. Jak cię na nią nie stać to trzeba było kupic Tico

a forum jest dla ludzi szukajcych informacji/pomocy a nie dla takich idiotow jak ty

: 2011-07-29, 22:21
autor: Gracjan
Forum jest do wyrażania opinii...

: 2011-07-29, 22:36
autor: LCQ
kasku22 pisze:a forum jest dla ludzi szukajcych informacji/pomocy a nie dla takich idiotow jak ty
oczywiście że tak, ale lpg w Sce to dla ludzi których stać na kupno auta ale nie utrzymanie, chcecie oszczędnie to trzeba było kupić 1,9TDI i zmodzić na 220 KM+quattro, jeździ? jeździ, wyjdzie tanio? tak, ale bez wstydu, bo zagazownie Ski czy RS4 to czysta głupota, ale to Polska... nic Nas nie zdziwi :lol:


P.S. to moja opinia, mogę mieć taką? :lol:

: 2011-07-29, 22:40
autor: Z0_RS2
Polacy gazują wszystko ostatnio spotkałem c63 amg jak koleś gaz pakował tak więc s4 czy rs4 nie gra roli aby było taniej.

: 2011-07-29, 22:58
autor: LCQ
czyli następny debil, ja ostatnio jednego poznałem, nowy Prosiak Cayenne Turbo na wypasie (nówka 850 tys zł) z LPG, średnie trasy roczne ok 20 tys km :lol: :lol:

: 2011-07-29, 23:44
autor: Suchar
Wstawianie LPG do wozu klasy S/RS4 to jak dorabianie piździe uszu...
jak ktoś chce tanio jeździć, to niech kupi clio 1.9D albo jakiegoś Peugeota w dizlu i leje do niego opał albo słonecznik latem, albo np. Primerę 1.6 LPG i ma wtedy poczucie taniości.

: 2011-07-30, 00:47
autor: emzinio
generalnie dziekuje faktycznym użytkowniką lpg.
Sam mysle o stagu, wtryski hany, 2 reduktory ro1 lub 2 razy landi renzo turbo.

Co do negatów : widze ze ogolne problemy z czytaniem bo posiadam a6 ;] duze rodzinne kombi...
i jakos nie widze wstydu tankowania czegos co jest 2 razy tansze a tak samo wydajne.

a diesla tez mam i to silnego ale mnie nudzi... :roll:

uwielbiam wypowiedzi ludzi co jezdza 5 tys autem i kozacza ze ich stac na pb.

a co gdy trzeba robic 60 tys rocznie?

stac mnie ale natury nie lubie przepłacać...
i tez widuje na stacjach porshe, sl, ski...
i jakos zupełnie mnie to nie bawi... choc mogłbym powiedziec co za żul ma 200 tys na auto a nie ma na bene;]
a ten ktos poprostu ma kalkulator...

czekam na dalsze opinie i z gory dziekuje...

napiszcie jak możecie jakie moce na gazie? czy auta po modach? i gdzie robiliście program i sam gaz?



pozdro i miłej nocy

: 2011-07-30, 07:36
autor: 1kowal1
killerwik pisze: Po zalozeniu sprezarek od RS6 tez smiga tylko przy duzym palowaniu zamarza parownik bo niestety za duzy przeplyw gazu ale KME ma potencjal do 350KM+
dslatego podobno powinny byc dwa reduktory,aby mogły bardzie rozgrzac gaz, bo jeden nie wyrabia.
kolega chce założyć do A6 a wy już robicie problem :lol:
nie róbcie z esek jakiś bożków te samochody maja po 11 lat i wiecej-zwykły szybki wygodny dupowóz z 4 kółkami na masce ;-)
to jak piszecie o 1.9tdi albo 1.6 to kiedyś jeden gość podobnym tokiem myślenia powiedział jak się dowiedział że za 12 letnie auto trzeba dać ok25tyś lub więcej to trzeba było kupić jakiś mały z salonu za ok 30tyś a nie pakować sie w stare padła :lol:
każdy ma swoje zdanie i podchodzi inaczej do tematu...

: 2011-07-30, 10:41
autor: killerwik
Fiko pisze:Silnik benzynowy jest na benzynę. Jak cię na nią nie stać to trzeba było kupic Tico
Haha sram na to co inni mysla, moze i stac na utrzymanie a moze i nie ale wydawac kase jezeli moge oszczedniej i wcale nie slabiej jest dla mnie bez sensu,,
ja swoja eska nie zestrojona na lpg robie 12.80 na 1/4 , przy czym pali polowe mniej i wcale nie czuje roznicy mocy, fakt przy mocy powyzej 400+ wyjalem gaz bo juz nie sluzy do jazdy codziennej wiec inatalacja abyzabieraa miejsce ale robiac rocznie 40tys. wczesniej nie wstydze sie tego ze tankowalem LPG a kasa ktora zaoszczedzilem szla np. w budowe domu

Juz sie nauczylem ze na tym Forum nikt nie podpowie tylko jak sie pojawi jakis drazniacy temat to wszyscy odrazu pisza same wrzuty kup se Diesla jak cie nie stac a nie informacje dotyczace tematu